Nowości w AMODIT: Stabilna wersja 240930 i wersja beta 241231
22.10.2024
funkcjonalności
nowości
nowe funkcje
- Anonimizacja danych: Nowa funkcja umożliwia bezpieczne anonimizowanie danych w formularzach i załącznikach, z opcją trwałego usunięcia informacji nadmiarowych.
- Odtwarzacz multimedialny: Pliki audio i wideo mogą być odtwarzane bezpośrednio w AMODIT bez konieczności pobierania ich na lokalny dysk.
- Integracja z sygnalista.amodit.com: Pełna integracja umożliwia obsługę zgłoszeń sygnalistów zgodnie z ustawą.
- KPI: Nowe narzędzie KPI pozwala monitorować i analizować kluczowe wskaźniki wydajności z możliwością porównania wyników w różnych okresach.
- AMODIT AI OCR: Silnik AMODIT AI OCR automatycznie odczytuje różne typy dokumentów, w tym faktury i umowy, z możliwością tworzenia własnych modeli odczytu.
Anonimizacja danych – bezpieczne zarządzanie danymi wrażliwymi
W nowej wersji AMODIT pojawiła się funkcja anonimizacji danych, która ułatwia usuwanie nadmiarowych informacji. Jest szczególnie przydatna w przypadkach, gdy dane pochodzą od osób zewnętrznych (np. od sygnalistów czy kandydatów do pracy, gdzie mogły zostać podane dane nadmiarowe). Teraz użytkownicy pracujący z formularzem sprawy mogą wyszukać konkretny tekst, wpisując go lub zaznaczając na formularzu i dokonać jego anonimizacji. Co ważne, proces anonimizacji jest nieodwracalny. W historii sprawy pozostaje ślad, kto i kiedy dokonał anonimizacji, bez możliwości podglądu usuniętych danych.
W AMODIT wprowadzono możliwość podmiany załączników bez przechowywania ich poprzednich wersji. Oznacza to, że jeśli w dowolnym załączniku takim jak zdjęcie, PDF, film czy np. nagranie audio, znajdują się dane wrażliwe, których nie można anonimizować bezpośrednio w systemie, należy to zrobić poza AMODIT. Następnie można wgrać zanonimizowaną wersję pliku do sprawy, a nowa funkcjonalność pozwoli na usunięcie pierwszej wersji załącznika, zawierającej dane wrażliwe.
Odtwarzacz audio i wideo – wygodny dostęp do multimediów
Nowa funkcjonalność odtwarzania plików audio i wideo bezpośrednio w AMODIT znacznie usprawnia pracę z załącznikami multimedialnymi. Teraz nie ma potrzeby pobierania plików na dysk – można je odtwarzać bezpośrednio w systemie.
Integracja z sygnalista.amodit.com – zgodność z ustawą o ochronie sygnalistów
AMODIT zyskał pełną integrację z aplikacją sygnalista.amodit.com, by umożliwić bezpieczne i zgodne z prawem zgłaszanie naruszeń. W związku z wymogami ustawy o ochronie sygnalistów z 14 czerwca 2024 r. sygnalista może dokonać zgłoszenia zarówno anonimowo, jak i jawnie, np. przez formularz. W aplikacji sygnalista.amodit.com został przygotowany formularz dla sygnalisty. Po jego wypełnieniu zgłoszenie trafi bezpośrednio do AMODIT, gdzie można zbudować dowolny proces jego obsługi, dostosowany do potrzeb firmy.
Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://amodit.pl/ochrona-sygnalistow/
KPI – monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności
Nowe funkcje KPI (Key Performance Indicators) w AMODIT to potężne narzędzie, które umożliwia łatwe śledzenie postępów i efektywności działań biznesowych. Dzięki nowym możliwościom użytkownicy mogą porównywać kluczowe wskaźniki wydajności (np. sprzedaż, rotacja pracowników, zyski) w różnych okresach. Dane można agregować, wybierać okresy porównawcze i dostosowywać sposób prezentacji wyników. Dzięki temu podejmowanie trafnych decyzji i optymalizacja działań biznesowych jest ułatwiona. KPI można tworzyć tylko na dashboardach.
AMODIT AI OCR – zaawansowane odczytywanie dokumentów
AMODIT został rozbudowany o silnik AI OCR, który umożliwia automatyczne odczytywanie różnych dokumentów takich jak faktury, umowy czy dokumenty kadrowe. System obsługuje zarówno predefiniowane modele, jak i daje możliwość tworzenia własnych, co sprawia, że jest elastyczny i może zostać dostosowany do specyficznych potrzeb.
Nowa rola „odbierającego” w TrustCenter – pełna kontrola nad obiegiem dokumentów
W module TrustCenter pojawiła się nowa rola – „odbierający”, która została zaprojektowana z myślą o odbiorze dokumentów z potwierdzeniem. Osoba przypisana do tej roli otrzyma powiadomienie e-mail o nowym dokumencie, a po zalogowaniu się do systemu będzie mogła potwierdzić jego odbiór. Cały proces odbioru dokumentów jest monitorowany, a odbiorca musi potwierdzić swoją tożsamość za pomocą kodu SMS. Dzięki temu rozwiązaniu zwiększa się bezpieczeństwo i transparentność procesu obiegu dokumentów wychodzących poza wewnętrznych użytkowników aplikacji AMODIT.
Te nowe funkcje AMODIT to kolejny krok w kierunku podnoszenia efektywności i bezpieczeństwa pracy. Wersja beta 241231 wprowadza innowacyjne rozwiązania, które mogą jeszcze bardziej usprawnić Twoje codzienne działania. Zapraszamy do instalacji i testowania nowych funkcji – nasz zespół jest do Twojej dyspozycji, by pomóc we wdrożeniu i odpowiedzieć na wszelkie pytania.