
Automatyzacja procesów kadrowych
Chcesz usprawnić wykonywanie zadań w obszarze kadrowym? Zautomatyzuj procesy i przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu. Zapewnij sobie wygodny dostęp do dokumentów w dowolnym czasie i na każdym urządzeniu.

Jakie przykładowe procesy
w obszarze kadrowym możesz usprawnić?
Zarządzanie dokumentacją pracowniczą
Wnioski delegacyjne
Wnioski urlopowe
Portal pracownika
Skierowania na badania okresowe
Rekrutacja
Umowy
Dowolne inne
Funkcjonalności
- Gotowe szablony dokumentów
- Dostęp tymczasowy
- Wymiana danych z systemami kadrowymi
- Wysoki komfort pracy


Korzyści
- Porządek w dokumentacji
- Zgodność z przepisami
- Większe bezpieczeństwo
- Proekologiczność
- Oszczędność
- Dostępność
Zobacz, jak inne firmy usprawniły obszar kadrowy
Chcesz dowiedzieć się, jak inni radzą sobie z optymalizacją procesów? Poszukujesz inspiracji do bardziej efektywnego zarządzania? Sprawdź case study naszych Klientów!
Umów się na darmową konsultację
z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować obszar kadrowy w Twojej firmie.
Najczęściej zadawane pytania o automatyzacje modułu kadrowego
1 Jakie funkcje oferuje moduł kadrowy AMODIT?
- Podpisy kwalifikowane i pieczęcie – z dowolnego dostawcy, bez konieczności drukowania dokumentów.
- Gotowe szablony dokumentów – formularze z automatycznym wypełnianiem danych do umów, aneksów i innych dokumentów.
- Dostęp tymczasowy – np. kandydaci mogą wypełniać dane przez link bez konta w systemie.
- Dwukierunkowa wymiana danych – integracja z systemami kadrowymi, ERP lub HR, zapewniająca spójną i aktualną bazę informacji.
- Wysoki komfort pracy – szybkie wyszukiwanie, dostęp z dowolnego miejsca i urządzenia.
2 Jak zacząć korzystać z obszaru kadrowego AMODIT?
Skorzystaj z wersji demo lub umów się na bezpłatną konsultację z ekspertem AMODIT. Wspólnie przejdziecie przez etapy: integrację, konfigurację uprawnień, migrację danych i szkolenie personelu.
3 Dlaczego warto działać teraz?
- Łatwość użytkowania — interfejs usprawnia codzienne działania HR.
- Informacja w jednym miejscu — system integruje dane, dokumenty i procesy.
- Skuteczność — automatyzacja działań oszczędza czas i redukuje błędy.
- Optymalizacja pracy — wyeliminowanie ręcznych czynności i papieru, dostęp 24/7.
Jakie inne obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.