Schemat blokowy

Cennik licencji AMODIT

Szukasz efektywnego sposobu na zarządzanie procesami w swojej firmie? Zastanawiasz się, ile może kosztować licencja inteligentnego systemu, który to umożliwi? Zapraszamy do sprawdzenia cennika AMODIT! Tu znajdziesz wszystkie informacje o opcjach licencyjnych, które dopasujemy do potrzeb Twojego biznesu, niezależnie od jego wielkości. Sprawdź, czy bardziej opłacalna dla Twojego biznesu jest licencja w subskrypcji miesięcznej, czy jednorazowa.

Cennik licencji AMODIT
Schemat blokowy

Kalkulator

Podaj liczbę użytkowników

Subskrypcja miesięczna

  • Gwarancja na oprogramowanie AMODIT, przez cały okres, w którym uiszczane są opłaty subskrypcyjne.
  • Prawo do nowych wydań, nowych wersji AMODIT, które zostaną wprowadzone przez Astrafox w okresie, w którym Klient wnosi opłaty subskrypcyjne.

Licencja jednorazowa

  • 12-miesięczna gwarancja na oprogramowanie AMODIT.
  • Prawo do nowych wydań, nowych wersji AMODIT, które zostaną wprowadzone przez Astrafox w okresie 12 miesięcy od zakupu.
  • Klient ma prawo odpłatnie przedłużyć okres gwarancji i prawa do nowych wersji.

Podane ceny nie zawierają kosztu związanego z wdrożeniem platformy. Cennik nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę wypróbować AMODIT przed zakupem licencji?

Tak, jeżeli chcesz wypróbować możliwości AMODIT, sprawdź nasze bezpłatne demo. By poznać pełnię możliwości AMODIT, możesz także umówić się z naszym ekspertem na bezpłatną konsultację.

W jakich modelach występuje AMODIT?

AMODIT jest dostępny w dwóch modelach sprzedaży, aby najlepiej odpowiadać na różnorodne potrzeby biznesowe i technologiczne: on-premises i SaaS (Software as a Service).

Czy licencja AMODIT obejmuje aktualizację oprogramowania?

Tak. W przypadku subskrypcji miesięcznej możesz aktualizować swoje oprogramowanie przez cały okres trwania licencji. W przypadku licencji jednorazowej wsparcie aktualizacji trwa 12 miesięcy. Możliwe jest jej przedłużenie poprzez uiszczenie opłaty maintenance.

Jak mogę zakupić licencję, by móc korzystać z platformy AMODIT?

To bardzo proste. Wystarczy, że wypełnisz formularz kontaktowy znajdujący się na naszej stronie internetowej. Możesz do nas także zadzwonić. Skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 355 21 64.

Jak często są wydawane aktualizacje oprogramowania AMODIT?

Nowe wersje AMODIT są wydawane co kwartał. Dokładamy wszelkich starań, by rozwijać nasz produkt zgodnie z oczekiwaniami naszych Klientów. Po wydaniu każdej wersji edukujemy użytkowników AMODIT, by mogli wykorzystywać pełen potencjał systemu.

Czy AMODIT jest kompatybilne z innymi systemami używanymi w mojej firmie?

AMODIT posiada możliwość integracji z wieloma systemami. Jeżeli chcesz się upewnić, czy dany system integruje się z AMODIT, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub zadzwonisz do nas +48 22 355 21 64.

Klienci AMODIT

Już ponad 50 000 użytkowników każdego dnia realizuje swoje zadania szybciej i skuteczniej dzięki AMODIT. Sprawdź, kto nam zaufał.

  • Adecco Klienci AMODIT

    Adecco Poland

    Centralizacja zadań, zastępowalność podczas nieobecności pracowników i dostęp do wszystkich danych to korzyści, które po wdrożeniu AMODIT obserwuje firma Adecco.

  • Holcim Klienci AMODIT

    Holcim

    Kluczowy gracz rynku budowlanego w Polsce wyeliminował ponad 80% papierowych umów. W ten sposób Holcim realizuje w praktyce koncepcję „zero paper” jako część firmowej strategii zrównoważonego rozwoju.

  • Klienci AMODIT Mobica

    Mobica

    Likwidacja wąskiego gardła w postaci procesów kadrowych w firmie Mobica pozwoliła na zaoszczędzenie kilka tysięcy złotych miesięcznie dzięki wprowadzeniu elektronicznych akt osobowych.

  • Polskie Centrum Badań i Certyfikacji

    PCBC

    Wygodny dostęp do danych, skrócenie czasu potrzebnego na proces i sprawny przepływ informacji w zespole – to tylko niektóre pozytywne zmiany, które zaszły w PCBC po wdrożeniu AMODIT.