Schemat blokowy

e-Doręczenia

eDoręczenia to narzędzie, które zintegrowane z AMODIT, umożliwia kompleksową obsługę korespondencji w formie elektronicznej i zastąpi list polecony za potwierdzeniem odbioru.
Dowiedz się więcej
e-doręczenia

Dla kogo eDoręczenia?

eDoręczenia są dedykowane wszystkim przedsiębiorcom, firmom, a także jednostkom publicznym i zawodom zaufania publicznego, które chcą uprościć i usprawnić swoje operacje administracyjne. Niezależnie od branży czy skali działalności, eDoręczenia zintegrowane z AMODIT pozwalają na elektroniczne zarządzanie dokumentami procesami związanymi z korespondencją. Jeśli szukasz rozwiązania, które oszczędzi czas, zminimalizuje ryzyko błędów oraz zapewni wygodę w procesie obsługi skrzynki eDoręczeń, to ta integracja jest dla Ciebie.

 

Po co eDoręczenia?

eDoręczenia zostały stworzone, aby umożliwić przekształcenie tradycyjnych, papierowych procesów w efektywne, cyfrowe rozwiązania. Dzięki eDoręczeniom osiągniesz kilka kluczowych celów. Po pierwsze, znacznie skrócisz czas potrzebny na przesyłanie i obsługę dokumentów, co pozwoli Twojemu zespołowi skoncentrować się na bardziej strategicznych zadaniach. Po drugie, zminimalizujesz koszty związane z drukowaniem i wysyłką dokumentów. Wreszcie, eDoręczenia pozwalają na utrzymanie pełnej kontroli nad dokumentacją i zachowanie zgodności z obowiązującymi przepisami. To wszystko przyczynia się do usprawnienia działalności firmy i oszczędności zasobów. 

Korzyści dla Twojej firmy z eDoręczeń

Komunikacja między jednostkami publicznymi a firmami to codzienny obowiązek, który pochłania mnóstwo czasu urzędników i pracowników. Obie strony poświęcają wiele godzin na drukowanie, przesyłanie i archiwizację dokumentów. Teraz, dzięki wprowadzeniu obowiązku korzystania z eDoręczeń, masz szansę znacznie uprościć ten proces i zaoszczędzić cenny czas.  

Skrócony czas nadania

Pismo pojawi się w elektronicznej skrzynce odbiorcy maksymalnie w ciągu 24h od momentu nadania, ale zazwyczaj zajmie to kilkanaście sekund – dostarczenie tradycyjnego listu, nawet priorytetowego, w tym czasie jest niemożliwe.

Dokumenty zostaną dostarczone bez konieczności drukowania

Nie musisz już drukować i ręcznie dostarczać dokumentów. Dzięki eDoręczeniom cały proces staje się znacznie bardziej wydajny i ekologiczny.

Korzystanie z usługi eDoręczeń jest bezpłatne

W przeciwieństwie do nadania listu poleconego z potwierdzeniem odbioru, gdzie koszt wynosi od kilku do kilkunastu złotych. *darmowa jest skrzynka eDoręczeń. Jej integracja z AMODIT wymaga odpowiedniej licencji. 

Jak działają eDoręczenia?

Zobacz, jak eDoręczenia mogą przekształcić sposób, w jaki odbywa się komunikacja między podmiotami i jak możesz nadać i odebrać korespondencję ze skrzynki eDoręczeń przy użyciu AMODIT.

Korespondencja odbierana za pośrednictwem skrzynki eDoręczeń stanie się nowym źródłem przychodzącej korespondencji w Twojej organizacji, jednak nie będzie jedynym. Nadal będziesz odbierać korespondencję z innych źródeł, takich jak tradycyjne listy czy e-maile.
Dzięki integracji eDoręczeń z AMODIT Twoja firma zyskuje możliwość kompleksowej obsługi korespondencji elektronicznej. Cała korespondencja, wychodząca i przychodząca, może być efektywnie zarządzana na jednej, zoptymalizowanej platformie elektronicznego obiegu dokumentów AMODIT.  
 

Jeszcze więcej korzyści z eDoręczeń

Pełna cyfryzacja

Dzięki integracji cała korespondencja z eDoręczeń oraz ta wpływająca w formie tradycyjnej może być przechowywana i zarządzana w formie cyfrowej, co eliminuje potrzebę obsługi papierowej dokumentacji.

Spójność i jednolitość

Integracja pozwala na jednolity i spójny sposób zarządzania całym przepływem dokumentów, bez względu na źródło ich pochodzenia.

Łatwe monitorowanie

Dzięki integracji można łatwo śledzić status i historię każdego dokumentu, co ułatwia monitorowanie jego przepływu i terminowości.

Redukcja błędów

Automatyczne przenoszenie danych z eDoręczeń do systemu do obiegu dokumentów minimalizuje ryzyko błędów ludzkich, co przekłada się na dokładność i jakość obsługi dokumentów.

Szybka reakcja

Integracja umożliwia natychmiastową reakcję na otrzymane dokumenty, bez konieczności ręcznego kontrolowania skrzynki eDoręczeń.

Zoptymalizowana praca zespołu

Dzięki integracji zespoły mogą efektywniej współpracować, udostępniać dokumenty i wspólnie nad nimi pracować.

Archiwum

Dokumenty z eDoręczeń mogą być łatwo archiwizowane i dostępne w jednym miejscu w systemie do obiegu dokumentów, co ułatwia ich wyszukiwanie i odzyskiwanie.

Co obsługuje integracja?

  • nadanie korespondencji (metodą w pełni elektroniczną oraz hybrydową) *usługa hybrydowa PUH umożliwia nadanie pisma przy użyciu skrzynki eDoręczeń, do odbiorcy, który jeszcze nie posiada adresu do eDoręczeń. W takim nadaniu elektroniczna forma zostaje przekształcona przez Pocztę Polską na formę papierową i pismo zostaje dostarczone w tradycyjny sposób w formie listu. 
  • odbiór korespondencji
  • odbiór elektronicznych dowodów nadania i odbioru
  • bazę skrzynek ADE

Harmonogram

Obowiązek korzystania z eDoręczeń sprawia, że elektroniczna wymiana dokumentów staje się nieodłączną częścią Twojego codziennego działania. Dzięki temu spełniasz wymogi regulacji, jednocześnie zyskując kontrolę nad swoimi dokumentami i znacznie usprawniając proces komunikacji. Od kiedy ten obowiązek będzie dotyczył Twojej organizacji? Sprawdź harmonogram.

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie wprowadzić eDoręczenia w Twojej firmie.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.