Funkcjonalności: Raport osadzony na sprawie
Jak w łatwy sposób poprawić czas, w jakim użytkownik jest w stanie podjąć decyzję bądź uzupełnić odpowiednio formularz sprawy w AMODIT? Często w tych operacjach posiłkujemy się danymi. Do tej pory były one możliwe do zaprezentowania w formie raportu. Od pewnego czasu...
Amodit wspiera proces projektowania opakowań producenta piwa
Klient Amodit jest wiodącym producentem piwa w Polsce. Firma posiada najbardziej zróżnicowane portfolio produktów na rynku oraz jest liderem wśród producentów piwa w Polsce. W ramach rozwoju procesów End2End klient wdrożył obieg do akceptacji projektów opakowań....
Migracja platformy TrustCenter
Migracja platformy TrustCenter na nową infrastrukturę zakończyła się powodzeniem. W następnych kilku dniach będziemy monitorować działanie platformy pod kątem stabilności oraz wydajności. Ewentualne problemy prosimy zgłaszać pod adres: infrastructure@astrafox.plBądź z...
Jak klient z branży energetycznej wdrożył eTeczki w swojej organizacji?
Klient będący międzynarodową grupą działającą w branży energetycznej postawił za cel całkowite odejście od przetwarzania i przechowywania papierowej wersji dokumentacji pracowniczej na rzecz elektronicznych teczek, w myśl przepisów rozporządzenia. Zakres wdrożenia...
Trzy przełomy do sukcesu: Amodit podsumowuje rok 2021
Wiedza, struktura i ludzie stali się podstawą skokowego wzrostu dla polskiej platformy BPM. Przemysław Sołdacki, CEO Amodit, dzieli się trzema najważniejszymi lekcjami, jakie wyciągnął w roku 2021. Przejście z fazy start-upu do dojrzałości jest jak przejście Doliny...
Amodit został Advanced Partnerem OVHcloud
Zaawansowane rozwiązania Business Intelligence (BI) oraz Business Process Management (BPM) teraz dostępne w chmurze oferowanej przez OVHcloud. Amodit, platforma do inteligentnego obiegu dokumentów, oferowana przez AstraFox oraz globalny dostawca chmury, OVHcloud,...
Współtwórz z nami Amodit
Kierunek rozwoju AMODIT uzależniony jest w głównej mierze od potrzeb naszych Klientów, ale również od naszych pomysłów na to, aby dostarczać produkt spełniający różnorodne oczekiwania użytkowników. Dlatego z uwagą słuchamy Państwa i otwieramy nowy kanał komunikacji....
Podpis elektroniczny Amodit wpisany do rejestru niekwalifikowanych usług zaufania NBP
Usługi obsługi podpisywania elektronicznego dokumentów przez platformę Amodit i składania podpisu elektronicznego zostały wpisane do rejestru niekwalifikowanych usług zaufania Narodowego Banku Polskiego. Jest to dla nas niezwykle istotne, aby nasi Klienci mieli...
Parafowanie dokumentów elektronicznych
Zawieranie wysokokwotowych kontraktów wymaga pewności, że podpisywana treść jest dokładnie tą, którą partnerzy biznesowi uzgodnili w trakcie negocjacji. Osoba reprezentująca firmę i składająca swój podpis pod dokumentem, chcąc upewnić się, często prosi np. radcę...
Geolokalizacja w Amodit
System AMODIT obsługuje geolokalizację oraz wizualizację adresu na mapach Google. Sprawdź, do jakich zastosowań może być wykorzystana ta funkcjonalność. AMDOIT może odczytać z przeglądarki użytkownika jego położenie geograficzne, pod warunkiem, że użytkownik na to...
AMODIT to obieg dokumentów zgodny z KSeF
AMODIT od wielu lat potrafi odczytywać pliki XML, w tym oczywiście pliki zgodne ze schematem zaproponowanym przez Ministerstwo Finansów. Przygotowany jest więc do obsługi faktur ustrukturyzowanych. Gdy tylko Ministerstwo Finansów opublikuje interfejs API do systemu...
Przetestuj eTeczkę
W wersji trial naszego systemu pojawił się moduł: eTeczka. Pozwala on na prowadzenie dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej. We wpisie przybliżymy między innymi, jakie dane muszą być w niej gromadzone oraz jak wygląda obieg dokumentu kadrowego w ramach...
Podpis kwalifikowany w wersji online
Wybierając rozwiązanie umożliwiające procesowanie i podpisywanie umów w wersji elektronicznej warto zweryfikować, czy dostawca gwarantuje współpracę z posiadanym rodzajem podpisu kwalifikowanego.Jakie są dostępne opcje podpisu kwalifikowanego? Podpis kwalifikowany...
Nowe możliwości obsługi spraw na liście „Do wykonania”.
Najnowsze wydanie 210618 platformy AMODIT niesie ze sobą zmiany w dobrze znanej zakładce „Do wykonania”. Zachęcamy do zapoznania się z nowym wyglądem oraz możliwościami, jakie oferujemy w kwestii pracy z listą spraw „Do wykonania”. Od teraz to Ty możesz zdecydować, w...
Przez eTeczkę do serca pracownika
Procesy operacyjne, w szczególności procesy kadrowe, w tym rekrutacyjne w czasach COVID-19 przeniosły się do Internetu. Równolegle następuje digitalizacja, albo inaczej elektronizacja dokumentacji pracowniczej. To, co do tej pory zajmowało całe szafy lub regały czy...
Funkcjonalności: Jak wydzielić pojedyncze strony z dokumentu?
Proces elektronicznego obiegu dokumentów w firmie często wymaga odpowiedniego przygotowania załącznika. Dokumenty napływające z różnych źródeł często trafiają do systemu w formie, która nie nadaje się do bezpośredniego wprowadzenia do obiegu. Doskonałym przykładem...
Sprawna komunikacja wewnątrz organizacji – funkcjonalność komentarzy
Sprawna komunikacja w firmie jest niezbędna w każdej jej komórce. Menadżerowie potrzebują jej, by kierować pracami, kontrolować postępy oraz skutecznie planować strategię. Pracownicy z kolei otrzymując jasne komunikaty, działają sprawnie i efektywnie. By ułatwić i...
ePodpisy w umowach międzynarodowych
Wysyłanie dokumentów papierowych do kontrahentów zagranicznych generuje wiele kosztów, zajmuje dużo czasu oraz zwiększa ryzyko, że dokument nie dotrze na czas lub nie dotrze w ogóle. Wysyłanie skanów mailem również jest pracochłonne i wymaga zaangażowania wielu osób,...
Jak praktycznie wykorzystać moduł generowania paczki przelewów?
W pierwszej części dotyczącej automatycznego generowania paczki przelewów wyjaśniliśmy, czym jest ta funkcjonalność, co moduł generowania paczki przelewów obsługuje a czego nie. Jak skonfigurować paczkę przelewów oraz proces, który z niej korzysta. Pełen artykuł...
Automatyczne generowanie przelewów na podstawie faktur
Generowanie paczki przelewów jest funkcjonalnością, która pozwala oszczędzać czas na wprowadzanie przelewów do systemu bankowego. Jest to odrębny moduł w systemie Amodit, do którego wymagane jest wykupienie licencji. By móc czerpać z niego korzyści należy...
Jak zatrudnić pracownika zdalnie?
Zarówno procesy operacyjne jak i rekrutacyjne oraz kadrowe przeniosły się w czasach COVID-19 do Internetu. Na co zwrócić uwagę przy elektronicznym wypełnianiu, dostarczaniu i podpisywaniu dokumentów, żeby zachować zgodność z procedurami? Coraz więcej firm rozważa...
Jak kilka osób może podpisać umowę w 5 minut podpisem zaawansowanym?
Podpisanie umowy przez kilka osób, nawet gdy jest to wykonywane elektronicznie, a nie na papierze, nadal wymaga wysyłania dokumentu do kolejnych osób i pilnowania, aby każda z nich złożyła podpis. Te czynności mogą zająć sporo czasu i wcale nie muszą być łatwe do...
Koniec ery dokumentów papierowych, czyli kolejny etap (r)ewolucji informatycznej.
Skutki (r)ewolucji informatycznej, w której żyjemy, znajdują swoje odzwierciedlenie w działalności firm oraz na różnych płaszczyznach naszego życia, zarówno osobistego, jak i zawodowego. Kolejne dziedziny życia są opanowywane przez komputery, smartfony i Internet. W...
Cyfrowa firma: sprawny biznes w trudnych czasach.
Firmy, które korzystają już z cyfrowych rozwiązań, mają więcej komfortu w niesprzyjających gospodarczo czasach niż duże podmioty, gdzie digitalizacja jest mniej zaawansowana. Choć polska gospodarka ucierpiała w ostatnich tygodniach, na rynku są obszary i branże,...
Jak AmRest realizuje procesy back office w dobie obostrzeń?
Firma rozproszona, ale nie w rozsypce. Amodit wspiera biznes w okresie recesji. Czas publicznej kwarantanny stawia nowe wyzwania przed biznesem. AmRest sprawnie realizuje procesy back office z wykorzystaniem platformy Amodit. W dobie obostrzeń związanych z...
Dlaczego Twoja firma potrzebuje elektronicznego obiegu dokumentów?
Chaos w dokumentach Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa ilość dokumentów przetwarzanych każdego dnia wzrasta. Umowy, faktury, raporty. Wszystko zaczyna się mnożyć. Zarządzanie rosnącą stertą papierów stwarza niemałe wyzwanie dla kadry menedżerskiej i pracowników....
BPM 2020: jakie technologie dla biznesu nowej dekady?
Zarządzanie procesami biznesowymi wchodzi na naszych oczach na nowe tory. Prognozy na rok 2020 przewidują upowszechnienie tworzenia własnych rozwiązań IT w przedsiębiorstwach przy użyciu gotowych platform oraz zastosowanie do niedawna niszowych technologii takich jak...
Amodit obsługuje Białą Listę – automatyzacja weryfikacji danych kontrahenta w bazach Ministerstwa Finansów
Sprawdzanie kontrahenta na Białej Liście Od 1 stycznia 2020 r. za opłacenie faktury na rachunek kontrahenta, który nie istnieje w bazie Ministerstwa Finansów (MF), grożą sankcje: brak możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów płatności w części, w jakiej...
Dostęp tymczasowy do sprawy dla osób spoza organizacji
Wraz z wersją 2019.0002 wprowadzony został dostęp tymczasowy do sprawy dla osób spoza organizacji. Oznacza to, że osoba nie mając konta w systemie AMODIT, będzie mogła uzyskać chwilowy, ograniczony dostęp wyłącznie do jednej sprawy w zakresie niezbędnym do wypełnienia...
Funkcjonalności: sekcje
Czy wiesz, że … … sekcje na formularzu mogą być prezentowane jako zakładki lub jedna pod drugą z możliwością zwinięcia każdej sekcji do jednego wiersza? W zależności od charakteru danych czasami jeden sposób jest wygodniejszy a czasami drugi. Przykładowo formularz...