Schemat blokowy

Elektroniczny obieg dokumentów w branży turystycznej

Zastanawiasz się, w jaki sposób przyspieszyć procesy w biurze podróży, którym zarządzasz? Jak skrócić czas potrzebny na obsługę dokumentów, które w tysiącach przewijają się przez firmę? Odpowiedzią na te potrzeby jest AMODIT – elektroniczny obieg dokumentów, który przejmie na siebie powtarzalne czynności i zwiększy efektywność Twojego zespołu.

Dowiedz się więcej
Branża turystyczna

Dla kogo EOD w branży turystycznej?

To rozwiązanie sprawdzi się w każdej firmie, której zależy na usprawnieniu procesów i automatyzacji działań. Elektroniczny obieg dokumentów wdrożony w biurze podróży ułatwi pracownikom codzienne wykonywanie obowiązków, a w efekcie da im przestrzeń na obsługę klienta na jeszcze wyższym poziomie.  

Po co EOD w branży turystycznej?

Podstawą działania biura podróży jest dokumentacja. Faktury, które należy sprawdzić pod kątem zgodności z zamówieniem, opisać i zaksięgować. Obsługa korespondencji czy – najważniejsze – obieg umów. W praktyce oznacza to przekazywanie dokumentów z rąk do rąk lub pomiędzy skrzynkami mailowymi. Strata czasu, utrudniony dostęp do informacji i pomyłki – tak nasi klienci opisują funkcjonowanie firmy w tym obszarze sprzed wdrożenia AMODIT.

Korzyści dla Twojej firmy z elektronicznego obiegu dokumentów w branży turystycznej

Dzięki elektronicznemu obiegowi dokumentów w swoim biurze podróży Twój zespół będzie mógł, m.in.:

Zautomatyzować powtarzalne i czasochłonne czynności

np. wysyłanie powiadomień o zmianie statusu dokumentu, generowanie raportów, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów czy tworzenie raportów

Szybciej reagować na zmiany

i efektywniej wykonywać codzienne obowiązki dzięki uproszczonemu dostępowi do dokumentacji

Szybko wyszukiwać

i porównywać dokumenty

Mieć lepszą kontrolę nad bezpieczeństwem dokumentacji

dane są przechowywane w jednym miejscu i można je łatwo zabezpieczyć przed nieuprawnionym dostępem

Jeszcze więcej korzyści dla branży turystycznej

Zawieraj umowy elektronicznie

Od przygotowywania umowy, aż do podpisania w AMODIT TrustCenter – ten proces usprawni przygotowanie i podpisywanie umów, które będą mogły być podpisywane elektronicznie.

Kontroluj budżet

Przed przyjęciem zamówienia system zweryfikuje uprawnienia osoby zamawiającej. Chcesz trzymać rękę na pulsie? Ustal limity finansowe pojedynczych zamówień, powyżej których konieczna będzie konsultacja z przełożonym. AMODIT sprawdzi również zgodność z budżetem oraz aktualny poziom wydatków.

Udoskonal obieg faktur

Dzięki AMODIT faktury trafiają bezpośrednio do osób odpowiedzialnych za ich rozliczanie.

Usprawnij obieg zamówień

Zobowiązania podejmowane przez pracowników w imieniu spółki są realizowane zgodnie z obowiązującymi procedurami i poziomami kompetencji. Dodatkowo uprawnione osoby mają dostęp do wszystkich zamówień, statusu ich realizacji oraz wynikających z nich zobowiązań w kolejnych okresach.

Łącz zamówienia z rejestrem umów

Zamówienie może być w prosty sposób łączone z umową, której dotyczy, co pozwala na wykorzystanie informacji z rejestru umów. Możliwe jest również automatyczne generowanie zamówień. AMODIT umożliwia przygotowanie zamówienia do dostawcy i przekazanie go np. drogą mailową lub udostępnienie w systemie.

Łącz faktury z zamówieniami

Każdy dokument potwierdzający transakcję może być powiązany z konkretnym zamówieniem. Dzięki temu masz pewność, że otrzymane faktury kosztowe są zgodne z faktycznymi zamówieniami oraz budżetem.

Zarządzaj korespondencją

Korespondencja przychodząca i wychodząca będzie zintegrowana z eNadawcą Poczty Polskiej. Po wdrożeniu AMODIT prowadzenie książki korespondencyjnej nie będzie już potrzebne.

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować firmę z obszaru turystycznego.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.