22 35 52 164 poland@amodit.com

OBSZAR IT

AMODIT automatyzuje procesy związane z helpdeskiem, nadawaniem uprawnień czy rejestrem sprzętu i oprogramowania. Pozwala również organizować prace działu, dzięki czemu można z łatwością monitorować etapy wdrażanych projektów.

Przykładowe procesy w obszarze IT

System zgłoszeń
Nadawanie uprawnień
n
Rejestr sprzętu
Monitorowanie projektów
Planowanie zadań
Rejestr licencji
Zarządzanie zmianą
Zlecanie napraw
Wsparcie dla RODO
Zbieranie wymagań biznesowych
Repozytorium dokumentacji systemów
P

Dowolne inne

Odkryj więcej

Jak platforma AMODIT usprawnia procesy biznesowe i obniża koszty

Poznaj Klientów Amodit i sprawdź jak sprawdza się w ich przedsiębiorstwach

Odkryj wszystkie funkcjonalności, jakie daje system Amodit

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami

Zaufali nam

Z funkcjonalności platformy AMODIT korzysta już ponad 50 000 użytkowników z takich branż jak: finanse, administracja, sieci sklepów czy firmy z rozproszoną strukturą organizacyjną.

Obszary, które AMODIT może usprawnić w Twojej organizacji