22 35 52 164 poland@amodit.com
Dostęp tymczasowy do sprawy dla osób spoza organizacji

Dostęp tymczasowy do sprawy dla osób spoza organizacji

Wraz z wersją 2019.0002 wprowadzony został dostęp tymczasowy do sprawy dla osób spoza organizacji. Oznacza to, że osoba nie mając konta w systemie AMODIT, będzie mogła uzyskać chwilowy, ograniczony dostęp wyłącznie do jednej sprawy w zakresie niezbędnym do wypełnienia...

Funkcjonalności: sekcje

Funkcjonalności: sekcje

Czy wiesz, że … … sekcje na formularzu mogą być prezentowane jako zakładki lub jedna pod drugą z możliwością zwinięcia każdej sekcji do jednego wiersza? W zależności od charakteru danych czasami jeden sposób jest wygodniejszy a czasami drugi. Przykładowo formularz...

Funkcjonalności: strona startowa

Funkcjonalności: strona startowa

Nieustannie wprowadzamy nowe funkcjonalności do systemu, które usprawniają codzienną pracę. Jedną z wielu zaimplementowanych w ostatnim czasie jest strona startowa. Obecnie po zalogowaniu do platformy AMODIT użytkownik zostaje automatycznie przeniesiony do widoku z...

Integracja z ABBYY® FlexiCapture

Integracja z ABBYY® FlexiCapture

Od wersji 2019.0002 AMODIT umożliwia prostą integrację z ABBYY® FlexiCapture. To kolejna, po „skanuj.to” integracja w obszarze rozwiązań do odczytywania danych z dokumentów. Rozwiązanie ABBYY® FlexiCapture jest obecnie wdrażane u wybranych Klientów systemu Amodit w...

Funkcjonalności: Rejestr umów

Funkcjonalności: Rejestr umów

Rejestr umów - budowanie rejestrów, wieloatrybutowość, akceptacje. Czy Ty również chcesz posiadać jedno bezpieczne miejsce, gdzie zarchiwizowane zostają dokumenty? Chcesz mieć możliwość opisania umów i dokumentów powiązanych różnego typu atrybutami, a tym samym szybko...

Powiadamianie pracowników fizycznych przez SMS

Powiadamianie pracowników fizycznych przez SMS

Do czego nie warto używać SMS? Na początek kilka słów o wysyłaniu SMS. Pierwsza rzecz, która przychodzi do głowy, gdy myślimy o wysyłaniu wiadomości z systemu obiegu dokumentów, to wysyłanie powiadomień o przekazaniu użytkownikowi nowej sprawy. Okazuje się jednak, że...

Oddzwanianie i wysyłanie SMS do klientów

Oddzwanianie i wysyłanie SMS do klientów

„Gdy Cię nie było” Tak właśnie brzmi tytuł procesu wdrożonego u jednego z naszych klientów. Pomimo romantycznej nazwy proces rozwiązuje bardzo pragmatyczny i ważny problem biznesowy. Problem wygląda następująco: Do biura dzwoni klient. Niestety dany pracownik nie...

Inteligentne załączanie dokumentów na platformie AMODIT

Inteligentne załączanie dokumentów na platformie AMODIT

Automatyzacja procesów przynosi nieocenione korzyści w walce budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Do podstawowych benefitów zaliczyć należy oszczędność czasu, oraz w pewnym sensie zależną tego oszczędność pieniędzy. Elektroniczny system obiegu dokumentów...

Jak wdrożyć obieg dokumentów w 3 miesiące?

Jak wdrożyć obieg dokumentów w 3 miesiące?

Zapraszamy na bezpłatną konferencję! 13.10.2016 godz 9.30 - 13.00 Warsaw Trade Tower, Chłodna 51, Warszawa Chcesz usprawnić procesy w swojej firmie, lecz obawiasz się kosztów i zależy Ci na czasie? Specjalnie z myślą o Tobie przygotowaliśmy konferencję na której...

Funkcjonalności: Import z pliku Excel

Funkcjonalności: Import z pliku Excel

W wersji 2016.0005 wprowadziliśmy mechanizm importu z plików Excel (xls, xlsx, csv itp.). Mechanizm opiera się o kopiowanie przez schowek, czyli Ctrl+,Ctrl+V. Aby zaimportować dane do wybranej tabeli należy kliknąć ikonkę przy tej tabeli. Pomocna...

5 mitów na temat elektronicznego obiegu dokumentów

5 mitów na temat elektronicznego obiegu dokumentów

Pomimo tego, że nowoczesne rozwiązania informatyczne dla biznesu umożliwiają optymalizację kluczowych procesów w firmie, liczba nieprawdziwych informacji z nimi związanych nie maleje. Postanowiliśmy obalić te mity. Sprawdź, czy może i Ty niepotrzebnie w nie wierzysz....

Po co Twojej firmie elektroniczny obieg dokumentów?

Po co Twojej firmie elektroniczny obieg dokumentów?

Wprowadzenie w firmie lub instytucji elektronicznego obiegu dokumentów niesie za sobą szereg korzyści. Dowiedz się, jak dzięki temu rozwiązaniu możesz usprawnić funkcjonowanie swojej organizacji. Systemy informatyczne znajdują zastosowanie w kolejnych dziedzinach...

Podsumowanie sprzedaży AMODIT w 2015 roku

Podsumowanie sprzedaży AMODIT w 2015 roku

Koniec roku to czas domykania wdrożeń, a także czas podsumowań. Ten rok możemy na pewno zaliczyć do udanych. Wielu nowych klientów nam zaufało i zdecydowało się na wdrożenie AMODIT. Także wielu nowych partnerów podjęło z nami współpracę. A jak to wygląda w liczbach?...

AMODIT na BPM Trends Conference

AMODIT na BPM Trends Conference

AMODIT został zaprezentowany na konferencji BPM Trends. Prezentacja miała tytuł "System, który sam projektuje procesy obiegu dokumentów". Zachęcamy do wzięcia udziału w kolejnych naszych prelekcjach. Bądź z nami na bieżąco!facebooklinkedinyoutube