Bezpłatna konsultacja - AMODIT
22 35 52 164 poland@amodit.com

Masz dość papierowych dokumentów?

Chcesz zoptymalizować procesy biznesowe?

Nie wiesz od czego zacząć? 

Zamów BEZPŁATNĄ konsultację i przekonaj się jak można pracować efektywniej.

To, co otrzymasz już na starcie:

N
zbadanie realnych potrzeb w firmie
N
weryfikację obszarów/procesów, które można poprawić
N
krótką prezentację możliwości systemu Amodit
N
stworzenie indywidualnego brief-u potrzeb
N
wybór i umówienie specjalisty dopasowanego pod Twoje wymagania

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować procesy obiegu dokumentów w Twojej firmie.

Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza zamówienia bezpłatnych konsultacji jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu dobrania odpowiedniego konsultanta, umówienia oraz przeprowadzenia konsultacji. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

Sprawdź, jak pracuje się w biurze bez papieru!

Przejmij kontrolę nad zadaniami, postępem prac, opóźnieniami. Zyskaj wiedzę o tym, co i przez kogo jest wykonywane. Wprowadzając elektroniczny obieg dokumentów zredukujesz liczbę krążących po firmie dokumentów papierowych o połowę w pierwszych dwóch miesiącach po wdrożeniu, a co za tym idzie zmniejszeniu ulegną koszty związane z archiwizacją dokumentów. 

Możesz bez trudu samodzielnie modyfikować istniejące i tworzyć nowe procesy. Integracje z systemami zewnętrznymi (dzięki wbudowanym mechanizmom synchronizacji słowników oraz bogatemu interfejsowi API) pozwolą Ci na bieżący dostęp do wszystkich informacji. 

Jakie obszary możesz usprawnić w swojej firmie?

Obszar finansowy

Poprzez automatyzację  system pozwala na efektywniejsze wypracowanie rezultatów dla określonych zadań.

Obszar prawny

Optymalizacja procesów w dziale prawnym pozwala na uporządkowanie umów czy aneksów w jednym systemie.

Obszar kadrowy

Automatyzacja procesów w obszarze kadrowym pozwala przechowywać wszystkie dane pracowników w jednym miejscu. 

Obszar administracyjny

Automatyzacja procesów pozwala wyeliminować lub ograniczyć opóźnienia, błędy bądź zagubienie dokumentów.

Obszar IT

System wspomaga prace działu, dzięki czemu można z łatwością monitorować etapy wdrażanych projektów.