Zmiany w aktach osobowych pracowników – poznaj eTeczkę
Rozwój technologii wpływa na wiele sektorów, a jednym z obszarów, w którym przynosi ona znaczące korzyści, jest zarządzanie dokumentacją pracowniczą. Od kilku lat w ramach platformy AMODIT możliwe jest korzystanie z eTeczki, której celem jest zrewolucjonizowanie...
Rozpocznij testy nowej wersji AMODIT 230630. Co w niej znajdziesz?
W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2023 roku ukończyliśmy prace nad stabilizacją wersji 221231 i wydaliśmy nową wersję 230630, która aktualnie dostępna jest w wersji BETA. Sprawdź, jakie zmiany kryje i co można testować w najnowszej wersji AMODIT. Zakończyliśmy prace...
Podpisuj dokumenty bez przeszkód – integracja AMODIT TrustCenter i SimplySign
Do tej pory składanie podpisów kwalifikowanych w AMODIT TrustCenter wymagało instalacji aplikacji AMODIT SignApp, która współpracuje jedynie na urządzeniach z systemem Windows. Użytkownicy mogli korzystać z chmurowego podpisu kwalifikowanego SimplySign, który również...
Poznaj obszary biznesowe w Amodit
Dzięki opcji wydzielania obszarów biznesowych można łatwo podzielić AMODIT na mniejsze, tematyczne części. Funkcjonalność pozwala na lepsze dostosowanie narzędzia do potrzeb użytkowników, umożliwiając korzystanie tylko z niezbędnych funkcji i skrócenie czasu...
Synchronizacja z AD – teraz także dla użytkowników chmury dzięki Azure AD
Do tej pory integracja z AD była możliwa tylko dla Klientów posiadających Active Directory (AD) i system AMODIT na własnych serwerach w sieci wewnętrznej. Od wersji 220630 umożliwiamy synchronizację kont użytkowników AMODIT z Azure Active Directory (AzureAD), co...
Zintegruj się z Amodit: REST API gotowe do użycia
Integracja systemów informatycznych umożliwia firmom wykorzystanie wszystkich dostępnych technologii, aby uzyskiwać lepsze wyniki biznesowe. Zapewnia organizacjom zwiększoną wydajność, elastyczność i bezpieczeństwo danych. Oferuje również możliwość optymalizacji...
Przygotuj się na obowiązkowy KSeF
Czym jest KSeF? Krajowy System e-Faktur (KSeF) jest to system informatyczny udostępniony przez Ministerstwo Finansów służący do wysyłki oraz odbioru faktur w formie ustrukturyzowanej (XML). System powstał w celu zbierania, analizy i kontroli danych wystawianych...
Zapowiedź wydania wersji Amodit 221231
Wraz z końcem roku 2022 zakończyliśmy pracę nad stabilizacją wersji 220930 oraz wydaliśmy nową: 221231. Aktualne wydanie dostępne jest w wersji BETA. Sprawdźmy zatem, co się zmieniło. Nowa funkcjonalność źródeł systemowych. Wraz z najnowszą wersją publikujemy zestaw...
Amodit przystąpił do United Nations Global Compact
Mamy przyjemność ogłosić, że Amodit, będący częścią firmy Astrafox, przystąpił do United Nations Global Compact— platformy, która działa na rzecz rozwoju, wdrażania oraz promowania odpowiedzialnych praktyk biznesowych. Z dumą dołączamy do tysięcy innych firm, które...
Co nowego w Amodit? Wersja 220930 (BETA)
Dostępna jest nowa wersja AMODIT 220930 (BETA). Przeczytaj podsumowanie trzeciego kwartału 2022 r. Co się zmieniło i jakie nowe możliwości oferujemy? Zostały zakończone prace nad AMODIT REST API. Wstrzymujemy rozwój SOAP. Zmiany w zakładce „Mój zespół”. Możliwość...
Ochrona danych wrażliwych
W ramach rozmaitych procesów biznesowych gromadzimy w aplikacji AMODIT różne dane. Co w przypadku, kiedy część z tych informacji to dane szczególnie wrażliwe? Jak zadbać o ich bezpieczeństwo i zagwarantować, że dane są chronione przed niepowołanym dostępem zarówno...
Świat umów bez papieru u producenta z branży spożywczej
Czołowy polski producent piwa przeszedł ciekawą drogę cyfryzacji procesów. Od pierwszego obiegu w dziale zakupów do rosnącego ekosystemu paperless w trzy lata! W ciągu ostatnich kilku lat wyraźnie wzrosła w Polsce liczba firm, które wprowadzają „biuro bez papieru”....
Jak dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych?
Dane gromadzone w czasie codziennej pracy z aplikacją AMODIT często są danymi wrażliwymi. Takie informacje powinny być odpowiednio chronione przed wszelkimi zagrożeniami. Mowa tu zarówno o zagrożeniach wewnętrznych, jak dostęp niepowołanych osób z firmy, a także...
Amodit wspiera Bikepark Kazoora
Pasja, to właśnie połączyło Amodit i Bikepark Kazoora. Nieoczywista na pierwszy rzut oka mieszanka branży informatycznej i miłośników jazdy na rowerze sprawiła, że obserwując wzajemnie swoją działalność, możemy się inspirować i napędzać do działania. Sprawdź, jak o...
Nie martw się o swoje sprawy, gdy jesteś na urlopie – wyznaczanie zastępstw w Amodit
Zauważalnym efektem absencji uczestników procesu jest zmniejszenie płynności w obiegu dokumentów i wydłużony czas potrzebny na pełne przeprocesowanie sprawy. Czy nieobecność pracowników musi zakończyć się wstrzymaniem obiegu? Absolutnie nie. Jak temu zapobiec? Nasza...
Zwiększamy transparentność
Analiza działań podjętych przez użytkowników wykorzystywana jest na wielu płaszczyznach. Im więcej danych posiadamy, tym pojawia się mniej kwestii spornych. Właśnie dlatego postanowiliśmy udostępnić nowe informacje gromadzone w aplikacji w przyjazny dla odbiorcy...
Case study Mobica: eTeczka ścina koszty obsługi kadrowej
AMODIT zlikwidował wąskie gardła procesów kadrowych w polskiej filii europejskiego dostawcy oprogramowania. Firma Mobica zaoszczędziła kilka tysięcy złotych miesięcznie, wprowadzając elektroniczne akta osobowe (eTeczki). Mobica Limited Sp. z o.o. jest częścią...
Funkcjonalności: Miejscowy OCR
Uzupełnianie formularzy danymi to codzienność wielu użytkowników AMODIT. To praca często monotonna, czasochłonna i obarczona dużym ryzykiem popełnienia błędu, ale jest niezbędna. Dane opisujące dokument to podstawa do wielu dalszych operacji. To niezbędny element...
Przenosimy nasze serwery do chmury. Dlaczego warto?
Wszyscy mówią o chmurze. W niektórych kręgach nadal stanowi ona pewną zagadkę. Jak firma może działać bez lokalnego serwera, tradycyjnego oprogramowania lub wewnętrznie zarządzanego centrum danych? Może i to robi! Firmy, które migrują aplikacje i programy IT do...
Profilaktyka podstawą sprawności systemu – monitor wydajności Amodit
Wczesne wykrywanie przyczyn spowolnienia działania systemu AMODIT to niezwykle elastyczny system obiegu dokumentów. Pozwala na wiele, ale stawia również swoje wymagania. Możliwość realizacji poszczególnych zagadnień biznesowych w różny sposób to cecha...
Amodit wspiera Stowarzyszenie To Help Africa
Jesteśmy jednym z darczyńców Stowarzyszenia To Help Africa, które z wielu kropli tworzy cały strumień dobra dla mieszkańców, którzy posiadają utrudniony dostęp do wody pitnej. Zgadzamy się z ideą stowarzyszenia i z tym, żeby na co dzień dostrzegać rzeczy, które nie w...
Funkcjonalności: Raport osadzony na sprawie
Jak w łatwy sposób poprawić czas, w jakim użytkownik jest w stanie podjąć decyzję bądź uzupełnić odpowiednio formularz sprawy w AMODIT? Często w tych operacjach posiłkujemy się danymi. Do tej pory były one możliwe do zaprezentowania w formie raportu. Od pewnego czasu...
Amodit wspiera drużynę piłki ręcznej UKS Varsovia
W dyscyplinach zespołowych, tak jak w naszych projektach, liczy się każdy uczestnik i każdy element strategii. Przemysław Sołdacki – CEO Amodit podsumował to zdaniem: W pojedynkę można zrobić wiele, ale nieporównywalnie więcej można zrobić, kiedy ma się dobry zespół....
Amodit wspiera proces projektowania opakowań producenta piwa
Klient Amodit jest wiodącym producentem piwa w Polsce. Firma posiada najbardziej zróżnicowane portfolio produktów na rynku oraz jest liderem wśród producentów piwa w Polsce. W ramach rozwoju procesów End2End klient wdrożył obieg do akceptacji projektów opakowań....
Migracja platformy TrustCenter
Migracja platformy TrustCenter na nową infrastrukturę zakończyła się powodzeniem. W następnych kilku dniach będziemy monitorować działanie platformy pod kątem stabilności oraz wydajności. Ewentualne problemy prosimy zgłaszać pod adres:...
Jak klient z branży energetycznej wdrożył eTeczki w swojej organizacji?
Klient będący międzynarodową grupą działającą w branży energetycznej postawił za cel całkowite odejście od przetwarzania i przechowywania papierowej wersji dokumentacji pracowniczej na rzecz elektronicznych teczek, w myśl przepisów rozporządzenia. Zakres wdrożenia...
Trzy przełomy do sukcesu: Amodit podsumowuje rok 2021
Wiedza, struktura i ludzie stali się podstawą skokowego wzrostu dla polskiej platformy BPM. Przemysław Sołdacki, CEO Amodit, dzieli się trzema najważniejszymi lekcjami, jakie wyciągnął w roku 2021. Przejście z fazy start-upu do dojrzałości jest jak przejście Doliny...
Amodit został Advanced Partnerem OVHcloud
Zaawansowane rozwiązania Business Intelligence (BI) oraz Business Process Management (BPM) teraz dostępne w chmurze oferowanej przez OVHcloud. Amodit, platforma do inteligentnego obiegu dokumentów, oferowana przez AstraFox oraz globalny dostawca chmury, OVHcloud,...
Współtwórz z nami Amodit
Kierunek rozwoju AMODIT uzależniony jest w głównej mierze od potrzeb naszych Klientów, ale również od naszych pomysłów na to, aby dostarczać produkt spełniający różnorodne oczekiwania użytkowników. Dlatego z uwagą słuchamy Państwa i otwieramy nowy kanał komunikacji....
Podpis elektroniczny Amodit wpisany do rejestru niekwalifikowanych usług zaufania NBP
Usługi obsługi podpisywania elektronicznego dokumentów przez platformę Amodit i składania podpisu elektronicznego zostały wpisane do rejestru niekwalifikowanych usług zaufania Narodowego Banku Polskiego. Jest to dla nas niezwykle istotne, aby nasi Klienci mieli...