22 35 52 164 poland@amodit.com
AMODIT to obieg dokumentów zgodny z KSeF

AMODIT to obieg dokumentów zgodny z KSeF

AMODIT od wielu lat potrafi odczytywać pliki XML, w tym oczywiście pliki zgodne ze schematem zaproponowanym przez Ministerstwo Finansów. Przygotowany jest więc do obsługi faktur ustrukturyzowanych. Gdy tylko Ministerstwo Finansów opublikuje interfejs API do systemu...

Przetestuj eTeczkę

Przetestuj eTeczkę

W wersji trial naszego systemu pojawił się moduł: eTeczka. Pozwala on na prowadzenie dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej. We wpisie przybliżymy między innymi, jakie dane muszą być w niej gromadzone oraz jak wygląda obieg dokumentu kadrowego w ramach...

Podpis kwalifikowany w wersji online

Podpis kwalifikowany w wersji online

Wybierając rozwiązanie umożliwiające procesowanie i podpisywanie umów w wersji elektronicznej warto zweryfikować, czy dostawca gwarantuje współpracę z posiadanym rodzajem podpisu kwalifikowanego.Jakie są dostępne opcje podpisu kwalifikowanego? Podpis kwalifikowany...

Przez eTeczkę do serca pracownika

Przez eTeczkę do serca pracownika

Procesy operacyjne, w szczególności procesy kadrowe, w tym rekrutacyjne w czasach COVID-19 przeniosły się do Internetu. Równolegle następuje digitalizacja, albo inaczej elektronizacja dokumentacji pracowniczej. To, co do tej pory zajmowało całe szafy lub regały czy...

ePodpisy w umowach międzynarodowych

ePodpisy w umowach międzynarodowych

Wysyłanie dokumentów papierowych do kontrahentów zagranicznych generuje wiele kosztów, zajmuje dużo czasu oraz zwiększa ryzyko, że dokument nie dotrze na czas lub nie dotrze w ogóle. Wysyłanie skanów mailem również jest pracochłonne i wymaga zaangażowania wielu osób,...

Jak zatrudnić pracownika zdalnie?

Jak zatrudnić pracownika zdalnie?

Zarówno procesy operacyjne jak i rekrutacyjne oraz kadrowe przeniosły się w czasach COVID-19 do Internetu. Na co zwrócić uwagę przy elektronicznym wypełnianiu, dostarczaniu i podpisywaniu dokumentów, żeby zachować zgodność z procedurami? Coraz więcej firm rozważa...

Cyfrowa firma: sprawny biznes w trudnych czasach.

Cyfrowa firma: sprawny biznes w trudnych czasach.

Firmy, które korzystają już z cyfrowych rozwiązań, mają więcej komfortu w niesprzyjających gospodarczo czasach niż duże podmioty, gdzie digitalizacja jest mniej zaawansowana.  Choć polska gospodarka ucierpiała w ostatnich tygodniach, na rynku są obszary i branże,...

BPM 2020: jakie technologie dla biznesu nowej dekady?

BPM 2020: jakie technologie dla biznesu nowej dekady?

Zarządzanie procesami biznesowymi wchodzi na naszych oczach na nowe tory. Prognozy na rok 2020 przewidują upowszechnienie tworzenia własnych rozwiązań IT w przedsiębiorstwach przy użyciu gotowych platform oraz zastosowanie do niedawna niszowych technologii takich jak...

Dostęp tymczasowy do sprawy dla osób spoza organizacji

Dostęp tymczasowy do sprawy dla osób spoza organizacji

Wraz z wersją 2019.0002 wprowadzony został dostęp tymczasowy do sprawy dla osób spoza organizacji. Oznacza to, że osoba nie mając konta w systemie AMODIT, będzie mogła uzyskać chwilowy, ograniczony dostęp wyłącznie do jednej sprawy w zakresie niezbędnym do wypełnienia...

Funkcjonalności: sekcje

Funkcjonalności: sekcje

Czy wiesz, że … … sekcje na formularzu mogą być prezentowane jako zakładki lub jedna pod drugą z możliwością zwinięcia każdej sekcji do jednego wiersza? W zależności od charakteru danych czasami jeden sposób jest wygodniejszy a czasami drugi. Przykładowo formularz...

Funkcjonalności: strona startowa

Funkcjonalności: strona startowa

Nieustannie wprowadzamy nowe funkcjonalności do systemu, które usprawniają codzienną pracę. Jedną z wielu zaimplementowanych w ostatnim czasie jest strona startowa. Obecnie po zalogowaniu do platformy AMODIT użytkownik zostaje automatycznie przeniesiony do widoku z...

Integracja z ABBYY® FlexiCapture

Integracja z ABBYY® FlexiCapture

Od wersji 2019.0002 AMODIT umożliwia prostą integrację z ABBYY® FlexiCapture. To kolejna, po „skanuj.to” integracja w obszarze rozwiązań do odczytywania danych z dokumentów. Rozwiązanie ABBYY® FlexiCapture jest obecnie wdrażane u wybranych Klientów systemu Amodit w...

Funkcjonalności: Rejestr umów

Funkcjonalności: Rejestr umów

Rejestr umów - budowanie rejestrów, wieloatrybutowość, akceptacje. Czy Ty również chcesz posiadać jedno bezpieczne miejsce, gdzie zarchiwizowane zostają dokumenty? Chcesz mieć możliwość opisania umów i dokumentów powiązanych różnego typu atrybutami, a tym samym szybko...

Powiadamianie pracowników fizycznych przez SMS

Powiadamianie pracowników fizycznych przez SMS

Do czego nie warto używać SMS? Na początek kilka słów o wysyłaniu SMS. Pierwsza rzecz, która przychodzi do głowy, gdy myślimy o wysyłaniu wiadomości z systemu obiegu dokumentów, to wysyłanie powiadomień o przekazaniu użytkownikowi nowej sprawy. Okazuje się jednak, że...

Oddzwanianie i wysyłanie SMS do klientów

Oddzwanianie i wysyłanie SMS do klientów

„Gdy Cię nie było” Tak właśnie brzmi tytuł procesu wdrożonego u jednego z naszych klientów. Pomimo romantycznej nazwy proces rozwiązuje bardzo pragmatyczny i ważny problem biznesowy. Problem wygląda następująco: Do biura dzwoni klient. Niestety dany pracownik nie...