e-Doręczenia
Dla kogo eDoręczenia?
Po co eDoręczenia?
Korzyści dla Twojej firmy z eDoręczeń
Komunikacja między jednostkami publicznymi a firmami to codzienny obowiązek, który pochłania mnóstwo czasu urzędników i pracowników. Obie strony poświęcają wiele godzin na drukowanie, przesyłanie i archiwizację dokumentów. Teraz, dzięki wprowadzeniu obowiązku korzystania z eDoręczeń, masz szansę znacznie uprościć ten proces i zaoszczędzić cenny czas.
Skrócony czas nadania
Pismo pojawi się w elektronicznej skrzynce odbiorcy maksymalnie w ciągu 24h od momentu nadania, ale zazwyczaj zajmie to kilkanaście sekund – dostarczenie tradycyjnego listu, nawet priorytetowego, w tym czasie jest niemożliwe.
Dokumenty zostaną dostarczone bez konieczności drukowania
Nie musisz już drukować i ręcznie dostarczać dokumentów. Dzięki eDoręczeniom cały proces staje się znacznie bardziej wydajny i ekologiczny.
Korzystanie z usługi eDoręczeń jest bezpłatne
W przeciwieństwie do nadania listu poleconego z potwierdzeniem odbioru, gdzie koszt wynosi od kilku do kilkunastu złotych. *darmowa jest skrzynka eDoręczeń. Jej integracja z AMODIT wymaga odpowiedniej licencji.
Jeszcze więcej korzyści z eDoręczeń
Pełna cyfryzacja
Dzięki integracji cała korespondencja z eDoręczeń oraz ta wpływająca w formie tradycyjnej może być przechowywana i zarządzana w formie cyfrowej, co eliminuje potrzebę obsługi papierowej dokumentacji.
Spójność i jednolitość
Integracja pozwala na jednolity i spójny sposób zarządzania całym przepływem dokumentów, bez względu na źródło ich pochodzenia.
Łatwe monitorowanie
Dzięki integracji można łatwo śledzić status i historię każdego dokumentu, co ułatwia monitorowanie jego przepływu i terminowości.
Redukcja błędów
Automatyczne przenoszenie danych z eDoręczeń do systemu do obiegu dokumentów minimalizuje ryzyko błędów ludzkich, co przekłada się na dokładność i jakość obsługi dokumentów.
Szybka reakcja
Integracja umożliwia natychmiastową reakcję na otrzymane dokumenty, bez konieczności ręcznego kontrolowania skrzynki eDoręczeń.
Zoptymalizowana praca zespołu
Dzięki integracji zespoły mogą efektywniej współpracować, udostępniać dokumenty i wspólnie nad nimi pracować.
Archiwum
Dokumenty z eDoręczeń mogą być łatwo archiwizowane i dostępne w jednym miejscu w systemie do obiegu dokumentów, co ułatwia ich wyszukiwanie i odzyskiwanie.
Umów się na darmową konsultację
z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie wprowadzić eDoręczenia w Twojej firmie.
Jakie obszary możesz usprawnić
W SWOJEJ FIRMIE?
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.