Elektroniczny system zamówień | AMODIT
+48 538 116 005 poland@amodit.com

Elektroniczny system zamówień

Kontrola kosztów to podstawa zarządzania finansami przedsiębiorstwa. Utrzymanie kosztów na założonym poziomie wymaga stosowania odpowiednich narzędzi informatycznych pozwalających szybko reagować na pojawiające się odchylenia.
WYPRÓBUJ DEMO

Elektroniczny system zamówień

Kontrola kosztów to podstawa zarządzania finansami przedsiębiorstwa. Utrzymanie kosztów na założonym poziomie wymaga stosowania odpowiednich narzędzi informatycznych pozwalających szybko reagować na pojawiające się odchylenia.
WYPRÓBUJ DEMO
Z

Akceptacja zamówień

Zobowiązania podejmowane przez pracowników w imieniu spółki są podejmowane zgodnie z obowiązującymi procedurami i poziomami kompetencji.

Kontrola budżetu

Wraz z kontrolą kompetencji zamawiającego do złożenia zamówienia na określoną kwotę, sprawdzany jest aktualny poziom wykonania budżetu i zgodność zamówienia z budżetem.

i

Zamówienia a rejestr umów

Zamówienie może być w prosty sposób łączone z umową, której dotyczy. Połączenie z umową pozwala na wykorzystanie szeregu informacji z rejestru umów. Możliwe jest również automatyczne generowanie zamówień na podstawie rejestru umów.

Złożenie zamówienia u dostawcy

AMODIT pozwala na przygotowanie zamówienia do dostawcy i przekazanie go np. drogą mailową lub udostępnienie w systemie.

Rejestr zamówień

Masz dostęp do wszystkich zamówień, stopnia ich realizacji, statusów oraz wynikających z nich zobowiązań w kolejnych okresach.

Łączenie faktur z zamówieniami

Każda faktura może być powiązana z zamówieniem/ami. Dzięki temu masz pewność, że otrzymane faktury kosztowe są zgodne z zamówieniami oraz budżetem.

Jak to realizujemy?

Ręczne i automatyczne tworzenie zamówień

Zamówienia, w zależności od charakteru/rodzaju zamawianej usługi/produktu, mogą być wprowadzane ręcznie przez użytkowników lub mogą powstawać automatycznie np. na podstawie budżetu, rejestru umów, lub innych zdarzeń cyklicznych.

Łączenie faktur z zamówieniami

W momencie, gdy do firmy wpływają faktury za dostawy czy zrealizowane usługi, wystarczy połączyć fakturę z odpowiednim zamówieniem. Często numer zamówienia jest na fakturze i może być automatycznie odczytany przez system.

Takie skojarzenie zamówienia z fakturą pozwala odczytać wszystkie informacje dotyczące zamówienia i sprawdzić zgodność faktury z zamówieniem i natychmiast podjąć odpowiednie kroki. Oszczędza to czas i przyspiesza proces uzgadniania faktur.

W przypadku zgodności faktura trafia bezpośrednio do księgowości bez konieczności jej dodatkowej akceptacji, gdyż wcześniej zostało zaakceptowane zamówienie. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności faktura podlega dodatkowym uzgodnieniom i akceptacjom.

Przestrzeganie poziomów kompetencji

W momencie tworzenia zamówienia przez użytkownika, kontrolowane są jego kompetencje (uprawnienia) do jego złożenia w określonej wysokości. Bazą odniesienia są tu najczęściej wewnętrzne procedury i poziomy kompetencji (matryca kompetencji).

Ścieżki akceptacji

W zależności od typu zamówienia, jego kwoty, dostawcy czy też innych parametrów, przechodzą one odpowiednie ścieżki akceptacji. Zaakceptowane zamówienie jest podstawą wysłania go do dostawcy.

Integracja z ERP

Pobranie listy dostawców, listy produktów czy zapisanie zamówienia w systemie ERP, to tylko podstawowe możliwości, które masz do dyspozycji.

Jeżeli w Twoim przypadku, zamówienia powstają w ERP, to również możesz skorzystać z tej informacji w celu np. weryfikacji zgodności zamówienia z fakturą.

Kontrola zgodności faktur z zamówieniami

Kontrola zgodności faktur z zamówieniami

Otrzymujesz setki lub tysiące faktur miesięcznie? Musisz sprawdzać, czy są zgodne z Twoim zamówieniami? Ile osób musi obsługiwać te czynności i ile czasu im to zabiera? Właśnie z takimi trudnościami zgłosił się do nas Klient: Obecnie otrzymujemy kilka tysięcy faktur...

czytaj dalej
Funkcjonalności: Rejestr umów

Funkcjonalności: Rejestr umów

Rejestr umów - budowanie rejestrów, wieloatrybutowość, akceptacje. Czy Ty również chcesz posiadać jedno bezpieczne miejsce, gdzie zarchiwizowane zostają dokumenty? Chcesz mieć możliwość opisania umów i dokumentów powiązanych różnego typu atrybutami, a tym samym szybko...

czytaj dalej

Dołącz do 50.000 zadowolonych użytkowników korzystających z systemu AMODIT

Przekonaj się jakie korzyści niesie za sobą wprowadzenie AMODIT i obsługuj procesy bez długiego i kosztownego wdrożenia.