Blog
Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.
Sprzedaż licencji AMODIT w 2013 r. się podwoiła
02.01.2014
Sprzedaż licencji AMODIT była w roku 2013 większa o ponad 120% większa niż w roku 2012. Do tego sukcesu przyczynili się nasi partnerzy. Liczymy na...
Javatech autoryzowanym partnerem szkoleniowym AMODIT
02.01.2014
Miło nam poinformować, że firma Javatech została autoryzowanym partnerem szkoleniowym AMODIT. W ramach współpracy firma Javatech będzie korzystać z AMODIT podczas prowadzonych przez siebie szkoleń...
Mentat – Nowy partner wdrożeniowy AMODIT
13.12.2013
Podpisaliśmy umowę partnerską z firma Mentat, która będzie zajmowała się wdrożeniami systemu AMODIT.
Wywiad na łamach e-biurowce.pl
03.12.2013
Na łamach e-biurowce.pl został opublikowany wywiad z Renatą Trębicką-Gałęzą, Ekspertem ds. Wsparcia Operacji w zespole monitorowania i analiz usług w firmie Orange Polska oraz Przemysławem...
Zatwierdzanie faktur z OCR
04.11.2013
AMODIT jest zintegrowany z modułem OCR i wspiera pełny cykl zatwierdzania faktur. Może być również łatwo zintegrowany z dowolnym systemem ERP.
Kody kreskowe i 2D na dokumentach (PDF)
28.10.2013
AMODIT pozwala nie tylko generować kody kreskowe i 2D na formularzach. Pozwala również je odczytywać z zeskanowanych dokumentów. Co więcej, potrafi również tworzyć kody z...
Jakie obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.