Blog
Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.
Case study Mobica eTeczka ścina koszty obsługi kadrowej
20.07.2022
AMODIT zlikwidował wąskie gardła procesów kadrowych w polskiej filii europejskiego dostawcy oprogramowania. Firma Mobica zaoszczędziła kilka tysięcy złotych miesięcznie, wprowadzając elektroniczne akta osobowe (eTeczki).
Funkcjonalności: Miejscowy OCR
08.07.2022
Uzupełnianie formularzy danymi to codzienność wielu użytkowników AMODIT. To praca często monotonna, czasochłonna i obarczona dużym ryzykiem popełnienia błędu, ale jest niezbędna. Dane opisujące dokument...
Przenosimy nasze serwery do chmury. Dlaczego warto?
20.06.2022
Wszyscy mówią o chmurze. W niektórych kręgach nadal stanowi ona pewną zagadkę. Jak firma może działać bez lokalnego serwera, tradycyjnego oprogramowania lub wewnętrznie zarządzanego centrum...
Profilaktyka podstawą sprawności systemu – monitor wydajności Amodit
14.06.2022
AMODIT to niezwykle elastyczny system obiegu dokumentów. Pozwala na wiele, ale stawia również swoje wymagania. Możliwość realizacji poszczególnych zagadnień biznesowych w różny sposób to cecha...
Amodit wspiera Stowarzyszenie To Help Africa
10.06.2022
Jesteśmy jednym z darczyńców Stowarzyszenia To Help Africa, które z wielu kropli tworzy cały strumień dobra dla mieszkańców, którzy posiadają utrudniony dostęp do wody pitnej.
Funkcjonalności: Raport osadzony na sprawie
23.05.2022
Jak w łatwy sposób poprawić czas, w jakim użytkownik jest w stanie podjąć decyzję bądź uzupełnić odpowiednio formularz sprawy w AMODIT? Często w tych operacjach...
Amodit wspiera drużynę piłki ręcznej UKS Varsovia
19.05.2022
W dyscyplinach zespołowych, tak jak w naszych projektach, liczy się każdy uczestnik i każdy element strategii. Przemysław Sołdacki – CEO Amodit podsumował to zdaniem: W...
Amodit wspiera proces projektowania opakowań producenta piwa
16.05.2022
Klient Amodit jest wiodącym producentem piwa w Polsce. Firma posiada najbardziej zróżnicowane portfolio produktów na rynku oraz jest liderem wśród producentów piwa w Polsce. W...
Migracja platformy TrustCenter
27.04.2022
Migracja platformy TrustCenter na nową infrastrukturę zakończyła się powodzeniem.
Jak klient z branży energetycznej wdrożył eTeczki w swojej organizacji?
25.02.2022
Klient będący międzynarodową grupą działającą w branży energetycznej postawił za cel całkowite odejście od przetwarzania i przechowywania papierowej wersji dokumentacji pracowniczej na rzecz elektronicznych teczek,...
Trzy przełomy do sukcesu: Amodit podsumowuje rok 2021
22.02.2022
Wiedza, struktura i ludzie stali się podstawą skokowego wzrostu dla polskiej platformy BPM. Przemysław Sołdacki, CEO Amodit, dzieli się trzema najważniejszymi lekcjami, jakie wyciągnął w...
Amodit został Advanced Partnerem OVHcloud
11.02.2022
Zaawansowane rozwiązania Business Intelligence (BI) oraz Business Process Management (BPM) teraz dostępne w chmurze oferowanej przez OVHcloud. Amodit, platforma do inteligentnego obiegu dokumentów, oferowana przez...
Jakie obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.