Schemat blokowy

Elektroniczny obieg dokumentów w branży finansowej

Zależy Ci na usprawnieniu procesów w firmie lub dziale, którym zarządzasz? Zbyt dużo czasu pochłaniają Ci czynności związane z obsługą dokumentacji, którą codziennie otrzymujesz? Chcesz, żeby procesy wewnątrz firmy przebiegały szybciej? Z platformą AMODIT do elektronicznego obiegu dokumentów będziesz wygodnie zarządzać procesami biznesowymi i dostosujesz je do swoich potrzeb.

Dowiedz się więcej
Branża finansowa

Dla kogo EOD w branży finansowej?

Platforma AMODIT sprawdzi się wszędzie tam, gdzie przetwarzane są duże ilości dokumentacji, np. wniosków kredytowych, umów, faktur, rachunków. Obieg elektroniczny pozwoli nie tylko na szybszą obsługę klientów, ale również ułatwi przepływ informacji pomiędzy pracownikami wewnątrz firmy.

Po co EOD w branży finansowej?

Od umów, w tym kredytowych, przez dokumenty księgowe, po zgody, raporty i faktury. Przemyślany proces obiegu dokumentacji w branży finansowej ma bezpośredni wpływ na skuteczność i efektywność pracy całego sektora. Właśnie dlatego coraz więcej firm decyduje się na uruchomienie obiegów elektronicznych. Swobodny dostęp do informacji i skuteczna komunikacja pomiędzy działami usprawniają pracę całej firmy. Efekt? Duża oszczędność czasu i jeszcze większa wydajność.

Korzyści dla Twojej firmy z elektronicznego obiegu dokumentów

W jaki sposób AMODIT usprawni procesy biznesowe w firmie? Wśród najważniejszych korzyści znajdują się, m.in.:

Wygodne zarządzanie dokumentacją

elektroniczny przepływ pracy wyeliminuje potrzebę ręcznego przechowywania i organizowania dokumentów w wersji papierowej

Większa wydajność pracy

mniej czynności związanych z ręcznym wprowadzaniem danych zaoszczędzi czas na rzecz bardziej istotnych zadań

Ograniczenie kosztów

zaoszczędzisz na wydruku, dostawie i przechowywaniu dokumentów w wersji papierowej

Kontrola dostępu do dokumentów

tylko uprawnione osoby mają dostęp do dokumentów w AMODIT, co oznacza, że poufne informacje są odpowiednio zabezpieczone

Jeszcze więcej korzyści dla branży finansowej

Łatwy dostęp do niezbędnych informacji

W archiwum elektronicznym szybko odszukasz każdy dokument, a jednocześnie masz pewność, że jest zabezpieczony przed dostępem nieupoważnionych osób. Rejestracja w systemie zajmuje kilka chwil – wystarczy przesłać plik na dedykowany adres mailowy lub zrobić skan.

Szybkie odczytywanie danych z faktur

Możliwość automatycznego odczytywania danych z faktur pozwala nie tylko na zaoszczędzenie czasu. To również mniejsze ryzyko pomyłek, które pojawiają się przy ręcznym przepisywaniu podstawowych danych.

Dowolna ścieżka akceptacji dokumentu

Aby usprawnić proces związany z akceptacją i opisem faktur wewnątrz firmy, są one automatycznie przekazywane do odpowiednich osób. Sam ustalasz reguły i etapy ścieżek różnych typów dokumentów.

Mechanizmy sprawdzające

Dzięki zaszytym mechanizmom sprawdzającym, np. w przypadku procesu związanego z obiegiem faktur, system zweryfikuje, czy kontrahent jest czynnym płatnikiem VAT w bazie Ministerstwie Finansów czy w wyszukiwarce VIES.

Automatyzacja procesów

System sprawdzi, od jakiego dostawcy wpłynęła faktura i do kogo powinna zostać przekazana. Dodatkowo możesz zdefiniować, na jaką ścieżkę powinny trafiać faktury w zależności np. od kwoty czy typu dokumentu (kosztowa, korekta, pro forma).

Wysyłka i odbiór faktur bezpośrednio z Krajowego Systemy e-Faktur

Usługa sieciowa KSeF Connector to dodatkowe, opcjonalne narzędzie, które zintegruje dowolny system ERP z Krajowym Systemem e-Faktur. Dzięki temu będziesz wysyłać faktury sprzedażowe bezpośrednio z KSeF Ministerstwa Finansów oraz w taki sam sposób odbierać faktury zakupowe.

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować firmę z obszaru finansowego.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.