22 35 52 164 poland@amodit.com

OBSZARY NIETYPOWE

System wspierający nietypowe procesy

Zyskaj system, który pozwoli Ci samodzielnie bądź z naszą pomocą stworzyć i uruchamiać procesy dopasowane do Twoich indywidualnych potrzeb. Wdrożenie systemu AMODIT jest niezwykle łatwe i szybkie, a obsługa nie wymaga szkoleń.

Niezależnie czy Twoja firma zatrudnia 10, czy 10.000 osób AMODIT pomaga organizacjom każdej wielkości, rozwiązując ich problemy z obiegiem informacji i dokumentów z każdego obszaru biznesowego oraz obsługując dowolne procesy.

Przykładowe procesy nietypowe

Poznaj nietypowe zastosowania systemu AMODIT, które zostały wdrożone u naszych Klientów.

Z
Zatwierdzanie menu
Analiza zdolności kredytowej
i
Umowa kupna-sprzedaży
l
Nota korygująca
Procedura wydania pojazdu
Program adapatacji
Rozliczanie składu złomu
System pozostawiający wiadomość
w
Komunikacja wewnętrzna w firmie
Obsługa specjalnych zleceń dla kluczowych klientów
Zlecenie czasowej zmiany oprocentowania kart kredytowych
P
Dowolone inne
Odkryj więcej

Jak platforma AMODIT usprawnia procesy biznesowe i obniża koszty

Poznaj Klientów Amodit i sprawdź jak sprawdza się w ich przedsiębiorstwach

Odkryj wszystkie funkcjonalności, jakie daje system Amodit

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami

Sprawdź również pozostałe obszary, które AMODIT może usprawnić w Twojej organizacji

Zaufali nam

Z funkcjonalności platformy AMODIT korzysta już ponad 30 000 użytkowników z takich branż jak: finanse, administracja, sieci sklepów czy firmy z rozproszoną strukturą organizacyjną.