System wspierający RODO
Obsługa wymagań wynikających z RODO, w tym wymaganych rejestrów i przechowywania dokumentacji. WYPRÓBUJ DEMOSystem wspierający RODO
Obsługa wymagań wynikających z RODO, w tym wymaganych rejestrów i przechowywania dokumentacji. WYPRÓBUJ DEMOSystem wspierający RODO
Dokumenty i rejestry w jednym miejscu
W jednym miejscu trzymasz wszystkie dokumenty i rejestry związane z ochroną danych osobowych.
Gotowe szablony
Dostajesz gotowe skonfigurowane rejestry oraz szablony dokumentów. Możesz je dowolnie modyfikować.
Monitoring i uprawnienia
Masz natychmiastowy dostęp do dokumentów bieżących, archiwalnych oraz do pełnej historii zmian.
Statusy i cykl życia dokumentów
System przechowuje zmiany stanu dokumentu, co ma kluczowe znaczenie m.in. dla upoważnień dostępu do danych.
Podpisy elektroniczne
Każda zgoda rejestrowana w systemie może być opatrzona podpisem elektronicznym.
Definiowalne procesy
AMODIT pozwala definiować dowolne procesy związane np. z udzielaniem upoważnień, zbieraniem akceptacji itp.
System wspierający RODO
Rejestry RODO
System AMODIT pozwala na definiowanie dowolnych rejestrów, zbiorów dokumentów i procesów. W przygotowanych przez nas szablonach znajdują się gotowe rejestry wymagane przez RODO. Możesz je dowolnie dostosować do własnych potrzeb. Gotowe rejestry dotyczą następujących obszarów ewidencji:
- Administratorzy Systemów Informatycznych
- Zbiory danych osobowych
- Upoważnienia do przetwarzania danych osobowych
- Incydenty bezpieczeństwa
- Protokoły kontroli zabezpieczeń
- Sprzeciwy przetwarzania danych
- Udostępnienia danych
- Inna dokumentacja RODO
Wzorce dokumentów
Udostępniamy przykładowe dokumenty, w tym Politykę Bezpieczeństwa oraz opis spełnienia wymagań RODO przez system informatyczny. Dokumenty te należy dostosować do potrzeb firmy, stosowanych zabezpieczeń oraz używanych systemów informatycznych.
Szablony upoważnień i oświadczeń
AMODIT obsługuje tworzenie formularzy i ich łatwą modyfikację. W przykładowych szablonach formularz zawiera odpowiednie oświadczenia oraz możliwość składania podpisów.
Formularze mogą zawierać również linki do właściwych dokumentów i dowolne pola do wypełnienia. Dzięki temu możemy rejestrować potrzebne informacje, a następnie robić na ich podstawie zestawienia.
Definiowalne procesy
AMODIT pozwala definiować dowolne procesy związanych np. z udzielaniem upoważnień, zbieraniem akceptacji itp. Przygotowany przez nas szablon procesu wyznaczania administratora systemów informatycznych pokazuje, jak może wyglądać taki proces. W ramach procesu możemy definiować zakresy odpowiedzialności, dołączać dokumentację do akceptacji, wprowadzać potrzebne dane i zbierać podpisy. Przebieg procesu jest wyświetlany w postaci diagramu, gdzie można prześledzić kto i kiedy wykonywał kolejne zadania w procesie. Dostępne u góry ekranu przyciski pozwalają szybko wywołać potrzebną akcję. Wszystkie elementy procesu można dostosować do własnych potrzeb. Można również tworzyć własne procesy.
Zestawienia
Na podstawie wszystkich zbieranych i przetwarzanych danych można tworzyć zestawienia w postaci list, tabel lub tabel przestawnych.
Podpisy elektroniczne
Wszelkie zgody rejestrowane w systemie AMODIT mogą być opatrzone podpisem elektronicznym. Pozwala to w bezpieczny i wygodny sposób rejestrować i weryfikować kto i kiedy potwierdził zapoznanie się z informacjami lub udzielił zgody bądź upoważnienia.
Historia zmian
System przechowuje pełną historię zmian każdego dokumentu, procesu czy pola. Jeśli dana sprawa, np. upoważnienie, zmienia etap – zostaje przesłana do innej osoby lub zmieniana jest wartość dowolnego pola na formularzu, system odnotuje to w historii wraz z informacją kto i kiedy wprowadził taką zmianę.
Dołącz do 50.000 zadowolonych użytkowników korzystających z systemu AMODIT
Przekonaj się jakie korzyści niesie za sobą wprowadzenie AMODIT i obsługuj procesy bez długiego i kosztownego wdrożenia.