Schemat blokowy

Automatyzacja i orkiestracja procesów w branży telekomunikacyjnej

Świadczysz usługi jako firma telekomunikacyjna i chcesz ułatwić zespołowi proces zawierania oraz obsługi umów? Proces reklamacyjny w Twojej firmie wymaga optymalizacji? Dzięki AMODIT usprawnisz te i inne obszary w swojej firmie, a korzyści wdrożenia zauważysz od razu.

Dowiedz się więcej
Branża telekomunikacyjna

Dla kogo EOD w branży telekomunikacyjnej?

Dla firm świadczących usługi telekomunikacyjne dla biznesu i osób indywidualnych. Szczególnie dla tych, którym zależy, żeby optymalizować procesy, dbać o bezpieczeństwo danych i dostosować się do zapisów prawnych. Elektroniczny i zautomatyzowany proces przepływu wszystkich dokumentów klienta to sprawniejsza obsługa na jeszcze wyższym poziomie. Właśnie dlatego AMODIT to uniwersalne rozwiązanie dla każdej firmy.

Po co EOD w branży telekomunikacyjnej?

Jako firma telekomunikacyjna potrzebujesz bezpiecznego i sprawnego obiegu oraz archiwizacji dokumentów swoich klientów. Co służy optymalizacji procesów oraz podnoszeniu jakości obsługi? Propozycja AMODIT to: elektroniczna dokumentacja, wygodna wymiana korespondencji z klientem, szybka reakcja oraz pełna zgodność z regulacjami prawnymi. To wszystko w jednym rozwiązaniu.

Korzyści dla Twojej firmy z elektronicznego obiegu dokumentów w branży telekomunikacyjnej

Dzięki wprowadzeniu zautomatyzowanych procesów elektronicznego obiegu dokumentów Twoja firma:

Usprawni procesy biznesowe

i zwiększy efektywność procesu zawierania umów oraz rozpatrywania reklamacji

Poprawi dostęp

do aktualnych informacji

Zmniejszy koszty i ograniczy czas

wykonywania obowiązków

Zwiększy bezpieczeństwo danych

Zminimalizuje ryzyko

zniszczenia lub przypadkowego zaginięcia dokumentów

Jeszcze więcej korzyści dla branży telekomunikacyjnej

Usprawnienie procesów biznesowych

Elektroniczny obieg dokumentów pozwala na szybsze i bardziej efektywne przetwarzanie dokumentów. Pracownicy nie muszą już drukować, skanować i wysyłać ich w wersji papierowej. Umowy, faktury i raporty nie gubią się i zawsze trafiają do właściwej osoby. Jednocześnie w każdej chwili możemy sprawdzić status sprawy i osobę, u której czeka dany dokument.

Poprawa jakości informacji

Elektroniczny obieg dokumentów pozwala na uniknięcie błędów związanych z ręcznym przepisywaniem informacji i brakiem wymaganej dokumentacji. Każdy dokument przed przesłaniem na kolejny etap jest weryfikowany pod względem kompletności oraz zgodności z kryteriami i ścieżką akceptacji.

Oszczędność czasu i kosztów

Wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów pozwala na oszczędność czasu i kosztów związanych z obsługą umów. Przechowywanie dokumentów w branży telekomunikacyjnej jest związane z wysokimi kosztami archiwizacji. Zawieranie umowy na świadczenie usług często wymaga wielu dokumentów, które muszą być przechowywane, a jednocześnie zawsze pod ręką. Archiwum AMODIT pozwala na bezpieczne, zgodne z regulacjami i łatwo dostępne przechowywanie całej dokumentacji w formie elektronicznej.

Poprawa bezpieczeństwa

Elektroniczny obieg dokumentów pozwala na lepszą kontrolę i ochronę informacji, które znajdują się w plikach. W przypadku zwykłych dokumentów papierowych ryzyko kradzieży lub ich zniszczenia jest dużo większe. Archiwizacja dokumentów w archiwum AMODIT zapewnia również ich bezpieczeństwo oraz łatwe odszukanie przez osoby upoważnione.

Bezpieczeństwo przed uszkodzeniem dokumentów

W przypadku dokumentów papierowych może dochodzić do uszkodzeń np. zalania lub zniszczenia. Takie zdarzenia nie mają miejsca dla dokumentów elektronicznych. Archiwum dokumentów pozwala na ich bezpieczne przechowywanie oraz daje pewność, że nie zaginął wśród innych wydruków.

Ścieżka opiniowania i zatwierdzania umów niestandardowych

Platforma AMODIT pozwala na obieg dokumentów niestandardowych. Zamiast przesyłania umów na kolejne adresy mailowe w celu akceptacji dokumentu przez dodatkowe osoby, możemy zastąpić tę ścieżkę skonfigurowanym procesem. W zależności od sytuacji można kierować umowę procesem elektronicznym od razu do właściwych osób decyzyjnych.

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować firmę z obszaru telekomunikacji.

    • United States+1
    • United Kingdom+44
    • Afghanistan (‫افغانستان‬‎)+93
    • Albania (Shqipëri)+355
    • Algeria (‫الجزائر‬‎)+213
    • American Samoa+1684
    • Andorra+376
    • Angola+244
    • Anguilla+1264
    • Antigua and Barbuda+1268
    • Argentina+54
    • Armenia (Հայաստան)+374
    • Aruba+297
    • Australia+61
    • Austria (Österreich)+43
    • Azerbaijan (Azərbaycan)+994
    • Bahamas+1242
    • Bahrain (‫البحرين‬‎)+973
    • Bangladesh (বাংলাদেশ)+880
    • Barbados+1246
    • Belarus (Беларусь)+375
    • Belgium (België)+32
    • Belize+501
    • Benin (Bénin)+229
    • Bermuda+1441
    • Bhutan (འབྲུག)+975
    • Bolivia+591
    • Bosnia and Herzegovina (Босна и Херцеговина)+387
    • Botswana+267
    • Brazil (Brasil)+55
    • British Indian Ocean Territory+246
    • British Virgin Islands+1284
    • Brunei+673
    • Bulgaria (България)+359
    • Burkina Faso+226
    • Burundi (Uburundi)+257
    • Cambodia (កម្ពុជា)+855
    • Cameroon (Cameroun)+237
    • Canada+1
    • Cape Verde (Kabu Verdi)+238
    • Caribbean Netherlands+599
    • Cayman Islands+1345
    • Central African Republic (République centrafricaine)+236
    • Chad (Tchad)+235
    • Chile+56
    • China (中国)+86
    • Christmas Island+61
    • Cocos (Keeling) Islands+61
    • Colombia+57
    • Comoros (‫جزر القمر‬‎)+269
    • Congo (DRC) (Jamhuri ya Kidemokrasia ya Kongo)+243
    • Congo (Republic) (Congo-Brazzaville)+242
    • Cook Islands+682
    • Costa Rica+506
    • Côte d’Ivoire+225
    • Croatia (Hrvatska)+385
    • Cuba+53
    • Curaçao+599
    • Cyprus (Κύπρος)+357
    • Czech Republic (Česká republika)+420
    • Denmark (Danmark)+45
    • Djibouti+253
    • Dominica+1767
    • Dominican Republic (República Dominicana)+1
    • Ecuador+593
    • Egypt (‫مصر‬‎)+20
    • El Salvador+503
    • Equatorial Guinea (Guinea Ecuatorial)+240
    • Eritrea+291
    • Estonia (Eesti)+372
    • Ethiopia+251
    • Falkland Islands (Islas Malvinas)+500
    • Faroe Islands (Føroyar)+298
    • Fiji+679
    • Finland (Suomi)+358
    • France+33
    • French Guiana (Guyane française)+594
    • French Polynesia (Polynésie française)+689
    • Gabon+241
    • Gambia+220
    • Georgia (საქართველო)+995
    • Germany (Deutschland)+49
    • Ghana (Gaana)+233
    • Gibraltar+350
    • Greece (Ελλάδα)+30
    • Greenland (Kalaallit Nunaat)+299
    • Grenada+1473
    • Guadeloupe+590
    • Guam+1671
    • Guatemala+502
    • Guernsey+44
    • Guinea (Guinée)+224
    • Guinea-Bissau (Guiné Bissau)+245
    • Guyana+592
    • Haiti+509
    • Honduras+504
    • Hong Kong (香港)+852
    • Hungary (Magyarország)+36
    • Iceland (Ísland)+354
    • India (भारत)+91
    • Indonesia+62
    • Iran (‫ایران‬‎)+98
    • Iraq (‫العراق‬‎)+964
    • Ireland+353
    • Isle of Man+44
    • Israel (‫ישראל‬‎)+972
    • Italy (Italia)+39
    • Jamaica+1
    • Japan (日本)+81
    • Jersey+44
    • Jordan (‫الأردن‬‎)+962
    • Kazakhstan (Казахстан)+7
    • Kenya+254
    • Kiribati+686
    • Kosovo+383
    • Kuwait (‫الكويت‬‎)+965
    • Kyrgyzstan (Кыргызстан)+996
    • Laos (ລາວ)+856
    • Latvia (Latvija)+371
    • Lebanon (‫لبنان‬‎)+961
    • Lesotho+266
    • Liberia+231
    • Libya (‫ليبيا‬‎)+218
    • Liechtenstein+423
    • Lithuania (Lietuva)+370
    • Luxembourg+352
    • Macau (澳門)+853
    • Macedonia (FYROM) (Македонија)+389
    • Madagascar (Madagasikara)+261
    • Malawi+265
    • Malaysia+60
    • Maldives+960
    • Mali+223
    • Malta+356
    • Marshall Islands+692
    • Martinique+596
    • Mauritania (‫موريتانيا‬‎)+222
    • Mauritius (Moris)+230
    • Mayotte+262
    • Mexico (México)+52
    • Micronesia+691
    • Moldova (Republica Moldova)+373
    • Monaco+377
    • Mongolia (Монгол)+976
    • Montenegro (Crna Gora)+382
    • Montserrat+1664
    • Morocco (‫المغرب‬‎)+212
    • Mozambique (Moçambique)+258
    • Myanmar (Burma) (မြန်မာ)+95
    • Namibia (Namibië)+264
    • Nauru+674
    • Nepal (नेपाल)+977
    • Netherlands (Nederland)+31
    • New Caledonia (Nouvelle-Calédonie)+687
    • New Zealand+64
    • Nicaragua+505
    • Niger (Nijar)+227
    • Nigeria+234
    • Niue+683
    • Norfolk Island+672
    • North Korea (조선 민주주의 인민 공화국)+850
    • Northern Mariana Islands+1670
    • Norway (Norge)+47
    • Oman (‫عُمان‬‎)+968
    • Pakistan (‫پاکستان‬‎)+92
    • Palau+680
    • Palestine (‫فلسطين‬‎)+970
    • Panama (Panamá)+507
    • Papua New Guinea+675
    • Paraguay+595
    • Peru (Perú)+51
    • Philippines+63
    • Poland (Polska)+48
    • Portugal+351
    • Puerto Rico+1
    • Qatar (‫قطر‬‎)+974
    • Réunion (La Réunion)+262
    • Romania (România)+40
    • Russia (Россия)+7
    • Rwanda+250
    • Saint Barthélemy+590
    • Saint Helena+290
    • Saint Kitts and Nevis+1869
    • Saint Lucia+1758
    • Saint Martin (Saint-Martin (partie française))+590
    • Saint Pierre and Miquelon (Saint-Pierre-et-Miquelon)+508
    • Saint Vincent and the Grenadines+1784
    • Samoa+685
    • San Marino+378
    • São Tomé and Príncipe (São Tomé e Príncipe)+239
    • Saudi Arabia (‫المملكة العربية السعودية‬‎)+966
    • Senegal (Sénégal)+221
    • Serbia (Србија)+381
    • Seychelles+248
    • Sierra Leone+232
    • Singapore+65
    • Sint Maarten+1721
    • Slovakia (Slovensko)+421
    • Slovenia (Slovenija)+386
    • Solomon Islands+677
    • Somalia (Soomaaliya)+252
    • South Africa+27
    • South Korea (대한민국)+82
    • South Sudan (‫جنوب السودان‬‎)+211
    • Spain (España)+34
    • Sri Lanka (ශ්‍රී ලංකාව)+94
    • Sudan (‫السودان‬‎)+249
    • Suriname+597
    • Svalbard and Jan Mayen+47
    • Swaziland+268
    • Sweden (Sverige)+46
    • Switzerland (Schweiz)+41
    • Syria (‫سوريا‬‎)+963
    • Taiwan (台灣)+886
    • Tajikistan+992
    • Tanzania+255
    • Thailand (ไทย)+66
    • Timor-Leste+670
    • Togo+228
    • Tokelau+690
    • Tonga+676
    • Trinidad and Tobago+1868
    • Tunisia (‫تونس‬‎)+216
    • Turkey (Türkiye)+90
    • Turkmenistan+993
    • Turks and Caicos Islands+1649
    • Tuvalu+688
    • U.S. Virgin Islands+1340
    • Uganda+256
    • Ukraine (Україна)+380
    • United Arab Emirates (‫الإمارات العربية المتحدة‬‎)+971
    • United Kingdom+44
    • United States+1
    • Uruguay+598
    • Uzbekistan (Oʻzbekiston)+998
    • Vanuatu+678
    • Vatican City (Città del Vaticano)+39
    • Venezuela+58
    • Vietnam (Việt Nam)+84
    • Wallis and Futuna (Wallis-et-Futuna)+681
    • Western Sahara (‫الصحراء الغربية‬‎)+212
    • Yemen (‫اليمن‬‎)+967
    • Zambia+260
    • Zimbabwe+263
    • Åland Islands+358

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    od 51 do 100 pracowników
    od 101 do 200 pracowników
    od 201 do 500 pracowników
    od 501 do 1000 pracowników
    powyżej 1000 pracowników
    Branża telekomunikacyjna