Zamów BEZPŁATNĄ konsultację i przekonaj się JAK MOŻNA PRACOWAĆ EFEKTYWNIEJ.
To, co otrzymasz JUŻ NA STARCIE:
- zbadanie realnych potrzeb w firmie
- weryfikację obszarów/procesów, które można poprawić
- krótką prezentację możliwości systemu Amodit
- stworzenie indywidualnego brief-u potrzeb
- wybór i umówienie specjalisty dopasowanego pod Twoje wymagania
Sprawdź, jak pracuje się W BIURZE BEZ PAPIERU!
Przejmij kontrolę nad zadaniami, postępem prac, opóźnieniami. Zyskaj wiedzę o tym, co i przez kogo jest wykonywane. Wprowadzając elektroniczny obieg dokumentów zredukujesz liczbę krążących po firmie dokumentów papierowych o połowę w pierwszych dwóch miesiącach po wdrożeniu, a co za tym idzie zmniejszeniu ulegną koszty związane z archiwizacją dokumentów.
Możesz bez trudu samodzielnie modyfikować istniejące i tworzyć nowe procesy. Integracje z systemami zewnętrznymi (dzięki wbudowanym mechanizmom synchronizacji słowników oraz bogatemu interfejsowi API) pozwolą Ci na bieżący dostęp do wszystkich informacji.
Umów się na darmową konsultację
z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować procesy obiegu dokumentów w Twojej firmie.