Schemat blokowy

Elektroniczny obieg dokumentów w branży IT

Chcesz usprawnić pracę i zautomatyzować procesy w Twojej firmie? Zależy Ci na kontroli dostępu do dokumentów i zminimalizowaniu ryzyka wycieku poufnych danych? Szukasz narzędzia, które przyspieszy przyjmowanie i realizację zleceń? Sprawdź AMODIT – rozwiązanie, które umożliwi Ci sprawny i nowoczesny obieg dokumentacji w postaci elektronicznej oraz zadba o bezpieczną wymianę informacji.

Dowiedz się więcej
Branża IT

Dla kogo?

Elektroniczny obieg dokumentów usprawni codzienną pracę każdej firmy. AMODIT to optymalne rozwiązanie dla tych firm z sektora informatycznego, które chcą uzyskać przewagę konkurencyjną w zakresie obsługi zleceń klienta i zadbać o bezpieczeństwo informacji.

Po co?

W specyfikę branży informatycznej wpisuje się ciągły technologiczny rozwój. Cyfryzacja procesów biznesowych obejmuje również obieg dokumentów, a najważniejsze określenia z tym związane to: optymalizacja i efektywność. Jak w te oczekiwania wpisuje się AMODIT? W samo sedno. Zamiast niekończącej się wymiany maili lub dokumentów w wersji papierowej przekładanej z biurka na biurko, zyskujesz zautomatyzowany proces elektroniczny. AMODIT to porządek, sprawna komunikacja i oszczędność czasu.

Korzyści dla Twojej firmy

Przemyślane procesy w branży informatycznej to nie tylko sposób na usprawnienie pracy, ale także znaczne korzyści dla całej organizacji. Po wdrożeniu AMODIT Twoja firma:

Będzie efektywnie zarządzać

dokumentacją projektową i zachowa sprawny przepływ informacji

Zautomatyzuje proces

przyjmowania zleceń i ich realizacji, bez użycia zbędnej komunikacji mailowej, która zabiera czas

Zadba o bezpieczeństwo

wymiany informacji i będzie skutecznie chronić dane wrażliwe

Wprowadzi elektroniczny obieg dokumentów

np. faktur, zamówień, raportów, i ustali dowolne ścieżki akceptacji

Będzie zatwierdzać dokumentację

podpisem elektronicznym

Jeszcze więcej korzyści

Wygodne zarządzanie dokumentacją projektową

Z AMODIT będziesz na bieżąco monitorować przebieg projektów oraz swobodnie zarządzać powiązaną z nimi dokumentacją. W każdej chwili sprawdzisz również status płatności.

Przejrzysta ścieżka zleceń od klienta

Elektroniczny obieg dokumentów uporządkuje poszczególne etapy zgłaszania i realizacji zadań. W AMODIT wprowadzisz automatyczną ścieżkę zleceń i będziesz swobodnie kontrolować status ich wykonania.

Bezpieczna wymiana informacji

W archiwum dokumentów AMODIT zgromadzisz wszystkie niezbędne pliki. Oprócz komfortu dostępu do dokumentacji o dowolnej porze i z każdego miejsca, masz gwarancję, że dane są odpowiednio chronione.

Faktury pod kontrolą

W AMODIT przypiszesz faktury do odpowiednich zamówień w Twoim systemie ERP, automatycznie wygenerujesz zamówienia i będziesz wygodnie kontrolować firmowy budżet.

Kontrola nad przebiegiem procesu

Koniec z rozproszonymi zleceniami, chaosem informacyjnym i nieskuteczną komunikacją wewnątrz firmy. Z AMODIT będziesz mieć kontrolę nad całością procesu i pewność, że zespół optymalnie wykorzystuje wszystkie zasoby.

Przewaga konkurencyjna

Uporządkowany proces przyjmowania zleceń od klienta i sprawna realizacja zadań to nie jedyne korzyści. Dzięki szybkiemu wglądowi w projekt będziesz mógł w każdej chwili poinformować klienta o postępie prac.

Zobacz, jak zrobili to inni

Chcesz dowiedzieć się, jak inni radzą sobie z optymalizacją procesów? Poszukujesz inspiracji do bardziej efektywnego zarządzania? Sprawdź case study naszych Klientów!

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować firmę z obszaru informatycznego.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.