
Blog
Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.

Elektroniczna dokumentacja pracownicza w firmie (eTeczka): przewodnik krok po kroku
31.08.2023
Współczesny świat biznesu coraz bardziej skłania się ku cyfryzacji. Jednym z obszarów, który doświadcza tej transformacji to zarządzanie dokumentacją pracowniczą. W tym kontekście pojęcie „e-teczka”...

Nowy moduł raportowy w AMODIT
04.08.2023
Nowy moduł raportowy jest już dostępny do testów w wersji beta, a to oznacza, że użytkownicy AMODIT mogą cieszyć się z najnowszych, ulepszonych i zaawansowanych...

Premiera wersji beta.230930
25.07.2023
Mamy świetne wieści – zakończyliśmy prace nad stabilizacją wersji 230630, więc ze wszystkich nowości opisanych w poprzednim artykule możecie korzystać już na środowiskach produkcyjnych.

Integracja z eNadawcą i firmami kurierskimi rozwiązaniem na lepszą obsługę przesyłek
23.06.2023
Kiedy firma nadaje dużą ilość korespondencji wychodzącej, manualna obsługa procesu staje się problemem i prowadzi do przeciążeń, opóźnień i braku spójności. Dodatkowo istnieje zwiększone ryzyko...

Zmiany w aktach osobowych pracowników – poznaj eTeczkę
01.06.2023
Rozwój technologii wpływa na wiele sektorów, a jednym z obszarów, w którym przynosi ona znaczące korzyści, jest zarządzanie dokumentacją pracowniczą. Od kilku lat w ramach...

Rozpocznij testy nowej wersji AMODIT 230630. Co w niej znajdziesz?
27.04.2023
W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2023 roku ukończyliśmy prace nad stabilizacją wersji 221231 i wydaliśmy nową wersję 230630, która aktualnie dostępna jest w wersji BETA....

Podpisuj dokumenty bez przeszkód – integracja AMODIT TrustCenter i SimplySign
30.03.2023
Od teraz, dzięki bezpośredniemu połączeniu AMODIT TrustCenter z SimplySign, użytkownicy mogą składać podpisy kwalifikowane bez konieczności korzystania z AMODIT SignApp.

Poznaj obszary biznesowe w Amodit
10.03.2023
Jeśli w Twoim AMODIT przybywa coraz więcej procesów biznesowych, nawigacja po aplikacji może stać się w pewnym momencie niewygodna. Aby temu zapobiec, powstał moduł obszarów...

Synchronizacja z AD – teraz także dla użytkowników chmury dzięki Azure AD
21.02.2023
Active Directory (AD) to narzędzie firmy Microsoft, które służy do zarządzania użytkownikami, urządzeniami i zasobami w sieci komputerowej. Jest to rozwiązanie, które od dawna znajduje...

Zintegruj się z Amodit: REST API gotowe do użycia
01.02.2023
Integracja systemów informatycznych umożliwia firmom wykorzystanie wszystkich dostępnych technologii, aby uzyskiwać lepsze wyniki biznesowe. Zapewnia organizacjom zwiększoną wydajność, elastyczność i bezpieczeństwo danych.

Przygotuj się na obowiązkowy KSeF
31.01.2023
Czym jest KSeF, jakie ma podstawowe funkcjonalności i założenia, oraz jak możesz go wykorzystać w swojej firmie? O tym w najnowszym wpisie.

Zapowiedź wydania wersji Amodit 221231
13.01.2023
Wraz z końcem roku 2022 zakończyliśmy pracę nad stabilizacją wersji 220930 oraz wydaliśmy nową: 221231. Aktualne wydanie dostępne jest w wersji BETA. Sprawdźmy zatem, co...
Jakie obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.