Schemat blokowy

System wspierający RODO

Dzisiaj RODO to podstawa. Zależy Ci, żeby wymagane rejestry i cała dokumentacja była przechowywana zgodnie z tym rozporządzeniem? Zrobisz to z łatwością dzięki wsparciu systemu AMODIT, który pozwoli Ci zdefiniować dowolne zbiory dokumentów i procesów. Wykorzystuj gotowe rejestry wymagane przez RODO i dostosuj je do indywidualnych potrzeb Twojego biznesu.

Dowiedz się więcej
RODO

Funkcjonalności systemu wspierającego RODO

Dokumenty i rejestry w jednym miejscu

W jednym miejscu zgromadzisz wszystkie niezbędne dokumenty i rejestry związane z ochroną danych osobowych.

Gotowe szablony

Otrzymasz skonfigurowane rejestry oraz gotowe szablony dokumentów, które będziesz mógł dowolnie modyfikować.

Monitoring i uprawnienia

AMODIT to natychmiastowy dostęp do bieżących dokumentów i archiwalnych wersji oraz pełnej historii wprowadzanych zmian.

Statusy i cykl życia dokumentów

System przechowuje zmiany stanu dokumentu. Co to oznacza? Możesz udzielać upoważnień dostępu do danych z pełną gwarancją ich bezpieczeństwa.

Podpisy elektroniczne

Każda zgoda rejestrowana w systemie może być opatrzona podpisem elektronicznym.

Definiowalne procesy

System AMODIT pozwala definiować dowolne procesy związane np. z udzielaniem upoważnień lub zbieraniem akceptacji.

Korzyści z wprowadzenia systemu wspierającego RODO

Wszystkie dokumenty i rejestry

związane z ochroną danych osobowych w jednym miejscu.

Natychmiastowy dostęp

do dokumentów bieżących, archiwalnych oraz do pełnej historii zmian.

Łatwa modyfikacja

skonfigurowanych rejestrów i szablonów dokumentów.

Szybka i wygodna obsługa

procesów dzięki podpisom elektronicznym.

Możliwość

zdefiniowania dowolnego procesu biznesowego.

Bezpieczeństwo danych

dzięki opcji udzielania dostępu dla wybranych osób.

Rejestry RODO

System AMODIT pozwoli Ci zdefiniować dowolne rejestry, zbiory dokumentów i procesy. W przygotowanych szablonach znajdują się gotowe rejestry wymagane przez RODO, które dostosujesz do własnych potrzeb.

Masz do dyspozycji rejestry z różnych obszarów ewidencji, tj.:

  • administratorzy systemów informatycznych,
  • zbiory danych osobowych,
  • upoważnienia do przetwarzania danych osobowych,
  • incydenty bezpieczeństwa,
  • protokoły kontroli zabezpieczeń,
  • sprzeciwy przetwarzania danych,
  • udostępnienia danych,
  • inna dokumentacja RODO.

Wzorce dokumentów

W AMODIT możesz korzystać z przykładowych dokumentów, w tym Polityki Bezpieczeństwa oraz opisu spełnienia wymagań RODO przez system informatyczny. Jak dostosować je do potrzeb firmy? Przede wszystkim uwzględnij stosowane zabezpieczenia oraz używane systemy informatyczne.

Szablony upoważnień i oświadczeń

AMODIT obsługuje tworzenie formularzy i umożliwia ich łatwą modyfikację. W przykładowych szablonach znajdziesz odpowiednie oświadczenia oraz możliwość składania podpisów.

Formularze mogą zawierać również linki do właściwych dokumentów i dowolne pola do wypełnienia. Dzięki temu zarejestrujesz potrzebne informacje, a następnie zrobisz na ich podstawie zestawienia.

Definiowalne procesy

System pozwala definiować dowolne procesy związane np. z udzielaniem upoważnień i zbieraniem akceptacji. Na przygotowanym szablonie procesu wyznaczania administratora systemów informatycznych zobaczysz, jak może wyglądać taki proces.

Co możesz zdefiniować w ramach procesu? Między innymi:

  • zakresy odpowiedzialności,
  • dołączać dokumentację do akceptacji,
  • wprowadzać potrzebne dane,
  • zbierać podpisy.

Przebieg procesu jest wyświetlany w postaci diagramu, na którym można prześledzić, kto i kiedy wykonywał kolejne zadania w procesie. Dostępne u góry ekranu przyciski pozwalają szybko wywołać potrzebną akcję. Wszystkie elementy procesu można dostosować do własnych potrzeb lub stworzyć własne rozwiązania.

Zestawienia

Na podstawie wszystkich zbieranych i przetwarzanych danych można tworzyć zestawienia w postaci list i tabel (w tym przestawnych).

Podpisy elektroniczne

Wszelkie zgody rejestrowane w systemie AMODIT mogą być opatrzone podpisem elektronicznym. Dzięki temu w bezpieczny i wygodny sposób zweryfikujesz, kto i kiedy potwierdził zapoznanie się z informacjami lub udzielił zgody bądź upoważnienia.

Historia zmian

System przechowuje pełną historię zmian każdego dokumentu, procesu i pola. Co to oznacza? Jeśli dana sprawa, np. upoważnienie zmienia etap – zostaje przesłana do innej osoby lub zmieniana jest wartość dowolnego pola na formularzu – system odnotuje to w historii wraz z informacją o tym, kto i kiedy wprowadził taką zmianę.

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować RODO w Twojej firmie.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.