Schemat blokowy

Raporty zaawansowane

Korzystasz z AMODIT w swojej firmie i chcesz prowadzić jeszcze bardziej szczegółową analizę procesów biznesowych? Zależy Ci na różnorodnych sposobach wizualizacji danych i dodatkowych opcjach, które usprawnią podejmowanie decyzji? Sprawdź, jakie możliwości da Ci moduł raportów zaawansowanych i przekonaj się, jak ułatwi pracę Twojego zespołu.

Dowiedz się więcej
Raporty AMODIT

Po co zaawansowane raporty?

Dzięki dodatkowemu modułowi raportów zaawansowanych w AMODIT możesz skorzystać z wielu sposobów wizualizacji danych, takich jak: wykres Gantta, kalendarz, KPI, wykres słupkowy i liniowy, oraz tworzyć dashboardy.

To nie wszystko. Zaawansowane raporty pozwalają na integrację z zewnętrznymi systemami. Co to oznacza? W jednym miejscu zwizualizujesz kluczowe dane z różnych źródeł, z których korzysta Twoja firma. Dzięki temu uzyskasz jeszcze szerszy wgląd w swoje procesy biznesowe, a to umożliwi Ci podejmowanie trafnych decyzji w krótszym czasie.

Korzyści dla Twojej firmy z zaawansowanych raportów

Co zyska Twoja firma po wdrożeniu tego modułu? Wśród wielu korzyści płynących z wdrożenia raportów zaawansowanych najważniejsze to:

Wizualizacja danych z innych systemów

Możesz korzystać z danych z innych systemów, takich jak ERP czy CRM, i wizualizować je w AMODIT. Dzięki temu masz pełniejszy obraz swoich procesów biznesowych i łatwiej podejmujesz decyzje.

Szersza gama wizualizacji danych

Moduł raportów zaawansowanych oferuje dodatkowe sposoby wizualizacji danych, takie jak wykres Gantta, kalendarz, KPI, wykres słupkowy i liniowy. Pozwala to na bardziej szczegółową analizę procesów i zwiększa efektywność pracy.

Budowanie dashboardów

Moduł zaawansowanych raportów pozwala w jednym miejscu zgromadzić najważniejsze wskaźniki, co pozwala na wygodne monitorowanie procesów i skuteczne zarządzanie działaniami.

Moduł raporty zaawansowane w praktyce

Zastanawiasz się, co zmienia się w firmie po wdrożeniu dodatkowemu modułu raportów zaawansowanych AMODIT? Sprawdź poniższe case study i przekonaj się, że to rozwiązanie dla Ciebie.

Wyzwanie: połączenie danych z kilku systemów

Do tej pory nasz klient korzystał na co dzień z kilku różnych systemów. Niestety brak integracji między nimi powodował, że dane były rozproszone i trudno było uzyskać pełny obraz procesów biznesowych. Firma zdecydowała się na wdrożenie modułu dodatkowego.

Rozwiązanie

Dzięki zaawansowanym raportom w AMODIT firma zyskała możliwość łatwego dostępu do danych z różnych systemów. Dodatkowo zaczęła udostępniać wybrane dane, do których użytkownicy nie mieli na co dzień dostępu, co przyczyniło się do jeszcze większej transparentności i efektywności pracy.

Firma zdecydowała się również na budowanie dashboardów, co pozwoliło na skuteczniejsze monitorowanie procesów biznesowych i szybsze podejmowanie decyzji. Dzięki modułowi zaawansowanych raportów firma zaczęła korzystać z nowych sposobów wizualizacji danych, takich jak wykres Gantta, kalendarz i wykres KPI.

Korzyści wdrożenia

Klient podkreśla, że to rozwiązanie zwiększyło wygodę pracy i efektywność zespołu oraz pozwoliło na skuteczne zarządzanie procesami.

Moduł raportów zaawansowanych: wymagania

Licencja na moduł

zaawansowanych raportów

Konfiguracja

raportów

Połączenie do źródeł zewnętrznych

w przypadku chęci korzystania z takich danych

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zaimplementować moduł raportów zaawansowanych w Twojej firmie.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.