22 35 52 164 poland@amodit.com

Elektroniczny obieg faktur

Automatyzowanie obiegu faktur z użyciem sztucznej inteligencji. Skanowanie, opisywanie, zatwierdzanie kosztów oraz integracja z ERP.
URUCHOM WERSJĘ DEMO
Szybka rejestracja dokumentów
Nie ważne jak otrzymałeś fakturę: mailem na dedykowany adres, tradycyjną pocztą lub kurierem czy przez portal dostawcy. Każda faktura trafi natychmiast do rejestru i rozpocznie swój bieg w firmie.
Oczytywanie faktur
Nikt nie musi przepisywać danych z faktury do systemu. Dzięki sztucznej inteligencji, każda faktura wystawiona zgodnie z przepisami zostanie rozpoznana i odczytane dane wprowadzone do systemu.
Czynny podatnik VAT?

AMODIT sprawdza Twojego dostawcę w Ministerstwie Finansów i bazie VIES dzięki temu unikasz konsekwencji skarbowych.

Ścieżki akceptacji

Faktury w zależności od wskazanych kryteriów mogą być kierowane na różne ścieżki akceptacji. 

Skrócenie czasu potrzebnego na obieg dokumentów prowadzi do zmniejszenia liczby korekt deklaracji VAT oraz JPK.

Integracja z systemem ERP
Wymiana danych z systemami ERP jest dwukierunkowa. Importowane są dane niezbędne do prawidłowego opisania kosztów z faktury. 
Monitorowanie procesu
Kadra zarządzająca posiada pełne oraz bieżące informacje na temat przebiegu każdego procesu. 
Jak to realizujemy?
Natychmiastowa rejestracja dokumentów

Zbyt duża ilość dokumentów przytłacza Cię? Męczy Cię czasochłonne tworzenie odrębnych folderów na skany oraz prowadzenie rejestru w Excel’u? Zapomnij o tym. Wdrażając AMODIT, wystarczy, że zeskanujesz fakturę, lub prześlesz ją mailem, a zostanie ona automatycznie zarejestrowana. Wszystkie uprawnione osoby zyskają do nich łatwy i szybki dostęp. System usprawni workflow w Twojej organizacji.

Automatyczne odczytywanie danych

Wiesz, że codziennie tracisz sporo czasu na przepisanie podstawowych danych ze wszystkich otrzymanych faktur! Wiesz, że nie trudno o pomyłkę lub opóźnienia? Korzystając z AMODIT – wystarczy, że zeskanujesz fakturę lub prześlesz ją mailem, a system automatycznie odczyta treść faktury i wprowadzi odczytane dane we właściwe pola na formularzu. Dokument jest od razu gotowy, by przekazać go do opisu merytorycznego do osób odpowiedzialnych za dany koszt. Obieg faktur jest usprawniony oraz transparentny.

Ścieżki akceptacji

Czy w Twojej firmie opisywanie kosztów oraz akceptacja faktur, sprowadza się do tego, że pracownicy, ręcznie opisują wydatki na odwrocie faktury i przekazują ją na kolejne biurko? W takiej sytuacji dokumenty nie zawsze trafiają do księgowości na czas. Korzystając z AMODIT, systemu usprawniającego workflow, faktury są automatycznie przekazywane do akceptacji, do właściwych osób, zgodnie z ustalonymi przez Ciebie warunkami. Osoby te mając podgląd skanu faktury, mogą szybko ją opisać i zaakceptować, nawet przebywając poza firmą czy będąc w podróży służbowej za granicą.

Integracja z systemami ERP

Wymiana danych z systemami ERP jest dwukierunkowa. Importowane są informacje o liście kontrahentów, kontach, projektach i inne dane niezbędne do prawidłowego opisania kosztów z faktury. Eksportowane są dane niezbędne do prawidłowego zaksięgowania dokumentów.

Sprawdzanie baz

AMODIT udostępnia inne przydatne funkcjonalności np. w ramach procesu obiegu faktur jak sprawdzenie w bazach Ministerstwa Finansów, czy kontrahent jest czynnym płatnikiem VAT, tworzenie pliku paczki przelewów uwzględniając split payment, odczytywanie kursów walut i wiele innych.

Monitorowanie przebiegu procesu

Kadra zarządzająca posiada pełne oraz bieżące informacje na temat przebiegu każdego procesu. Wiadomo kto i na jakim etapie np. przetrzymuje dokument, ile dokumentów czeka na akceptację. W systemie wszystkie procesy stają się transparentne, a dostęp do nich jest łatwo dostępny.

Elektroniczny obieg faktur to najczęściej wykorzystywany workflow przez naszych Klientów. Obejmuje wszystkie kluczowe elementy takie jak:

  • szybka rejestracja każdej faktury bez względu na sposób jej otrzymania,
  • automatyczne odczytanie danych z faktury bez konieczności przepisywania czegokolwiek,
  • automatyczne sprawdzenie duplikatów w systemie,
  • automatyczne sprawdzenie dostawcy w rejestrach VAT i VIES,
  • automatyczne sprawdzenie dotychczasowej współpracy z dostawcą,
  • połączenie faktury z zamówieniem i/lub umową,
  • przejście faktury przez odpowiednią ścieżkę akceptacji,
  • opis merytoryczny i dekretacja (korzysta przy tym z danych z Twojego systemu ERP, jak np. lista kont, MPK, projektów, dostawców itp.),
  • dodanie faktury do płatności masowych (integracja z systemami bankowymi),
  • eksport danych do systemów ERP,
  • odczytywanie danych z systemów ERP np. numer księgowania, status płatności itp.,
  • dowolne zestawienia i raporty typu: rejestr faktur, faktury do zapłaty, oczekuję na oryginał itp.,

Wdrożenie systemu AMODIT istotnie usprawniło zarządzanie przepływem informacji, co jest ważną zmianą jakościową w obszarze działalności grupy PWN.

Ewa Szulc

Kierownik Administracji, Grupa PWN

Elektroniczny obieg faktur, oparty o sztuczną inteligencję, gwarantuje porządek w dokumentacji, zwiększenie bezpieczeństwa podatkowego, transparentność oraz możliwość szybkiego wyszukiwania potrzebnych dokumentów. Pomaga także lepiej zarządzać kosztami, dzięki zwiększaniu świadomości w kwestii wydatków. Nie czekaj, by odkryć funkcjonalność systemu AMODIT!

Dołącz do 50.000 zadowolonych użytkowników korzystających z systemu AMODIT

Przekonaj się jakie korzyści niesie za sobą wprowadzenie AMODIT i obsługuj procesy bez długiego i kosztownego wdrożenia.