Platforma BPM | AMODIT
+48 538 116 005 poland@amodit.com

Platforma BPM

Wdrożenie platformy BPM pozwala
ograniczyć przepływ dokumentów
papierowych oraz daje możliwość
optymalizacji procesów operacyjnych.

Plaforma BPM

Wdrożenie platformy BPM daje możliwość optymalizacji
procesów operacyjnych poprzez eliminację zbędnych
czynności, ułatwienie dostępu do informacji,
przyspieszenie procesu decyzyjnego.

Przykładowe zastosowania dostosowane do indywidualnych potrzeb

Zatwierdzanie zmian w menu

Obsługa specjalnych zleceń dla kluczowych klientów

w

Komunikacja wewnętrzna w firmie

Rozliczanie składu złomu

i

Umowa kupna-sprzedaży

Analiza zdolności kredytowej

l

Obsługa zapytań ofertowych

P

Dowolne inne

Success story

„Gdy Cię nie było” – oddzwanianie i wysyłanie SMS do klientów

Do biura dzwoni klient. Niestety dany pracownik nie odbiera telefonu, bo np. jest poza biurem. Połączenie jest przekierowane do sekretariatu, który ma zarejestrować prośbę o oddzwonienie i ewentualną wiadomość. Pracownik później oddzwania, a jeśli mu się to nie uda, to klient dostaje powiadomienie SMS, że taka próba nastąpiła. Oczekiwanym rezultatem ze strony Klienta było mierzenie, po jakim czasie nastąpiła próba oddzwonienia.

Jak wyglądał proces przed wdrożeniem systemu?

Przed wdrożeniem systemu AMODIT klient rozwiązywał problem w ten sposób, że sekretariat notował prośbę o oddzwonienie na żółtej karteczce i naklejał ją na specjalnej tablicy. Każdy z pracowników po powrocie do biura sprawdzał tablicę, żeby zobaczyć czy nie ma dla niego jakiejś wiadomości. System działał, ale:

    • Pracownik musiał wrócić do biura, aby otrzymać wiadomość. Nie mógł tego zrobić, np. będąc w delegacji.
    • Nie było praktycznych możliwości mierzenia czasu, po którym była próba oddzwonienia. Ani sprawdzenia, czy pracownik oddzwonił.
    • W przypadku nieudanej próby oddzwonienia od pracownika zależało czy będzie podejmował kolejne próby i nie były wysyłane wiadomości SMS do klienta.

Zakres wdrożenia

W celu rozwiązania wymienionych problemów został wdrożony proces w systemie AMODIT. Sekretariat po odebraniu telefonu wypełnia formularz, wprowadzając wiadomość, numer telefonu do oddzwonienia i wybierając osobę, która ma oddzwonić.

Sprawa jest wysyłana do wybranego pracownika i jest on powiadamiany mailowo. Dzięki temu może oddzwonić do klienta zanim przyjedzie do biura. Jednocześnie system rejestruje zarówno czas zarejestrowania sprawy, jak i czas oddzwonienia, dzięki temu managerowie mogą sprawdzić czasy reakcji w podziale na osoby, miesiące i inne kryteria.

W momencie, gdy pracownik naciśnie guzik „Nie odebrał” do klienta wysyłana jest wiadomość SMS o próbie oddzwonienia. Dzięki temu klient wie, że nie został on zignorowany i może podjąć próbę ponownego połączenia w dogodnym czasie.

    Korzyści

    Uzyskanie wyższego poziomu obsługi klientów

    Zwiększenie komfortu pracy dla pracowników

    Możliwość mierzenia czasu reakcji w podziale na wybrane kryteria

    Z

    Efektywniejsze wypracowywanie rezultatów dla czynności, które do tej pory były wykonywane manualnie

    Korzyści

    Uzyskanie wyższego poziomu obsługi klientów

    Zwiększenie komfortu pracy dla pracowników

    Możliwość mierzenia czasu reakcji w podziale na wybrane kryteria

    Z

    Efektywniejsze wypracowywanie rezultatów dla czynności, które do tej pory były wykonywane manualnie

    Przekonaj się, jak Amodit może pomóc Twojej firmie

    Jakie jeszcze obszary możesz usprawnić w swojej firmie?

    Obszar finansowy

    Poprzez automatyzację  system pozwala na efektywniejsze wypracowanie rezultatów dla określonych zadań.

    Obszar prawny

    Optymalizacja procesów w dziale prawnym pozwala na uporządkowanie umów czy aneksów w jednym systemie.

    Obszar kadrowy

    Automatyzacja procesów w obszarze kadrowym pozwala przechowywać wszystkie dane pracowników w jednym miejscu. 

    Obszar IT

    System wspomaga prace działu, dzięki czemu można z łatwością monitorować etapy wdrażanych projektów.

    Obszar administracyjny

    Automatyzacja procesów pozwala wyeliminować lub ograniczyć opóźnienia, błędy bądź zagubienie dokumentów.