Schemat blokowy

Dostęp tymczasowy

Twoja firma posiada elektroniczny obieg dokumentów w AMODIT? Chcesz usprawnić kontakty z osobami z zewnątrz, które nie korzystają z tego systemu? Sprawdź, ile wygody daje dodatkowy moduł dostępu tymczasowego i oszczędzaj czas.

Dowiedz się więcej
Dostęp tymczasowy

Po co?

Moduł dostępu tymczasowego umożliwia łatwe pozyskiwanie informacji od osób spoza organizacji. Ta funkcjonalność pozwoli Ci udzielić chwilowego dostępu do wybranej sprawy osobie bez konta w systemie AMODIT. W jakim celu? Na przykład wypełnienia formularza i przekazania informacji dalej.

Dostęp tymczasowy może mieć zastosowanie w różnych sytuacjach, takich jak:

  • rekrutacja pracowników,
  • podpisywanie umów z nowymi kontrahentami,
  • współpraca z zewnętrznymi prawnikami i rzeczoznawcami,
  • obsługa procesu zapytań ofertowych.

Korzyści dla Twojej firmy

AMODIT pozwala zoptymalizować procesy w firmie i zwiększyć efektywność całego zespołu. Co zyskasz dzięki modułowi dostępu tymczasowego? Ta funkcjonalność to dla Ciebie, m.in.:

Oszczędność czasu i pieniędzy

Dzięki tej opcji nie musisz tworzyć konta dla każdej osoby spoza organizacji, która potrzebuje dostępu do jednej sprawy. W ten sposób oszczędzasz czas i pieniądze, które zwykle trzeba przeznaczyć na zakładanie i utrzymywanie kont w systemie AMODIT.

Profesjonalny wizerunek

Ten moduł AMODIT pokazuje Twoim kontrahentom, przyszłym pracownikom i partnerom, że firma działa profesjonalnie i jest otwarta na współpracę. Dzięki temu zyskujesz zaufanie i budujesz pozytywne relacje biznesowe.

Łatwa komunikacja

Opcja dostępu tymczasowego do sprawy umożliwia wygodną i szybką wymianę informacji. Możesz precyzyjnie określić, które elementy sprawy, dla kogo i jak długo będą udostępniane, co ułatwia komunikację i przyspiesza procesy w firmie.

Wysoka jakość danych

Korzystając z funkcji dostępu tymczasowego, masz kontrolę nad danymi, które są wprowadzane przez osoby spoza organizacji. Możesz wskazać, które pola formularza są wymagane i jakie informacje powinny być przekazane. Dzięki temu masz pewność, że otrzymujesz dokładne i kompletne dane, które są niezbędne dla Twojej firmy. Czas potrzebny na weryfikację widocznie się skraca

Moduł dostępu tymczasowego w praktyce

Zapoznaj się z poniższym case study i zobacz, jak dostęp tymczasowy w AMODIT usprawnił codzienną pracę w jednej z firm.

Wyzwanie: usprawnienie procesu rekrutacyjnego 

Firma produkcyjna nie posiadała do tej pory odpowiedniego narzędzia do optymalizacji procesu zatrudniania nowych pracowników. Dział HR był obciążony zbieraniem i przetwarzaniem dużej ilości danych osobowych, co stanowiło czasochłonny i skomplikowany proces. Dodatkową potrzebą było zadbanie o bezpieczeństwo danych wrażliwych przekazywanych mailowo lub na papierowych formularzach krążących po firmie.

Rozwiązanie

W związku z tym klient zdecydował się na wdrożenie modułu dostępu tymczasowego w AMODIT. Od tej chwili dział HR ma możliwość udostępniania kandydatom formularza, który pozwala zebrać informacje wymagane do przygotowania odpowiedniej dokumentacji pracowniczej.

Kandydat otrzymuje dostęp do formularza za pośrednictwem linku wysłanego na jego skrzynkę mailową. W trosce o bezpieczeństwo danych wrażliwych dostęp może być dodatkowo zabezpieczony kodem SMS wysyłanym na numer telefonu kandydata. Dodatkowo link jest aktywny tylko przez określony czas.

Tak zebrane dane zostają wykorzystywane do przygotowania kwestionariuszy osobowych, umów o pracę oraz do skierowań kandydata na badania lekarskie lub szkolenia wstępne.

Korzyści wdrożenia

Chociaż kandydat nie posiada stałego konta w AMODIT, może wypełnić formularz zawierający informacje, które są potrzebne do zakończenia procesu jego zatrudnienia. W ten sposób dział HR uzyskał wygodne narzędzie do zbierania danych, jednocześnie dbając o bezpieczeństwo ich przetwarzania. Firma odciążyła pracowników i usprawniła sposób pozyskiwania danych.

Moduł dostępu tymczasowego: wymagania

Licencja na moduł

tymczasowy

Konfiguracja procesu

w którym będzie wykorzystywany dostęp tymczasowy

Integracja z SMS API

w przypadku chęci wprowadzenia autoryzacji kodami SMS

Infrastruktura otwarta

na dostęp użytkowników spoza sieci wewnętrznej lub inny sposób na dostęp (dotyczy instalacji on-premise)

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zaimplementować moduł dostępu tymczasowego w Twojej firmie.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.