22 35 52 164 poland@amodit.com

Webinaria

Chcemy dzielić się naszą wiedzą oraz pomóc

Ci poznać i odkrywać możliwości AMODIT. 

Odnajdziesz tu wszystkie nasze nagrania.

Jak przejść z papierowej dokumentacji pracowniczej na elektroniczną? Case study firmy Mobica.
Dlaczego firmy są zainteresowane eTeczką? Jakie są koszty tworzenia i utrzymania teczki pracowniczej w wersji papierowej? Jakie korzyści zyskuje organizacja, wprowadzając dokumentację elektroniczną? Poznaj doświadczenia naszego Klienta i zobacz, jakie korzyści niesie za sobą takie rozwiązanie.
Jak wygląda prowadzenie dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej w systemie Amodit?
Jak wygląda przykładowa eTeczka w systemie AMODIT? Jak w prosty sposób rejestrować nowe dokumenty? Czy istnieje możliwość ich późniejszego szybkiego wyszukiwania? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpwiedź w webinarze. Zobacz, jak prowadzić dokumentację pracowniczą w formie elektronicznej.
E-podpis w Twojej firmie

Elektroniczne podpisywanie dokumentów jest nadal niewystarczająco rozpowszechnione w kontaktach gospodarczych, mimo wielu korzyści, które za sobą niesie. Prawdopodobnie głównymi powodami są: przyzwyczajenie, niechęć do zmian, brak odpowiedniej wiedzy oraz brak gotowości partnerów biznesowych. Podczas webinaru podzielimy się praktyczną wiedzą związaną z zawieraniem umów oraz zaprezentujemy niektóre aspekty tego procesu na przykładzie systemu AMODIT.

Jak prowadzić dokumentację pracowniczą w formie elektronicznej?

Prowadzenie dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej stało się faktem. Pozwala to na redukcję kosztów fizycznego przechowywania ton papieru praktycznie do zera, a także eliminuje niedogodności związane z obsługą archiwum. Z webinarium dowiesz się, jak wprowadzić dokumentację pracowniczą w formie elektronicznej w Twojej firmie.

Co powinieneś wiedzieć na temat podpisu elektronicznego?

Zebraliśmy najczęściej zadawane przez naszych klientów pytania dotyczące podpisów elektronicznych, między innymi, czym jest dokument elektroniczny oraz podpis elektroniczny, jakie dokumenty można podpisać w ten sposób oraz jak przekonać kontrahentów do tej formy?

Jak kierować firmą bez ograniczeń z elektronicznym obiegiem dokumentów?

Z webinarium dowiesz się jak kierować firmą z każdego miejsca, bez ograniczeń z elektronicznym obiegiem dokumentów. W tym materiale omówimy najczęściej wykorzystywane przez naszych klientów procesy jak: obieg faktur, portal pracownika czy e-podpis. 

Amodit Jak system BPM usprawnia pracę w dziale finansów. Case study z branży FMCG oraz wydawniczej.

Poznaj wyzwania, z jakimi mierzyli się nasi Klienci z branży FMCG oraz wydawniczej przed digitalizacją procesów finansowych. Jakie usprawnienia przyniosło wdrożenie systemu do elektronicznego obiegu dokumentów, szczególnie w zakresie obiegu faktur oraz jakie korzyści płyną dla działu finansów oraz całej organizacji.

Analizuj i realizuj założone cele z modułem raportowym Amodit

Czy wiesz, że w AMODIT możesz wizualizować swoje dane? Odkryj pełnię możliwości modułu raportowego. Za pomocą analiz wspieraj realizację założonych celów biznesowych. Usprawnij swoje procesy planistyczne, zgłębiaj dane i proaktywnie zarządzaj swoją firmą. Zyskaj cenne informacje dla Twojego biznesu!

Rozwój platformy Amodit

Kierunek rozwoju AMODIT uzależniony jest w głównej mierze od potrzeb naszych Klientów, ale również od naszych pomysłów na to, aby dostarczać produkt spełniający różnorodne oczekiwania użytkowników. Zobacz podsumowanie roku 2021 i sprawdź, jak zmienił się system AMODIT. Poznaj nasze plany rozwojowe na rok 2022.