eDoręczenia
eDoręczenia to narzędzie, które zintegrowane z AMODIT, umożliwia kompleksową obsługę korespondencji w formie elektronicznej i zastąpi list polecony za potwierdzeniem odbioru.
eDoręczenia
eDoręczenia to narzędzie, które zintegrowane z AMODIT, umożliwia kompleksową obsługę korespondencji w formie elektronicznej i zastąpi list polecony za potwierdzeniem odbioru.
Komunikacja między jednostkami publicznymi a firmami to codzienny obowiązek, który pochłania mnóstwo czasu urzędników i pracowników. Obie strony poświęcają wiele godzin na drukowanie, przesyłanie i archiwizację dokumentów. Teraz, dzięki wprowadzeniu obowiązku korzystania z eDoręczeń, masz szansę znacznie uprościć ten proces i zaoszczędzić cenny czas.
Dla kogo?
eDoręczenia są dedykowane wszystkim przedsiębiorcom, firmom, a także jednostkom publicznym i zawodom zaufania publicznego, które chcą uprościć i usprawnić swoje operacje administracyjne. Niezależnie od branży czy skali działalności, eDoręczenia zintegrowane z AMODIT pozwalają na elektroniczne zarządzanie dokumentami procesami związanymi z korespondencją. Jeśli szukasz rozwiązania, które oszczędzi czas, zminimalizuje ryzyko błędów oraz zapewni wygodę w procesie obsługi skrzynki eDoręczeń, to ta integracja jest dla Ciebie.
Po co?
eDoręczenia zostały stworzone, aby umożliwić przekształcenie tradycyjnych, papierowych procesów w efektywne, cyfrowe rozwiązania. Dzięki temu osiągniesz kilka kluczowych celów. Po pierwsze, znacznie skrócisz czas potrzebny na przesyłanie i obsługę dokumentów, co pozwoli Twojemu zespołowi skoncentrować się na bardziej strategicznych zadaniach. Po drugie, zminimalizujesz koszty związane z drukowaniem i wysyłką dokumentów. Wreszcie, eDoręczenia pozwalają na utrzymanie pełnej kontroli nad dokumentacją i zachowanie zgodności z obowiązującymi przepisami. To wszystko przyczynia się do usprawnienia działalności firmy i oszczędności zasobów.
Oto kilka korzyści, jakie oferują eDoręczenia:
Skrócony czas nadania
Pismo pojawi się w elektronicznej skrzynce odbiorcy maksymalnie w ciągu 24h od momentu nadania, ale zazwyczaj zajmie to kilkanaście sekund – dostarczenie tradycyjnego listu, nawet priorytetowego, w tym czasie jest niemożliwe.
Dokumenty zostaną dostarczone bez konieczności drukowania
Nie musisz już drukować i ręcznie dostarczać dokumentów. Dzięki eDoręczeniom cały proces staje się znacznie bardziej wydajny i ekologiczny.
Korzystanie z usługi eDoręczeń jest bezpłatne
W przeciwieństwie do nadania listu poleconego z potwierdzeniem odbioru, gdzie koszt wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
*darmowa jest skrzynka eDoręczeń. Jej integracja z AMODIT wymaga odpowiedniej licencji.
eDoręczenia i inne nowości w Amodit - darmowe webinarium
Jak to działa?
Korespondencja odbierana za pośrednictwem skrzynki eDoręczeń stanie się nowym źródłem przychodzącej korespondencji w Twojej organizacji, jednak nie będzie jedynym. Nadal będziesz odbierać korespondencję z innych źródeł, takich jak tradycyjne listy czy e-maile.
Dzięki integracji eDoręczeń z AMODIT zyskujesz:
Pełna cyfryzacja
Dzięki integracji cała korespondencja z eDoręczeń oraz ta wpływająca w formie tradycyjnej może być przechowywana i zarządzana w formie cyfrowej, co eliminuje potrzebę obsługi papierowej dokumentacji.
Redukcja błędów
Automatyczne przenoszenie danych z eDoręczeń do systemu do obiegu dokumentów minimalizuje ryzyko błędów ludzkich, co przekłada się na dokładność i jakość obsługi dokumentów.
Spójność i jednolitość
Integracja pozwala na jednolity i spójny sposób zarządzania całym przepływem dokumentów, bez względu na źródło ich pochodzenia.
Szybka reakcja
Integracja umożliwia natychmiastową reakcję na otrzymane dokumenty, bez konieczności ręcznego kontrolowania skrzynki eDoręczeń.
Archiwum
Dokumenty z eDoręczeń mogą być łatwo archiwizowane i dostępne w jednym miejscu w systemie do obiegu dokumentów, co ułatwia ich wyszukiwanie i odzyskiwanie.
Łatwe monitorowanie
Dzięki integracji można łatwo śledzić status i historię każdego dokumentu, co ułatwia monitorowanie jego przepływu i terminowości.
Zoptymalizowana praca zespołu
Dzięki integracji zespoły mogą efektywniej współpracować, udostępniać dokumenty i wspólnie nad nimi pracować.
Dzięki integracji eDoręczeń z AMODIT Twoja firma zyskuje możliwość kompleksowej obsługi korespondencji elektronicznej. Cała korespondencja, wychodząca i przychodząca, może być efektywnie zarządzana na jednej, zoptymalizowanej platformie elektronicznego obiegu dokumentów AMODIT.
Co obsługuje integracja?
- nadanie korespondencji (metodą w pełni elektroniczną oraz hybrydową)
*usługa hybrydowa PUH umożliwia nadanie pisma przy użyciu skrzynki eDoręczeń, do odbiorcy, który jeszcze nie posiada adresu do eDoręczeń. W takim nadaniu elektroniczna forma zostaje przekształcona przez Pocztę Polską na formę papierową i pismo zostaje dostarczone w tradycyjny sposób w formie listu. - odbiór korespondencji
- odbiór elektronicznych dowodów nadania i odbioru
- bazę skrzynek ADE
Harmonogram
Brzmi interesująco?
Zapisz się na darmową konsultację z naszym specjalistą i zobacz jak wdrożyć eDoręczenia w Twojej firmie!
Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza zamówienia bezpłatnych konsultacji jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu dobrania odpowiedniego konsultanta, umówienia oraz przeprowadzenia konsultacji. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Jakie jeszcze obszary możesz usprawnić w swojej firmie?
Obszar finansowy
Poprzez automatyzację system pozwala na efektywniejsze wypracowanie rezultatów dla określonych zadań.
Obszar prawny
Optymalizacja procesów w dziale prawnym pozwala na uporządkowanie umów czy aneksów w jednym systemie.
Obszar administracyjny
Automatyzacja procesów pozwala wyeliminować lub ograniczyć opóźnienia, błędy bądź zagubienie dokumentów.
Obszar kadrowy
Automatyzacja procesów w obszarze kadrowym pozwala przechowywać wszystkie dane pracowników w jednym miejscu.
Obszar IT
System wspomaga prace działu, dzięki czemu można z łatwością monitorować etapy wdrażanych projektów.