Obieg korespondencji

Platforma AMODIT obsługuje m.in. elektroniczny obiegu korespondencji z użyciem sztucznej inteligencji. Korespondencja przychodząca i wychodząca, obsługa skanerów i kodów kreskowych, archiwizacja.

Korzyści

Elektroniczny obieg kancelaryjny korespondencji

Dokumenty papierowe i elektroniczne

Skanowanie dokumentów papierowych, odczyt dokumentów z maila i innych źródeł. Możesz dowolnie definiować formularze opisujące korespondencję, przypisywać dokumenty do spraw, kategoryzować itp.

Reguły i ścieżki obiegu

Obieg korespondencji może być ręczny lub w oparciu o reguły. Sztuczna inteligencja optymalizuje przepływ informacji oraz wykrywa wąskie gardła.


Monitoring i uprawnienia

Masz natychmiastowy dostęp do dokumentów bieżących i archiwalnych zgodnie z przydzielonymi uprawnieniami.

Kody kreskowe

System odczytuje i generuje kody kreskowe. Skanowane dokumenty mogą być automatycznie dzielone wg kodów.

Elektroniczny obieg korespondencji

Każda organizacja, czy to duża firma czy nieco mniejsze przedsiębiorstwo prowadzi oficjalną korespondencję zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną. Jej obieg powinien być szczególnie sprawny i szybki, jeżeli zależy nam w przedsiębiorstwie na sprawnej realizacji zadań i przedsięwzięć. System Amodit pomaga w tym by obieg korespondencji był rzeczywiście sprawny, szybki i zorganizowany. Jednocześnie jego wprowadzenie, wdrożenie jest równie łatwe i nie generuje kolejnych strat w czasie czy nie wymaga skomplikowanych szkoleń i przygotowywania pracowników, którzy będą się tym zajmować. Sam proces obsługi korespondencji zaś jest banalnie prosty i opiera się jedynie na kilku etapach. I tak, pierwszym krokiem jest zarejestrowanie korespondencji, dekretacja pisma, czasem jedno czasem dwuetapowa, zależnie od wielkości przedsiębiorstwa. Dalej jest realizacja zadania czyli udzielenie odpowiedzi, akceptacja odpowiedzi, wysłanie pisma i wpis do rejestru. Rejestracja potwierdzenia odbioru i archiwizacja. Wszystko proste i sprawne, a dzięki systemowi amodit, jeszcze prostsze i jeszcze łatwiejsze. Program bowiem działa na zasadzie uczenia się i to użytkownik w pewnym sensie kształtuje procedury. Program uczy się działań i algorytmów użytkownika by następnie te algorytmy powtarzać, powielać i stosować w praktyce, czym ułatwia pracę w przedsiębiorstwie. Możliwe jest definiowanie dodatkowych reguł biznesowych, które na podstawie pól formularza automatyzują obieg dokumentów.

Newsletter