Blog
Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.
Procedura przygotowania pojazdu do wydania z salonu motoryzacyjnego
31.01.2019
Część firm dotyka problem związany z usystematyzowaniem oraz pomyłkami czy niedopełnieniami wszystkich określonych wymogów i zadań przy wypełnianiu ręcznie dokumentacji.
Kontrola zgodności faktur z zamówieniami
08.01.2019
Otrzymujesz setki lub tysiące faktur miesięcznie? Musisz sprawdzać, czy są zgodne z Twoim zamówieniami? Ile osób musi obsługiwać te czynności i ile czasu im to...
Formularz Akceptacji Dostawcy
14.12.2018
Czy akceptacja nowych dostawców w Twojej firmie to standard? Wewnętrzne procedury narzucają konieczność dokładnej weryfikacji wszystkich informacji o dostawcy zanim Twoja firma podejmie z nim...
Funkcjonalności: Rejestr umów
22.11.2018
Czy Ty również chcesz posiadać jedno bezpieczne miejsce, gdzie zarchiwizowane zostają dokumenty? Chcesz mieć możliwość opisania umów i dokumentów powiązanych różnego typu atrybutami, a tym...
Powiadamianie pracowników fizycznych przez SMS
19.11.2018
Do czego możemy używać powiadomień SMS w ramach funkcjonowania firmy? W artykule podajemy kilka przykładów zastosowań, a oczywiście możliwości jest znacznie więcej.
Oddzwanianie i wysyłanie SMS do klientów
14.11.2018
„Gdy Cię nie było”: tak właśnie brzmi tytuł procesu wdrożonego u jednego z naszych klientów. Pomimo romantycznej nazwy proces rozwiązuje bardzo pragmatyczny i ważny problem...
Jak zapanować nad chaosem w przedsiębiorstwie wielospółkowym?
13.11.2018
Zastanawiasz się jak sprostać zadaniu, by szybko okiełznać chaos, jaki zapanował w firmie po przejęciu kilkunastu nowych spółek? Przed Tobą wiele czynników do przeanalizowania: nowi...
Jak rozpoznać czy moja firma jest gotowa na elektroniczny obieg dokumentów?
08.08.2018
Rosnąca świadomość biznesu oraz niesamowite tempo rozwoju technologii powodują, że coraz więcej firm myśli o zwiększeniu swojej konkurencyjności rynkowej poprzez inwestycję w IT. Jednym z...
Inteligentne załączanie dokumentów na platformie AMODIT
08.08.2018
Automatyzacja procesów przynosi nieocenione korzyści w walce budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Do podstawowych benefitów zaliczyć należy oszczędność czasu, oraz w pewnym sensie zależną tego...
Zarządzanie procesami w małej firmie – 4 błędy, których możesz uniknąć
08.08.2018
Dobrze poukładane procesy to fundament sprawnego działania każdej firmy. Skuteczne zarządzanie nimi pozwala uniknąć kosztownych pomyłek i zwiększyć efektywność zespołu. Sprawdź, jak uniknąć najczęstszych pomyłek...
Łatwiejsze zarządzanie dokumentami z inteligentnym systemem
16.07.2018
AMODIT to inteligentny system zarządzania dokumentami. Dzięki tej platformie obsługa firmowej dokumentacji ulega znacznej optymalizacji. Zarówno przyjmowanie dokumentów, jak i porządkowanie zebranych informacji czy przekazywanie...
Funkcjonalności w AMODIT: Poznaj zaawansowaną obsługę maili – łączenie w wątki
10.10.2016
AMODIT posiada funkcjonalność załączania maila do istniejących spraw. Warunkiem jest, aby w tytule maila znalazła się sekwencja [#], czyli przykładowo [#76528].
Jakie obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.