22 35 52 164 poland@amodit.com
Inteligentne załączanie dokumentów na platformie AMODIT

Inteligentne załączanie dokumentów na platformie AMODIT

Automatyzacja procesów przynosi nieocenione korzyści w walce budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Do podstawowych benefitów zaliczyć należy oszczędność czasu, oraz w pewnym sensie zależną tego oszczędność pieniędzy. Elektroniczny system obiegu dokumentów...

Jak wdrożyć obieg dokumentów w 3 miesiące?

Jak wdrożyć obieg dokumentów w 3 miesiące?

Zapraszamy na bezpłatną konferencję! 13.10.2016 godz 9.30 - 13.00 Warsaw Trade Tower, Chłodna 51, Warszawa Chcesz usprawnić procesy w swojej firmie, lecz obawiasz się kosztów i zależy Ci na czasie? Specjalnie z myślą o Tobie przygotowaliśmy konferencję na której...

Funkcjonalności: Import z pliku Excel

Funkcjonalności: Import z pliku Excel

W wersji 2016.0005 wprowadziliśmy mechanizm importu z plików Excel (xls, xlsx, csv itp.). Mechanizm opiera się o kopiowanie przez schowek, czyli Ctrl+,Ctrl+V. Aby zaimportować dane do wybranej tabeli należy kliknąć ikonkę przy tej tabeli. Pomocna...

5 mitów na temat elektronicznego obiegu dokumentów

5 mitów na temat elektronicznego obiegu dokumentów

Pomimo tego, że nowoczesne rozwiązania informatyczne dla biznesu umożliwiają optymalizację kluczowych procesów w firmie, liczba nieprawdziwych informacji z nimi związanych nie maleje. Postanowiliśmy obalić te mity. Sprawdź, czy może i Ty niepotrzebnie w nie wierzysz....

Po co Twojej firmie elektroniczny obieg dokumentów?

Po co Twojej firmie elektroniczny obieg dokumentów?

Wprowadzenie w firmie lub instytucji elektronicznego obiegu dokumentów niesie za sobą szereg korzyści. Dowiedz się, jak dzięki temu rozwiązaniu możesz usprawnić funkcjonowanie swojej organizacji. Systemy informatyczne znajdują zastosowanie w kolejnych dziedzinach...

Podsumowanie sprzedaży AMODIT w 2015 roku

Podsumowanie sprzedaży AMODIT w 2015 roku

Koniec roku to czas domykania wdrożeń, a także czas podsumowań. Ten rok możemy na pewno zaliczyć do udanych. Wielu nowych klientów nam zaufało i zdecydowało się na wdrożenie AMODIT. Także wielu nowych partnerów podjęło z nami współpracę. A jak to wygląda w liczbach?...

AMODIT na BPM Trends Conference

AMODIT na BPM Trends Conference

AMODIT został zaprezentowany na konferencji BPM Trends. Prezentacja miała tytuł "System, który sam projektuje procesy obiegu dokumentów". Zachęcamy do wzięcia udziału w kolejnych naszych prelekcjach. Bądź z nami na bieżąco!facebooklinkedinyoutube

Funkcjonalności: Kody licencyjne

Funkcjonalności: Kody licencyjne

W wersji 2.6 wprowadziliśmy kody licencyjne. Kody te definiują: maksymalną liczbę użytkowników maksymalną liczbę procedur maksymalną liczbę spraw datę wygaśnięcia licencji datę wygaśnięcia prawa do upgrade Aby wgrać kod licencyjny należy wejść do ustawień systemowych...

AMODIT integruje się z Office 365 (O365)

AMODIT integruje się z Office 365 (O365)

Office 365 (O365) jest świetnym narzędziem do pracy grupowej w chmurze. Chmurowa wersja SharePoint świetnie się nadaje do budowy intranetów, przechowywania dokumentów czy publikowania informacji. Jednak w obszarze obiegu dokumentów (workflow) możliwości są mocno...

Integracja AMODIT z maszynami Toshiba

Integracja AMODIT z maszynami Toshiba

W ramach współpracy z Toshiba Tec Poland powstał moduł, który pozwala wykorzystać zalety technologii AMODIT na maszynach Toshiba. Moduł ten pozwala z poziomu maszyny skanować dokumenty do obiegu dokumentów. Pozwala też tworzyć nowe sprawy. Daje to możliwość wygodnej...

Mity dotyczące systemów obiegu dokumentów

Mity dotyczące systemów obiegu dokumentów

Mity Systemy obiegu dokumentów to dosyć szeroka rodzina rozwiązań informatycznych. Należą do nich wszelkie rozwiązania, które pozwalają na przepływ informacji, modelowanie tego przepływu i jego kontrolę. Dosyć dużo tego typu rozwiązań można znaleźć na rynku, które...

Funkcjonalności: AMODIT Client Tool

Funkcjonalności: AMODIT Client Tool

Udostępniliśmy dodatkowe narzędzie do AMODIT, które pozwala obejść ograniczenia związane z interfejsem webowym. Daje ono następujące funkcje: skanowanie ze skanera biurkowego (np. podłączonego przez USB) drukowanie kodów kreskowych na drukarce do naklejek kopiowanie...

Migracja plików z bazy danych na dysk serwera

Migracja plików z bazy danych na dysk serwera

AMODIT w zakresie przechowywania plików może być skonfigurowany na dwa sposoby: Pliki przechowywane w bazie danych Pliki przechowywane na dysku serwera (w bazie danych trzymane są tylko indeksy służące do wyszukiwania) Oba tryby przechowywania mają wady i zalety....

AMODIT przeszedł audyt bezpieczeństwa

AMODIT przeszedł audyt bezpieczeństwa

Z przyjemnością informujemy o pomyślnym przejściu audytu bezpieczeństwa przez system AMODIT. Przeprowadzone zostały testy zarówno automatyczne jak i ręczne. Podczas audytu szczególny nacisk został położony na sprawdzenie bezpieczeństwa systemu pod kątem...

Darmowa wersja AMODIT

Darmowa wersja AMODIT

Dostępna jest darmowa wersja Amodit, z której może skorzystać każda firma/organizacja  w celu przetestowania lub wykorzystania komercyjnego. Wersja darmowa jest w pełni funkcjonalna, co oznacza że wszystkie funkcje dostępne w wersji płatnej są również dostępne  w...

Obsługa zastępstw

Obsługa zastępstw

Żaden szef nie lubi gdy sprawy nie są załatwiane na czas. Chce mieć pewność, że nawet w czasie nieobecności pracownika inna osoba będzie mogła wykonać niezbędne czynności. Do takich sytuacji Platforma AMODIT wyposażona jest w funkcję zastępstw. Zastępstwa mogą wynikać...