Blog
Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.
Premiera wersji beta.231231
20.10.2023
Trzeci kwartał 2023 roku kończymy wydaniem najnowszej wersji AMODIT beta.231231. Zachęcamy do zapoznania się z najważniejszymi zmianami wprowadzonymi w aktualizacji.
Fakty o bezpieczeństwie danych, których nie znasz
18.09.2023
W obecnych czasach, gdzie większość operacji i transakcji biznesowych przenosi się do świata wirtualnego, bezpieczeństwo informacji zyskuje na znaczeniu jak nigdy dotąd. Każda organizacja musi...
MFA w AMODIT: Bezpieczeństwo Twojego konta na nowym poziomie
12.09.2023
W świecie pełnym cyberataków, zabezpieczenia takie jak Multi Factor Authentication (MFA) stają się nieodzownym narzędziem w ochronie naszych kont i danych. W tym artykule wyjaśnimy...
E-Doręczenia: Krok w przyszłość komunikacji biznesowej
07.09.2023
W dobie dynamicznie rozwijających się technologii coraz więcej aspektów naszego życia przenosi się do świata cyfrowego. Nie inaczej jest w przypadku korespondencji i przesyłania dokumentów.
Elektroniczna dokumentacja pracownicza w firmie (eTeczka): przewodnik krok po kroku
31.08.2023
Współczesny świat biznesu coraz bardziej skłania się ku cyfryzacji. Jednym z obszarów, który doświadcza tej transformacji to zarządzanie dokumentacją pracowniczą. W tym kontekście pojęcie „e-teczka”...
Nowy moduł raportowy w AMODIT
04.08.2023
Nowy moduł raportowy jest już dostępny do testów w wersji beta, a to oznacza, że użytkownicy AMODIT mogą cieszyć się z najnowszych, ulepszonych i zaawansowanych...
Premiera wersji beta.230930
25.07.2023
Mamy świetne wieści – zakończyliśmy prace nad stabilizacją wersji 230630, więc ze wszystkich nowości opisanych w poprzednim artykule możecie korzystać już na środowiskach produkcyjnych.
Integracja z eNadawcą i firmami kurierskimi rozwiązaniem na lepszą obsługę przesyłek
23.06.2023
Kiedy firma nadaje dużą ilość korespondencji wychodzącej, manualna obsługa procesu staje się problemem i prowadzi do przeciążeń, opóźnień i braku spójności. Dodatkowo istnieje zwiększone ryzyko...
Zmiany w aktach osobowych pracowników – poznaj eTeczkę
01.06.2023
Rozwój technologii wpływa na wiele sektorów, a jednym z obszarów, w którym przynosi ona znaczące korzyści, jest zarządzanie dokumentacją pracowniczą. Od kilku lat w ramach...
Rozpocznij testy nowej wersji AMODIT 230630. Co w niej znajdziesz?
27.04.2023
W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2023 roku ukończyliśmy prace nad stabilizacją wersji 221231 i wydaliśmy nową wersję 230630, która aktualnie dostępna jest w wersji BETA....
Podpisuj dokumenty bez przeszkód – integracja AMODIT TrustCenter i SimplySign
30.03.2023
Od teraz, dzięki bezpośredniemu połączeniu AMODIT TrustCenter z SimplySign, użytkownicy mogą składać podpisy kwalifikowane bez konieczności korzystania z AMODIT SignApp.
Poznaj obszary biznesowe w Amodit
10.03.2023
Jeśli w Twoim AMODIT przybywa coraz więcej procesów biznesowych, nawigacja po aplikacji może stać się w pewnym momencie niewygodna. Aby temu zapobiec, powstał moduł obszarów...
Jakie obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.