Blog
Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.
Digitalizacja biura: Praktyczne korzyści elektronicznego obiegu dokumentów
13.12.2023
Elektroniczny obieg dokumentów, znany również jako EOD, jest technologią, która zrewolucjonizowała sposób, w jaki firmy zarządzają i przetwarzają dokumenty. Przejście od tradycyjnego papierowego obiegu dokumentów...
Sztuczna inteligencja i OCR: Jak integracja Alphamoon oraz AMODIT zmienia przepływ pracy?
06.12.2023
Wspaniała wiadomość dla wszystkich, którzy szukają nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu dokumentami! AMODIT i Alphamoon połączyły siły. Sprawdź integrację, która rewolucjonizuje sposób, w jaki przetwarzamy i...
Automatyzacja - sekretna broń nowoczesnego działu finansowego
29.11.2023
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu efektywność i precyzja są kluczami do sukcesu, a dział finansowy jest sercem każdej organizacji. Jego rola wykracza daleko poza tradycyjne...
5 powodów, by przejść na elektroniczny obieg dokumentów
07.11.2023
W dobie cyfryzacji, gdzie każda sekunda jest na wagę złota, elektroniczny obieg dokumentów przestaje być luksusem – staje się koniecznością. Jeśli zastanawiasz się, czy to...
Premiera wersji beta.231231
20.10.2023
Trzeci kwartał 2023 roku kończymy wydaniem najnowszej wersji AMODIT beta.231231. Zachęcamy do zapoznania się z najważniejszymi zmianami wprowadzonymi w aktualizacji.
Fakty o bezpieczeństwie danych, których nie znasz
18.09.2023
W obecnych czasach, gdzie większość operacji i transakcji biznesowych przenosi się do świata wirtualnego, bezpieczeństwo informacji zyskuje na znaczeniu jak nigdy dotąd. Każda organizacja musi...
MFA w AMODIT: Bezpieczeństwo Twojego konta na nowym poziomie
12.09.2023
W świecie pełnym cyberataków, zabezpieczenia takie jak Multi Factor Authentication (MFA) stają się nieodzownym narzędziem w ochronie naszych kont i danych. W tym artykule wyjaśnimy...
E-Doręczenia: Krok w przyszłość komunikacji biznesowej
07.09.2023
W dobie dynamicznie rozwijających się technologii coraz więcej aspektów naszego życia przenosi się do świata cyfrowego. Nie inaczej jest w przypadku korespondencji i przesyłania dokumentów.
Elektroniczna dokumentacja pracownicza w firmie (eTeczka): przewodnik krok po kroku
31.08.2023
Współczesny świat biznesu coraz bardziej skłania się ku cyfryzacji. Jednym z obszarów, który doświadcza tej transformacji to zarządzanie dokumentacją pracowniczą. W tym kontekście pojęcie „e-teczka”...
Nowy moduł raportowy w AMODIT
04.08.2023
Nowy moduł raportowy jest już dostępny do testów w wersji beta, a to oznacza, że użytkownicy AMODIT mogą cieszyć się z najnowszych, ulepszonych i zaawansowanych...
Premiera wersji beta.230930
25.07.2023
Mamy świetne wieści – zakończyliśmy prace nad stabilizacją wersji 230630, więc ze wszystkich nowości opisanych w poprzednim artykule możecie korzystać już na środowiskach produkcyjnych.
Integracja z eNadawcą i firmami kurierskimi rozwiązaniem na lepszą obsługę przesyłek
23.06.2023
Kiedy firma nadaje dużą ilość korespondencji wychodzącej, manualna obsługa procesu staje się problemem i prowadzi do przeciążeń, opóźnień i braku spójności. Dodatkowo istnieje zwiększone ryzyko...
Jakie obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.