Schemat blokowy

Elektroniczny obieg dokumentów w branży motoryzacyjnej

Prowadzisz salon motoryzacyjny i zależy Ci na usprawnieniu procesów, np. wydania pojazdu? Chcesz mieć pewność, że cała niezbędna dokumentacja i wszystkie formalności, łącznie z płatnościami, są realizowane zgodnie z założeniami? Dzięki AMODIT stworzysz elektroniczne obiegi dokumentów, które uporządkują komunikację w Twoim zespole.

Dowiedz się więcej
Branża motoryzacyjna

Dla kogo EOD w branży motoryzacyjnej?

Dla każdego salonu motoryzacyjnego, który chce przyspieszyć procedury i zminimalizować ryzyko pomyłek. Dzięki AMODIT Twój zespół zaoszczędzi czas potrzebny na ręczne wypełnianie faktur, zamówień czy umów i przenoszenie ich z działu do działu lub przesyłanie mailem.

Po co EOD w branży motoryzacyjnej?

W chwili gdy klient decyduje się na kupno samochodu lub motocykla, w salonie motoryzacyjnym rusza skomplikowana procedura przygotowania i wydania pojazdu. To złożony proces, który obejmuje współpracę kilku działów, w tym skompletowanie potrzebnej dokumentacji. Właśnie takie możliwości daje proces wdrożony w elektronicznym obiegu dokumentów AMODIT.

Korzyści dla Twojej firmy z elektronicznego obiegu dokumentów w branży motoryzacyjnej

W jaki sposób elektroniczny obieg dokumentów usprawni działanie salonu? Najważniejsze korzyści to:

Skuteczna komunikacja pomiędzy działami

i płynne przekazywanie niezbędnych informacji

Szybka reakcja

odpowiedzialnych osób w przypadku opóźnień lub konieczności przekazania dokumentów do korekty

Oszczędność czasu pracowników

którzy mogą w tym czasie wykonywać bardziej wymagające obowiązki

Oszczędności finansowe

dzięki zlikwidowaniu dokumentów w wersji papierowej (drukowanie oraz konieczność archiwizacji)

Mniejsze ryzyko pomyłek

opóźnień i zaginięć dokumentów

Jeszcze więcej korzyści dla branży motoryzacyjnej

Uporządkuj przepływ każdego rodzaju dokumentów

Zamiast przekazywać wydruki z biurka na biurko, pozwól AMODIT wyręczać pracowników i udostępniać pliki w wersji elektronicznej konkretnym osobom. W ten sposób usprawnisz dowolne obiegi dokumentów w salonie – od faktur, przez zamówienia i umowy, po wnioski urlopowe.

Stwórz jeden dokument z kompletem informacji

Podstawą procesu wydania pojazdu będzie dokument zawierający wszystkie niezbędne dane do przygotowania pojazdu gotowego do wydania z salonu. Uprawnione osoby będą miały dostęp do dokumentu podzielonego na sekcje, za którego wypełnienie będzie odpowiadał konkretny dział.

Zautomatyzuj działania

Koniec z czekaniem na odpowiedź od innego działu. Wystarczy, że wpiszesz numer zamówienia – tam, gdzie będzie to możliwe, dane zostaną pobrane z systemu ERP i automatycznie wprowadzone w odpowiednie pola. Znajdą się tam informacje o danych klienta oraz pojazdu (wybranym modelu gwarancji czy powłoce lakierniczej).

Dopilnuj płatności

Istotną sekcją formularza będzie informacja o stanie realizacji płatności, od której zależy decyzja o tym, czy pojazd może zostać wydany klientowi. Dane o statusie płatności będą pobierane z systemu ERP i wprowadzone w odpowiednie pole w formularzu AMODIT.

Potwierdź przygotowanie techniczne pojazdu

Kolejne sekcje dokumentu wypełni dział techniczny odpowiedzialny za kompletację pojazdu zgodnie z wymaganiami. W tym miejscu znajdą się również informacje na temat przeglądu i stanu pojazdu.

Śledź proces na bieżąco

Dzięki tak zaplanowanemu procesowi krótka analiza jednego dokumentu pozwoli Ci określić status zadania. Uzupełnienie wszystkich sekcji oraz odpowiedni status płatności będzie oznaczał finalizację zakupu i możliwość przekazania pojazdu nowemu właścicielowi.

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować firmę z obszaru motoryzacyjnego.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.