22 35 52 164 poland@amodit.com

OBSZAR ADMINISTRACYJNY

System wspierający dział administracyjny

Zyskaj system, którego potrzebujesz, aby usprawnić wszystkie procesy administracyjne.

AMODIT automatyzuje procesy związane z obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzaniem flotą, rejestrem pełnomocnictw czy dowolne inne.  Zapewnia on również przejrzystość oraz ułatwia szybkie dotarcie do poszukiwanych informacji.

Chcesz usprawnić codzienną pracę oraz zaoszczędzić czas? Nie ma problemu. Dzięki AMODIT efektywnie zrealizujesz wszystkie zadania w Twojej organizacji.

Przykładowe procesy w obszarze administracyjnym

Poznaj przykładowe zastosowania systemu AMODIT w obszarze administracyjnym. Każdy proces możesz łatwo przenieść do systemu i cieszyć się wzrostem efektywności pracy nawet o 40%.

Obieg korespondencji przychodzącej
Obieg korespondencji wychodzącej
Integracja z systemem e-nadawca
Wnioski na zarząd
Rejestr pełnomocnictw
Rezerwacje salek
Zarządzanie flotą
Rozliczanie kilometrówek
Odczytywanie i generowanie kodów kreskowych
Monitorowanie procesów
Archiwum dokumentów
P
Dowolone inne
Odkryj więcej

Jak platforma AMODIT usprawnia procesy biznesowe i obniża koszty

Poznaj Klientów Amodit i sprawdź jak sprawdza się w ich przedsiębiorstwach

Odkryj wszystkie funkcjonalności, jakie daje system Amodit

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami

Sprawdź również pozostałe obszary, które AMODIT może usprawnić w Twojej organizacji

Zaufali nam

Z funkcjonalności platformy AMODIT korzysta już ponad 30 000 użytkowników z takich branż jak: finanse, administracja, sieci sklepów czy firmy z rozproszoną strukturą organizacyjną.