Webinaria - AMODIT
+48 538 116 005 poland@amodit.com

Webinaria

Chcemy dzielić się naszą wiedzą oraz pomóc

Ci poznać i odkrywać możliwości AMODIT. 

Odnajdziesz tu wszystkie nasze nagrania.

rewolucja w zarzadzaniu korespondencja
Rewolucja w zarządzaniu korespondencją. Klucz do przetrwania w nowoczesnym biznesie.
Brak automatyzacji w zarządzaniu korespondencją może narażać firmę na utratę konkurencyjności, efektywności i bezpieczeństwa danych. W dobie szybkich zmian technologicznych firmy, które nie dostosują się do nowych warunków, są zagrożone. Dowiedz się, jak nie zostać w tyle i wykorzystać automatyzację do ochrony i wzrostu biznesu.

eTeczka: Rewolucja w zarządzaniu dokumentacją pracowniczą
Czy wiesz, że prowadzenie akt osobowych tylko jednego pracownika to nawet 200 dokumentów? Zastanawiałeś się kiedyś, ile kosztuje ich przechowywanie? Jeżeli Twoja firma nie zdecydowała się jeszcze skorzystać z eTeczki pracowniczej, obejrzyj webinar i poznaj korzyści płynące z tego rozwiązania!
Czy o KSeF wiesz już wszystko? Poznaj tajemnice Krajowego Systemu e-Faktur
Wdrożenie Krajowego Systemu e-Faktur stanie się obowiązkiem każdej organizacji. To duża zmiana dla przedsiębiorców. Z czym się to wiążą? Jakie szanse i zagrożenia za sobą niesie? Czy wiesz, że Twój system ERP nie wystarczy, by obsłużyć KSeF? Jak sobie z tym poradzić? Przygotuj się na obowiązkowy KSeF i zdigitalizuj obszar finansowy w firmie!
Jak przejść z papierowej dokumentacji pracowniczej na elektroniczną? Case study firmy Mobica.
Dlaczego firmy są zainteresowane eTeczką? Jakie są koszty tworzenia i utrzymania teczki pracowniczej w wersji papierowej? Jakie korzyści zyskuje organizacja, wprowadzając dokumentację elektroniczną? Poznaj doświadczenia naszego Klienta i zobacz, jakie korzyści niesie za sobą takie rozwiązanie.
Jak wygląda prowadzenie dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej w systemie Amodit?
Jak wygląda przykładowa eTeczka w systemie AMODIT? Jak w prosty sposób rejestrować nowe dokumenty? Czy istnieje możliwość ich późniejszego szybkiego wyszukiwania? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpwiedź w webinarze. Zobacz, jak prowadzić dokumentację pracowniczą w formie elektronicznej.
E-podpis w Twojej firmie

Elektroniczne podpisywanie dokumentów jest nadal niewystarczająco rozpowszechnione w kontaktach gospodarczych, mimo wielu korzyści, które za sobą niesie. Prawdopodobnie głównymi powodami są: przyzwyczajenie, niechęć do zmian, brak odpowiedniej wiedzy oraz brak gotowości partnerów biznesowych. Podczas webinaru podzielimy się praktyczną wiedzą związaną z zawieraniem umów oraz zaprezentujemy niektóre aspekty tego procesu na przykładzie systemu AMODIT.

Jak prowadzić dokumentację pracowniczą w formie elektronicznej?

Prowadzenie dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej stało się faktem. Pozwala to na redukcję kosztów fizycznego przechowywania ton papieru praktycznie do zera, a także eliminuje niedogodności związane z obsługą archiwum. Z webinarium dowiesz się, jak wprowadzić dokumentację pracowniczą w formie elektronicznej w Twojej firmie.

Co powinieneś wiedzieć na temat podpisu elektronicznego?

Zebraliśmy najczęściej zadawane przez naszych klientów pytania dotyczące podpisów elektronicznych, między innymi, czym jest dokument elektroniczny oraz podpis elektroniczny, jakie dokumenty można podpisać w ten sposób oraz jak przekonać kontrahentów do tej formy?

Jak kierować firmą bez ograniczeń z elektronicznym obiegiem dokumentów?

Z webinarium dowiesz się jak kierować firmą z każdego miejsca, bez ograniczeń z elektronicznym obiegiem dokumentów. W tym materiale omówimy najczęściej wykorzystywane przez naszych klientów procesy jak: obieg faktur, portal pracownika czy e-podpis. 

Jak system BPM usprawnia pracę w dziale finansów. Case study z branży FMCG oraz wydawniczej.

Poznaj wyzwania, z jakimi mierzyli się nasi Klienci z branży FMCG oraz wydawniczej przed digitalizacją procesów finansowych. Jakie usprawnienia przyniosło wdrożenie systemu do elektronicznego obiegu dokumentów, szczególnie w zakresie obiegu faktur oraz jakie korzyści płyną dla działu finansów oraz całej organizacji.

Koniec ery dokumentów papierowych w firmie, czyli obieg elektroniczny w przedsiębiorstwie

Przed jakimi wyzwaniami stoją obecnie firmy? Jak przejść z wersji papierowej dokumentów na wersję elektronicznąJakie korzyści odnosi firma, tworząc cyfrowy ekosystem? W jakich obszarach w firmie najlepiej sprawdza się digitalizacja procesów i dokumentów? Na te oraz inne pytania znajdziesz odpowiadamy podczas tego webinaru.

Analizuj i realizuj założone cele z modułem raportowym Amodit

Czy wiesz, że w AMODIT możesz wizualizować swoje dane? Odkryj pełnię możliwości modułu raportowego. Za pomocą analiz wspieraj realizację założonych celów biznesowych. Usprawnij swoje procesy planistyczne, zgłębiaj dane i proaktywnie zarządzaj swoją firmą. Zyskaj cenne informacje dla Twojego biznesu!

Nowości Amodit – podsumowanie kwartału III 2023

Wznieś swoją pracę na wyższy poziom. Poznaj kluczowe nowości AMODIT: dashboardy i moduł raportowy. Dowiesz się także, jak działają eDoręczenia i czy da się w prosty sposób uporać z zarządzaniem korespondencją i przesyłkami. Sprawdź, jak te innowacje mogą zoptymalizować i usprawnić Twoją codzienną pracę.

Nowości Amodit – podsumowanie kwartału II 2023

Zobacz, jak nasz nowy moduł raportowy, wspierany przez sztuczną inteligencję, może zrewolucjonizować procesy raportowe. Odkryj także integrację z ePUAP i Profilem Zaufanym. Dowiedz się więcej o eDoręczeniach, rozwiązaniu, które odmieni procesy korespondencyjne w firmach już w 2024 roku. Sprawdź, jak nasza integracja z bazą adresów GUS TERYT ułatwia wprowadzanie i zarządzanie adresami.

Nowości Amodit – podsumowanie kwartału IV 2022

Koniec roku to także koniec prac nad wersją AMODIT 221231.BETA. Na webinarze prezentujemy najważniejsze nowości minionego kwartału, m.in. o: możliwościach tworzenia raportów na podstawie przygotowanych przez nas danych systemowych, zmianach, które pojawiły się na liście raportów, a także o nowym konfiguratorze obszarów, który umożliwi wygodne zarządzanie.

Nowości Amodit – podsumowanie kwartału III 2022

Na webinarze mówimy o connectorze umożliwiającym komunikację z rządowym KSeF. Zobaczysz również, jak wygląda integracja AMODIT z aplikacjami firm kurierskich. Rozmawiamy także o tym, jak zmieniły się wcześniej znane funkcjonalności, jak zakładka Mój zespół.  Wspomnimy również o nowych możliwościach integracji z AMODIT, czyli przejście na RestAPI.

Nowości Amodit – podsumowanie kwartału II 2022

Kolejny kwartał prac nad rozwojem AMODIT za nami. Poznaj nową funkcjonalność – monitor wydajności. Dowiedz się, jak może wpłynąć na poprawę pracy Twojego systemu. Jesteśmy gotowi na wejście w życie KSeF, sprawdź nasze rozwiązanie. Poznaj także nowe funkcjonalności, które planujemy wprowadzić już wkrótce.

Rozwój platformy Amodit

Kierunek rozwoju AMODIT uzależniony jest w głównej mierze od potrzeb naszych Klientów, ale również od naszych pomysłów na to, aby dostarczać produkt spełniający różnorodne oczekiwania użytkowników. Zobacz podsumowanie roku 2021 i sprawdź, jak zmienił się system AMODIT. Poznaj nasze plany rozwojowe na rok 2022.