22 35 52 164 poland@amodit.com

Webinaria

Chcemy dzielić się naszą wiedzą oraz pomóc

Ci poznać i odkrywać możliwości AMODIT. 

Odnajdziesz tu wszystkie nasze nagrania.

Jak wygląda prowadzenie dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej w systemie Amodit?
Jak wygląda przykładowa eTeczka w systemie AMODIT? Jak w prosty sposób rejestrować nowe dokumenty? Czy istnieje możliwość ich późniejszego szybkiego wyszukiwania? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpwiedź w webinarze. Zobacz, jak prowadzić dokumentację pracowniczą w formie elektronicznej.
Jak prowadzić dokumentację pracowniczą w formie elektronicznej?

Prowadzenie dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej stało się faktem. Pozwala to na redukcję kosztów fizycznego przechowywania ton papieru praktycznie do zera, a także eliminuje niedogodności związane z obsługą archiwum. Z webinarium dowiesz się, jak wprowadzić dokumentację pracowniczą w formie elektronicznej w Twojej firmie.

Co powinieneś wiedzieć na temat podpisu elektronicznego?

Zebraliśmy najczęściej zadawane przez naszych klientów pytania dotyczące podpisów elektronicznych, między innymi, czym jest dokument elektroniczny oraz podpis elektroniczny, jakie dokumenty można podpisać w ten sposób oraz jak przekonać kontrahentów do tej formy?

Jak kierować firmą bez ograniczeń z elektronicznym obiegiem dokumentów?

Z webinarium dowiesz się jak kierować firmą z każdego miejsca, bez ograniczeń z elektronicznym obiegiem dokumentów. W tym materiale omówimy najczęściej wykorzystywane przez naszych klientów procesy jak: obieg faktur, portal pracownika czy e-podpis.