22 35 52 164 poland@amodit.com

OBSZAR ADMINISTRACYJNY

AMODIT automatyzuje procesy związane z obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzaniem flotą czy rejestrem pełnomocnictw. Zapewnia on również przejrzystość oraz ułatwia szybkie dotarcie do poszukiwanych informacji.

Przykładowe procesy w obszarze finansowym

Obieg korespondencji przychodzącej
Obieg korespondencji wychodzącej
Integracja z systemem e-nadawca
Wnioski na zarząd
Rejestr pełnomocnictw
Rezerwacje salek
Zarządzanie flotą
Rozliczanie kilometrówek
Odczytywanie i generowanie kodów kreskowych
Monitorowanie procesów
Archiwum dokumentów
P
Dowolne inne
Odkryj więcej

Jak platforma AMODIT usprawnia procesy biznesowe i obniża koszty

Poznaj Klientów Amodit i sprawdź jak sprawdza się w ich przedsiębiorstwach

Odkryj wszystkie funkcjonalności, jakie daje system Amodit

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami

Zaufali nam

Z funkcjonalności platformy AMODIT korzysta już ponad 50 000 użytkowników z takich branż jak: finanse, administracja, sieci sklepów czy firmy z rozproszoną strukturą organizacyjną.

Obszary, które AMODIT może usprawnić w Twojej organizacji