Schemat blokowy

Budżetowanie z AMODIT – Nowoczesne narzędzie do zarządzania budżetami w firmie

Budżetowanie to kluczowy proces w każdej firmie, umożliwiający efektywne planowanie i kontrolę finansów. Dzięki AMODIT zyskujesz nowoczesne narzędzie do zarządzania budżetami, dostosowane do specyfiki Twojej organizacji. Unikaj sztywnych schematów – wybierz system budżetowania, który idealnie odpowiada Twoim potrzebom!

Dowiedz się więcej
Budżetowanie w organizacji

Zarządzanie budżetami – Twoje zasady, nasza technologia

System AMODIT wspiera kompleksowe budżetowanie na każdym szczeblu organizacji. Niezależnie od tego, czy tworzysz roczny budżet firmy, czy analizujesz miesięczne alokacje środków, nasze rozwiązanie zapewnia pełną kontrolę i przejrzystość finansową.

  • Budżet roczny – zapewnij spójny obraz finansowy dla całej organizacji. Rejestruj kwoty przydzielone, zarezerwowane, wykorzystane i pozostałe w perspektywie całego roku. Zarządzaj budżetem w czasie rzeczywistym dzięki intuicyjnemu interfejsowi.
  • Budżet miesięczny – rozbij swoje finanse na szczegółowe dane miesięczne, które pomagają lepiej zarządzać codziennymi wydatkami. Zyskaj wgląd w dynamikę finansową każdego działu.

Planuj i akceptuj budżet w AMODIT

Intuicyjny interfejs umożliwia łatwe dodawanie informacji takich jak kwoty budżetowe, przypisania do działów czy szczegółowe alokacje miesięczne. Ręczne wprowadzanie danych jest wspierane przez funkcje walidacji i autouzupełniania, by minimalizować ryzyko błędów.

Poza wprowadzaniem danych, system AMODIT pozwala na zaprojektowanie własnej ścieżki akceptacji planów budżetowych. Dzięki temu możesz dostosować proces zatwierdzania budżetów do struktury organizacyjnej i zasad decyzyjnych, zapewniając pełną kontrolę nad każdym etapem.

Korzyści z wdrożenia systemu do budżetowania AMODIT

Kontrola

Umożliwia monitorowanie i zarządzanie środkami na wszystkich poziomach organizacji, zapewniając aktualne dane o stanie budżetu.

Elastyczność

System pozwala na dopasowanie procesów budżetowych do indywidualnych potrzeb organizacji, w tym importowanie danych, ręczne wprowadzanie informacji czy integrację z innymi systemami.

Automatyzacja

Automatyczne przeliczanie budżetów na poziomie miesięcznym i rocznym zintegrowane z procesem zamówień i obiegiem faktur zmniejsza ryzyko błędów i oszczędza czas.

Transparentność i spójność

Wszystkie zmiany w budżecie są rejestrowane, a procesy zatwierdzania są przejrzyste, co umożliwia lepszą kontrolę i audytowalność.

Zoptymalizowana ścieżka akceptacji

Możliwość dostosowania ścieżki akceptacji planów budżetowych do struktury organizacyjnej, by usprawnić proces zatwierdzania.

Wysoka jakość danych

Funkcje walidacji i autouzupełniania danych pomagają minimalizować ryzyko błędów i zapewniają integralność danych budżetowych.

Oszczędność czasu

Zautomatyzowane procesy takie jak obliczenia i aktualizacje pozwalają zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność pracy.

Skalowalność

System rośnie wraz z organizacją, umożliwiając zarządzanie coraz większymi i bardziej złożonymi budżetami bez konieczności wprowadzania skomplikowanych zmian.

Łatwa analiza finansowa

Dzięki raportom generowanym w AMODIT organizacje mogą podejmować decyzje na podstawie dokładnych i rzetelnych danych finansowych, co wspiera efektywne zarządzanie budżetem i kontrolowanie wydatków.

Obieg faktur i zamówienia rozszerzone o budżetowanie - wykorzystanie i rezerwy

W AMODIT zarządzanie budżetem obejmuje ścisłe powiązanie z obiegiem zamówień, by precyzyjnie śledzić rezerwację środków oraz z obiegiem faktur, gdzie każda zarejestrowana faktura aktualizuje stan wykorzystania budżetu.

Zamówienia

W trakcie obsługi zamówienia użytkownik wybiera odpowiednią pozycję budżetową, do której zamówienie ma zostać przypisane. Po zatwierdzeniu:

  • Kwota zamówienia jest rejestrowana jako „zarezerwowana” w budżecie.
  • System automatycznie uwzględnia tę kwotę w obliczeniach dostępnych środków, co pozwala na monitorowanie stanu budżetu w czasie rzeczywistym.

Faktury

Podobnie jak w przypadku zamówień, faktury mogą być ręcznie przypisywane do odpowiednich pozycji budżetowych przez użytkownika obsługującego dokument. Po przypisaniu:

  • Kwota faktury jest oznaczana jako „wykorzystana” w budżecie.
  • Jeśli faktura dotyczy wcześniej zarezerwowanego zamówienia, system automatycznie zmniejsza kwotę zarezerwowaną o wartość faktury, by zapewnić aktualność i spójność danych budżetowych.

Zaawansowane raportowanie w AMODIT

AMODIT oferuje szerokie możliwości raportowe, które wspierają zarządzanie budżetem oraz analizę finansową w organizacji. Dzięki elastycznym funkcjom raportowania możesz dostosować raporty do swoich specyficznych potrzeb, uzyskując pełną kontrolę nad danymi budżetowymi i finansowymi.

Raporty w AMODIT są w pełni konfigurowalne. Możesz je dostosować do swoich preferencji, wybierając odpowiedni sposób prezentacji danych, filtry, sortowanie, agregacje czy poziomy szczegółowości. Dzięki temu masz pełną swobodę w tworzeniu raportów, które odpowiadają na Twoje potrzeby analityczne.

Masz już narzędzie do planowania budżetów i chcesz mieć te dane w AMODIT?

W AMODIT masz pełną swobodę w zarządzaniu budżetami – możesz kompleksowo planować je w systemie lub wykorzystać go jako prosty rejestr, w którym dane są importowane z plików lub pobierane z zewnętrznych aplikacji. Jeśli Twoja organizacja potrzebuje narzędzia do zaawansowanego planowania finansowego, AMODIT pozwala tworzyć i zarządzać budżetami od podstaw. Z kolei, jeśli budżet już istnieje w innym systemie, AMODIT umożliwia jego łatwe zaimportowanie lub integrację, dostosowując się do Twojego dotychczasowego sposobu pracy.

Integracja z zewnętrznymi systemami

Połącz AMODIT z używanymi przez Ciebie platformami ERP, finansowymi lub analitycznymi. Dane budżetowe mogą być automatycznie importowane z istniejących rozwiązań, by płynnie synchronizować informacje bez konieczności ręcznego przetwarzania.

Import plików

Jeśli Twoja organizacja korzysta z arkuszy kalkulacyjnych lub innych zewnętrznych formatów danych, AMODIT umożliwia łatwy import budżetów w formatach takich jak XLSX, CSV czy XML. To idealne rozwiązanie dla firm, które przechowują dane finansowe w plikach i chcą szybko przenieść je do bardziej zaawansowanego systemu zarządzania budżetem.

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować budżetowanie w Twojej firmie.

    • United States+1
    • United Kingdom+44
    • Afghanistan (‫افغانستان‬‎)+93
    • Albania (Shqipëri)+355
    • Algeria (‫الجزائر‬‎)+213
    • American Samoa+1684
    • Andorra+376
    • Angola+244
    • Anguilla+1264
    • Antigua and Barbuda+1268
    • Argentina+54
    • Armenia (Հայաստան)+374
    • Aruba+297
    • Australia+61
    • Austria (Österreich)+43
    • Azerbaijan (Azərbaycan)+994
    • Bahamas+1242
    • Bahrain (‫البحرين‬‎)+973
    • Bangladesh (বাংলাদেশ)+880
    • Barbados+1246
    • Belarus (Беларусь)+375
    • Belgium (België)+32
    • Belize+501
    • Benin (Bénin)+229
    • Bermuda+1441
    • Bhutan (འབྲུག)+975
    • Bolivia+591
    • Bosnia and Herzegovina (Босна и Херцеговина)+387
    • Botswana+267
    • Brazil (Brasil)+55
    • British Indian Ocean Territory+246
    • British Virgin Islands+1284
    • Brunei+673
    • Bulgaria (България)+359
    • Burkina Faso+226
    • Burundi (Uburundi)+257
    • Cambodia (កម្ពុជា)+855
    • Cameroon (Cameroun)+237
    • Canada+1
    • Cape Verde (Kabu Verdi)+238
    • Caribbean Netherlands+599
    • Cayman Islands+1345
    • Central African Republic (République centrafricaine)+236
    • Chad (Tchad)+235
    • Chile+56
    • China (中国)+86
    • Christmas Island+61
    • Cocos (Keeling) Islands+61
    • Colombia+57
    • Comoros (‫جزر القمر‬‎)+269
    • Congo (DRC) (Jamhuri ya Kidemokrasia ya Kongo)+243
    • Congo (Republic) (Congo-Brazzaville)+242
    • Cook Islands+682
    • Costa Rica+506
    • Côte d’Ivoire+225
    • Croatia (Hrvatska)+385
    • Cuba+53
    • Curaçao+599
    • Cyprus (Κύπρος)+357
    • Czech Republic (Česká republika)+420
    • Denmark (Danmark)+45
    • Djibouti+253
    • Dominica+1767
    • Dominican Republic (República Dominicana)+1
    • Ecuador+593
    • Egypt (‫مصر‬‎)+20
    • El Salvador+503
    • Equatorial Guinea (Guinea Ecuatorial)+240
    • Eritrea+291
    • Estonia (Eesti)+372
    • Ethiopia+251
    • Falkland Islands (Islas Malvinas)+500
    • Faroe Islands (Føroyar)+298
    • Fiji+679
    • Finland (Suomi)+358
    • France+33
    • French Guiana (Guyane française)+594
    • French Polynesia (Polynésie française)+689
    • Gabon+241
    • Gambia+220
    • Georgia (საქართველო)+995
    • Germany (Deutschland)+49
    • Ghana (Gaana)+233
    • Gibraltar+350
    • Greece (Ελλάδα)+30
    • Greenland (Kalaallit Nunaat)+299
    • Grenada+1473
    • Guadeloupe+590
    • Guam+1671
    • Guatemala+502
    • Guernsey+44
    • Guinea (Guinée)+224
    • Guinea-Bissau (Guiné Bissau)+245
    • Guyana+592
    • Haiti+509
    • Honduras+504
    • Hong Kong (香港)+852
    • Hungary (Magyarország)+36
    • Iceland (Ísland)+354
    • India (भारत)+91
    • Indonesia+62
    • Iran (‫ایران‬‎)+98
    • Iraq (‫العراق‬‎)+964
    • Ireland+353
    • Isle of Man+44
    • Israel (‫ישראל‬‎)+972
    • Italy (Italia)+39
    • Jamaica+1
    • Japan (日本)+81
    • Jersey+44
    • Jordan (‫الأردن‬‎)+962
    • Kazakhstan (Казахстан)+7
    • Kenya+254
    • Kiribati+686
    • Kosovo+383
    • Kuwait (‫الكويت‬‎)+965
    • Kyrgyzstan (Кыргызстан)+996
    • Laos (ລາວ)+856
    • Latvia (Latvija)+371
    • Lebanon (‫لبنان‬‎)+961
    • Lesotho+266
    • Liberia+231
    • Libya (‫ليبيا‬‎)+218
    • Liechtenstein+423
    • Lithuania (Lietuva)+370
    • Luxembourg+352
    • Macau (澳門)+853
    • Macedonia (FYROM) (Македонија)+389
    • Madagascar (Madagasikara)+261
    • Malawi+265
    • Malaysia+60
    • Maldives+960
    • Mali+223
    • Malta+356
    • Marshall Islands+692
    • Martinique+596
    • Mauritania (‫موريتانيا‬‎)+222
    • Mauritius (Moris)+230
    • Mayotte+262
    • Mexico (México)+52
    • Micronesia+691
    • Moldova (Republica Moldova)+373
    • Monaco+377
    • Mongolia (Монгол)+976
    • Montenegro (Crna Gora)+382
    • Montserrat+1664
    • Morocco (‫المغرب‬‎)+212
    • Mozambique (Moçambique)+258
    • Myanmar (Burma) (မြန်မာ)+95
    • Namibia (Namibië)+264
    • Nauru+674
    • Nepal (नेपाल)+977
    • Netherlands (Nederland)+31
    • New Caledonia (Nouvelle-Calédonie)+687
    • New Zealand+64
    • Nicaragua+505
    • Niger (Nijar)+227
    • Nigeria+234
    • Niue+683
    • Norfolk Island+672
    • North Korea (조선 민주주의 인민 공화국)+850
    • Northern Mariana Islands+1670
    • Norway (Norge)+47
    • Oman (‫عُمان‬‎)+968
    • Pakistan (‫پاکستان‬‎)+92
    • Palau+680
    • Palestine (‫فلسطين‬‎)+970
    • Panama (Panamá)+507
    • Papua New Guinea+675
    • Paraguay+595
    • Peru (Perú)+51
    • Philippines+63
    • Poland (Polska)+48
    • Portugal+351
    • Puerto Rico+1
    • Qatar (‫قطر‬‎)+974
    • Réunion (La Réunion)+262
    • Romania (România)+40
    • Russia (Россия)+7
    • Rwanda+250
    • Saint Barthélemy+590
    • Saint Helena+290
    • Saint Kitts and Nevis+1869
    • Saint Lucia+1758
    • Saint Martin (Saint-Martin (partie française))+590
    • Saint Pierre and Miquelon (Saint-Pierre-et-Miquelon)+508
    • Saint Vincent and the Grenadines+1784
    • Samoa+685
    • San Marino+378
    • São Tomé and Príncipe (São Tomé e Príncipe)+239
    • Saudi Arabia (‫المملكة العربية السعودية‬‎)+966
    • Senegal (Sénégal)+221
    • Serbia (Србија)+381
    • Seychelles+248
    • Sierra Leone+232
    • Singapore+65
    • Sint Maarten+1721
    • Slovakia (Slovensko)+421
    • Slovenia (Slovenija)+386
    • Solomon Islands+677
    • Somalia (Soomaaliya)+252
    • South Africa+27
    • South Korea (대한민국)+82
    • South Sudan (‫جنوب السودان‬‎)+211
    • Spain (España)+34
    • Sri Lanka (ශ්‍රී ලංකාව)+94
    • Sudan (‫السودان‬‎)+249
    • Suriname+597
    • Svalbard and Jan Mayen+47
    • Swaziland+268
    • Sweden (Sverige)+46
    • Switzerland (Schweiz)+41
    • Syria (‫سوريا‬‎)+963
    • Taiwan (台灣)+886
    • Tajikistan+992
    • Tanzania+255
    • Thailand (ไทย)+66
    • Timor-Leste+670
    • Togo+228
    • Tokelau+690
    • Tonga+676
    • Trinidad and Tobago+1868
    • Tunisia (‫تونس‬‎)+216
    • Turkey (Türkiye)+90
    • Turkmenistan+993
    • Turks and Caicos Islands+1649
    • Tuvalu+688
    • U.S. Virgin Islands+1340
    • Uganda+256
    • Ukraine (Україна)+380
    • United Arab Emirates (‫الإمارات العربية المتحدة‬‎)+971
    • United Kingdom+44
    • United States+1
    • Uruguay+598
    • Uzbekistan (Oʻzbekiston)+998
    • Vanuatu+678
    • Vatican City (Città del Vaticano)+39
    • Venezuela+58
    • Vietnam (Việt Nam)+84
    • Wallis and Futuna (Wallis-et-Futuna)+681
    • Western Sahara (‫الصحراء الغربية‬‎)+212
    • Yemen (‫اليمن‬‎)+967
    • Zambia+260
    • Zimbabwe+263
    • Åland Islands+358

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    od 51 do 100 pracowników
    od 101 do 200 pracowników
    od 201 do 500 pracowników
    od 501 do 1000 pracowników
    powyżej 1000 pracowników
    Budżetowanie