Raportowanie - AMODIT
+48 538 116 005 poland@amodit.com

Analizuj i realizuj założone cele

z modułem raportowym Amodit. 

 

Sprawdź wszystkie możliwości,

jakie daje to rozwiązanie.

WYPRÓBUJ DEMO

Analizuj i realizuj założone cele

z modułem raportowym Amodit. 

 

Sprawdź wszystkie możliwości,

jakie daje to rozwiązanie.

WYPRÓBUJ DEMO

Odkryj możliwości, jakie daje raportowanie

Więcej informacji dla menadżerów na jednym dynamicznym pulpicie

Proaktywne zarządzanie wynikiem bieżącego okresu

Konsolidacja danych i możliwość ich analizy na różnym poziomie szczegółowości

Prowadzenie analiz finansowych, controlingowych

f

Wspieranie realizacji założonych celów biznesowych

Usprawnienie procesów planistycznych

Wygodna konfiguracja metodą „Drag&Drop”

Konfiguracja raportów odbywa się wygodnie za pomocą metody „drag&drop” (przeciągnij i upuść), dzięki czemu możesz łatwo dodawać i usuwać pola do konfiguracji raportu bez zbędnego zamieszania.

Lepsze filtrowanie z opcją użycia AI

Użytkownicy mają swobodę w definiowaniu bardziej złożonych warunków filtrowania, co umożliwia lepszą selekcję danych do analizy. Filtrowanie pozwala na budowanie grup warunków łączonych operatorami „oraz” i „lub”.

Co więcej, integracja z zaawansowaną sztuczną inteligencją (AI) umożliwia skorzystanie z opcji filtrowania opartego na języku naturalnym. Wystarczy w formie prostego zdania napisać jakiego efektu oczekujemy, a AI zbuduje warunek za nas.

Pamiętaj, że Twoje dane są bezpieczne. AMODIT nie przekazuje na zewnątrz żadnych danych poza sformułowanym przez Ciebie zapytaniem – unikaj więc przekazywania danych wrażliwych w poleceniach pisanych do AI.

Zmieniaj typ wykresu bez utraty przygotowanej konfiguracji

AMODIT posiada inteligentny mechanizm konwersji konfiguracji raportów. Oznacza to, że jeśli zdecydujesz się na zmianę typu raportu w trakcie konfiguracji, moduł samodzielnie przystosuje istniejącą konfigurację tak, aby pasowała do nowego typu raportu. To znacznie oszczędza czas i pozwala na płynne dostosowanie analizy danych bez potrzeby konfigurowania raportu od podstaw.

Poznaj funkcjonalności

Raporty

Zestawienia lub filtry, które pozwalają na prezentację danych w wielu formatach.

Pulpity

Przestrzeń do prezentacji wielu raportów na jednym ekranie, wspólne filtrowanie.

Źródła zewnętrzne

Możliwość podłączenia dowolnych zewnętrznych źródeł danych jak np.: SQL, Excel i wykorzystanie ich do tworzenia raportów.

Raporty

Raporty, to sposób prezentacji danych.
W Amodit dostępne są:

Raporty prezentujące dane jednostkowe (sprawy, rekordy)

  • tabela
  • lista
  • Gantt
  • kalendarz

Raporty prezentujące agregaty (suma, średnia, licznik)

  • pivot (tabela przestawna)
  • KPI (miara)
  • Treemap
  • Heatmap
  • wykres słupkowy
  • wykres słupkowy poziomy
  • wykres liniowy
  • wykres przedstawiający dane narastająco

Raporty używane są często jako sposób prezentacji danych. Przykładowo dla e-Teczki, gdzie dostępna jest struktura organizacyjna,  części e-Teczki jako foldery, informacje o dokumentach wraz z podglądem dokumentu.

Raporty mogą być tworzone na podstawie danych wewnętrznych (procesy), jak i na podstawie danych zewnętrznych na przykład zapytania SQL do zewnętrznego systemu ERP.

Raporów tworzonych w AMODIT można używać na przykład jako kolejki spraw, zapisanych filtrów. Oznacza to, że raport będzie zawsze prezentował aktualny stan spraw o określonych kryteriach np. sprawy na określonym etapie, przydzielone do określonego użytkownika, o terminie wypadającym w ciągu najbliższych 30 dni.

Każdy może tworzyć raporty, ale zobaczy w nich tylko te sprawy, do których ma dostęp. Jeżeli raport zostanie udostępniony innej osobie, to zobaczy ona w nim tylko te rekordy, do których ma aktualnie dostęp.

Pulpity

Jak pokazać więcej informacji dla menedżerów na jednym dynamicznym pulpicie zamiast na kilkunastu pojedynczych raportach? Wystarczy skorzystać z opcji pulpitów dostępnych w AMODIT. Pulpit może być udostępniony użytkownikom. Najczęściej pulpity są dziedzinowe na przykład „Informacje finansowe”,  „Urlopy”, „Umowy” itp. Są tworzone według własnych potrzeb. Raporty widoczne poprzez pulpity nadal zachowują uprawnienia. Oznacza to, że użytkownicy zobaczą tylko te sprawy, do których mają dostęp.

Źródła zewnętrzne

Funkcjonalność pozwala na dostarczenie do AMODIT danych istniejących w innych systemach dziedzinowych. Przykładowo danych z systemu ERP, CRM, HR. Dzięki temu możliwe jest dostarczenie użytkownikom AMODIT istotnych dla nich informacji na przykład dotyczących oczekujących płatności  i zbudowanie na ich podstawie dowolnych raportów.

Możliwość korzystania z zewnętrznych źródeł danych oraz ich prezentacji i analizy bezpośrednio w AMODIT pozwala poszerzyć wykorzystanie AMODIT poza typowy do tej pory, zakres obiegu dokumentów i dostarczyć użytkownikom podstawowych elementów rozwiązań typu Business Intelligence.

Wersje

Wersja podstawowa
(bez dodatkowych opłat)
obejmuje:

  • raport tabelaryczny, raport typu lista oraz raport typu pivot,
  • jeden ogólnie dostępny pulpit, na którym  klient może umieścić raporty.

Wersja premium obejmuje:

  • wszystko to, co w wersji podstawowej,
  • wszystkie dodatkowe typy raportów czyli: Gantt, kalendarz, kolumnowy pionowy, kolumnowy poziomy, liniowy, Treemap, Heatmap,
  • nowe wykresy i sposoby prezentacji dodawane w przyszłości np.: układ Kanban, Bubble Chart, XY,
  • możliwość tworzenia dowolnej liczby pulpitów i udostępniania ich wybranym grupom lub użytkownikom,
  • możliwość korzystania z zewnętrznych źródeł danych, jako źródła dla raportów.

Brzmi interesująco?

Zapisz się na darmową konsultację z naszym specjalistą i zobacz jak moduł raportowy może pomóc Twojej firmie!

Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza zamówienia bezpłatnych konsultacji jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu dobrania odpowiedniego konsultanta, umówienia oraz przeprowadzenia konsultacji. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.