
SLA AMODIT
Nowe auto bez AC? To ryzyko! Tak samo jest z oprogramowaniem — sama gwarancja to czasem za mało. Sprawdź, co zyskujesz z pełnym SLA od AMODIT i bądź bezpieczny!

Korzyści wynikające z SLA
Gwarantowane ceny
Ceny ustalone w ramach umowy SLA są znacznie bardziej atrakcyjne niż te związane z jednorazowymi zgłoszeniami. Dzięki temu możliwe jest lepsze planowanie budżetu firmy.
Gwarancja czasu reakcji i realizacji
Umowa SLA zapewnia określone czasy reakcji i realizacji zgłoszeń. Eliminuje to niepewność związaną z czasem naprawy usterek.
Pierwszeństwo obsługi
Klienci posiadający umowę SLA mają priorytet w realizacji zgłoszeń, co oznacza, że ich zgłoszenia są traktowane z najwyższym priorytetem i realizowane w pierwszej kolejności.
Dedykowany konsultant
W ramach umowy SLA klient otrzymuje dedykowanego konsultanta, który na początku współpracy uczestniczy w spotkaniu startowym, aby omówić warunki współpracy. Konsultant poznaje środowisko klienta podczas przejmowania opieki, co pozwala na szybszą realizację zgłoszeń.
Wsparcie techniczne i konsultacje
Dedykowany konsultant oferuje wsparcie techniczne oraz konsultacje w zakresie obsługi systemu. Dzięki temu klient może liczyć na bieżące doradztwo i pomoc w optymalizacji działania systemu, by zwiększać efektywność pracy i zadowolenie z użytkowania.
Drobne prace rozwojowe
W ramach umowy SLA możesz zdecydować, czy chcesz wykorzystać ją jedynie do zgłaszania usterek, czy także na małe prace rozwojowe. Nasz dział serwisu realizuje takie prace w ramach umowy, więc jeśli zmienią się np. ścieżki akceptacji, słowniki lub inne drobne elementy, możemy to zrealizować bez dodatkowych opłat.
Chcesz wdrożyć SLA?
Wybierz opcję dopasowaną do potrzeb Twojej firmy!
Umów się na darmową konsultację
z naszym specjalistą. Opiekun handlowy przedstawi Ci możliwości zawarcia umowy SLA w Twojej firmie.
Jakie przykładowe obszary możesz usprawnić
W SWOJEJ FIRMIE?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.