
Dostęp tymczasowy
Twoja firma posiada elektroniczny obieg dokumentów w AMODIT? Chcesz usprawnić kontakty z osobami z zewnątrz, które nie korzystają z tego systemu? Sprawdź, ile wygody daje dodatkowy moduł dostępu tymczasowego i oszczędzaj czas.

Po co dostęp tymczasowy?
Moduł dostępu tymczasowego umożliwia łatwe pozyskiwanie informacji od osób spoza organizacji. Ta funkcjonalność pozwoli Ci udzielić chwilowego dostępu do wybranej sprawy osobie bez konta w systemie AMODIT. W jakim celu? Na przykład wypełnienia formularza i przekazania informacji dalej.
Dostęp tymczasowy może mieć zastosowanie w różnych sytuacjach, takich jak:
- rekrutacja pracowników,
- podpisywanie umów z nowymi kontrahentami,
- współpraca z zewnętrznymi prawnikami i rzeczoznawcami,
- obsługa procesu zapytań ofertowych.
Korzyści dla Twojej firmy z dostępu tymczasowego
AMODIT pozwala zoptymalizować procesy w firmie i zwiększyć efektywność całego zespołu. Co zyskasz dzięki modułowi dostępu tymczasowego? Ta funkcjonalność to dla Ciebie, m.in.:
Oszczędność czasu i pieniędzy
Dzięki tej opcji nie musisz tworzyć konta dla każdej osoby spoza organizacji, która potrzebuje dostępu do jednej sprawy. W ten sposób oszczędzasz czas i pieniądze, które zwykle trzeba przeznaczyć na zakładanie i utrzymywanie kont w systemie AMODIT.
Profesjonalny wizerunek
Ten moduł AMODIT pokazuje Twoim kontrahentom, przyszłym pracownikom i partnerom, że firma działa profesjonalnie i jest otwarta na współpracę. Dzięki temu zyskujesz zaufanie i budujesz pozytywne relacje biznesowe.
Łatwa komunikacja
Opcja dostępu tymczasowego do sprawy umożliwia wygodną i szybką wymianę informacji. Możesz precyzyjnie określić, które elementy sprawy, dla kogo i jak długo będą udostępniane, co ułatwia komunikację i przyspiesza procesy w firmie.
Wysoka jakość danych
Korzystając z funkcji dostępu tymczasowego, masz kontrolę nad danymi, które są wprowadzane przez osoby spoza organizacji. Możesz wskazać, które pola formularza są wymagane i jakie informacje powinny być przekazane. Dzięki temu masz pewność, że otrzymujesz dokładne i kompletne dane, które są niezbędne dla Twojej firmy. Czas potrzebny na weryfikację widocznie się skraca
Moduł dostępu tymczasowego: wymagania
Licencja na moduł
tymczasowy
Konfiguracja procesu
w którym będzie wykorzystywany dostęp tymczasowy
Integracja z SMS API
w przypadku chęci wprowadzenia autoryzacji kodami SMS
Infrastruktura otwarta
na dostęp użytkowników spoza sieci wewnętrznej lub inny sposób na dostęp (dotyczy instalacji on-premise)
Umów się na darmową konsultację
z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zaimplementować moduł dostępu tymczasowego w Twojej firmie.
Najczęściej zadawane pytania o dostęp tymczasowy w AMODIT
1 Na czym polega dostęp tymczasowy w AMODIT?
Dostęp tymczasowy umożliwia przyznanie chwilowego dostępu do konkretnej sprawy osobom spoza organizacji, które nie posiadają konta w systemie AMODIT – np. do wypełnienia formularza i przekazania informacji dalej
2 Kiedy przydaje się dostęp tymczasowy w AMODIT?
Sprawdzi się w różnych procesach, m.in.:
rekrutacji kandydatów,
podpisywaniu umów z kontrahentami,
współpracy z zewnętrznymi prawnikami czy rzeczoznawcami,
obsłudze procesu zapytań ofertowych.
3 Jakie korzyści daje dostęp tymczasowy w AMODIT?
Uprawnienie to przynosi firmie konkretne zyski:
Oszczędność czasu i pieniędzy – eliminacja potrzeby zakładania kont dla każdej zewnętrznej osoby.
Profesjonalny wizerunek – pokazuje kontrahentom i kandydatom, że firma działa sprawnie i otwarcie na współpracę.
Łatwa komunikacja – precyzyjne określenie, kto i przez jaki czas ma dostęp do sprawy przyspiesza procesy wewnętrzne.
Wysoka jakość danych – umożliwia wskazanie wymaganych pól formularza i gwarantuje otrzymanie potrzebnych, kompletnych danych, co skraca czas weryfikacji
4 Jak działa w praktyce dostęp tymczasowy w AMODIT – na przykładzie rekrutacji?
Dział HR uruchamia nową sprawę (np. „Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie”), wprowadza dane kandydata, a następnie udostępnia mu sprawę za pomocą funkcji z linkiem oraz opcjonalnym zabezpieczeniem kodem SMS — dostęp wygasa po określonym czasie.
5 Jakie są wymagania techniczne, by korzystać z modułu?
Aby moduł działał poprawnie, potrzebne są:
-
licencja na moduł dostępu tymczasowego,
-
skonfigurowany proces biznesowy wykorzystujący tę funkcjonalność,
-
integracja z usługą SMS API, jeśli używasz zabezpieczenia kodem SMS,
-
odpowiednia infrastruktura umożliwiająca dostęp z zewnątrz (np. DMZ dla instalacji on-premises).
6 Czy osoba z zewnątrz musi mieć konto w AMODIT, żeby korzystać z modułu tymczasowego?
Nie — osoba otrzymuje unikalny link do sprawy (i jednorazowy kod SMS lub mail), dzięki czemu uzyskuje dostęp bez zakładania konta. System technicznie tworzy tymczasowe konto, które wygasa zgodnie z ustawieniami.
Jakie obszary możesz usprawnić
W SWOJEJ FIRMIE?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.