Masz dość papierowych dokumentów?
Chcesz zoptymalizować procesy biznesowe?
Nie wiesz od czego zacząć?
Zamów BEZPŁATNĄ konsultację i przekonaj się jak można pracować efektywniej.
To, co otrzymasz już na starcie:
zbadanie realnych potrzeb w firmie
weryfikację obszarów/procesów, które można poprawić
krótką prezentację możliwości systemu Amodit
stworzenie indywidualnego brief-u potrzeb
wybór i umówienie specjalisty dopasowanego pod Twoje wymagania
Umów się na darmową konsultację
z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować procesy obiegu dokumentów w Twojej firmie.
Sprawdź, jak pracuje się w biurze bez papieru!
Przejmij kontrolę nad zadaniami, postępem prac, opóźnieniami. Zyskaj wiedzę o tym, co i przez kogo jest wykonywane. Wprowadzając elektroniczny obieg dokumentów zredukujesz liczbę krążących po firmie dokumentów papierowych o połowę w pierwszych dwóch miesiącach po wdrożeniu, a co za tym idzie zmniejszeniu ulegną koszty związane z archiwizacją dokumentów.
Możesz bez trudu samodzielnie modyfikować istniejące i tworzyć nowe procesy. Integracje z systemami zewnętrznymi (dzięki wbudowanym mechanizmom synchronizacji słowników oraz bogatemu interfejsowi API) pozwolą Ci na bieżący dostęp do wszystkich informacji.
Jakie obszary możesz usprawnić w swojej firmie?

Obszar finansowy
Poprzez automatyzację system pozwala na efektywniejsze wypracowanie rezultatów dla określonych zadań.

Obszar prawny
Optymalizacja procesów w dziale prawnym pozwala na uporządkowanie umów czy aneksów w jednym systemie.

Obszar kadrowy
Automatyzacja procesów w obszarze kadrowym pozwala przechowywać wszystkie dane pracowników w jednym miejscu.

Obszar administracyjny
Automatyzacja procesów pozwala wyeliminować lub ograniczyć opóźnienia, błędy bądź zagubienie dokumentów.

Obszar IT
System wspomaga prace działu, dzięki czemu można z łatwością monitorować etapy wdrażanych projektów.