Elektroniczny obieg dokumentów w branży FMCG
Chcesz przyspieszyć w firmie procesy, które wymagają udziału osób z różnych działów? Zależy Ci na elektronicznym obiegu faktur oraz umów? Sprawdź na przykładzie procesu do akceptacji nowych projektów, w jaki sposób AMODIT usprawnia codzienną pracę firm z Twojej branży.
Dla kogo EOD w branży FMCG?
AMODIT sprawdzi się w firmach z branży FMCG, które chcą usprawnić procesy biznesowe i przyspieszyć decyzyjność. Przykład? Elektroniczna akceptacja projektów opakowań zaoszczędzi czas i ułatwi komunikację pomiędzy pracownikami działów: marketingu, prawnego i technicznego.
Po co EOD w branży FMCG?
Proces decyzyjny, w którym bierze udział kilka osób z różnych działów, stanowi wyzwanie dla niejednego biznesu. Podstawą jest płynny przepływ informacji pomiędzy pracownikami oraz uporządkowanie kolejnych etapów zadania. Jeśli chcesz zautomatyzować działania w swojej firmie, w AMODIT zaplanujesz proces, który zadba o większą efektywność Twojego zespołu. Dodatkowo uruchomisz elektroniczne obiegi dokumentów, które uporządkują działania i zaoszczędzą pracownikom sporo czasu.
Korzyści dla Twojej firmy z elektronicznego obiegu dokumentów w branży FMCG
W jaki sposób wdrożenie AMODIT usprawni realizację zadań w firmie? Wśród najważniejszych korzyści znajdują się, m.in.:
Zminimalizowanie dokumentów
w wersji papierowej
Przyspieszenie obiegów
faktur, umów, zamówień
Sprawna obsługa
dużego wolumenu projektów
Wygoda dostępu
do informacji na temat statusu projektów
Oszczędność czasu
i zwiększenie efektywności zespołu
Skuteczna komunikacja
pomiędzy pracownikami wewnątrz zespołu
Uproszczenie zasad
zlecania materiałów i uporządkowanie listy dostawców
Jeszcze więcej korzyści dla branży FMCG
Akceptuj projekty elektronicznie
Po uporządkowaniu procesu i przeniesieniu go do AMODIT wszystkie projekty są akceptowane elektronicznie. Dotyczy to nie tylko nowych zadań, ale także modyfikacji tych, które powstały przed wdrożeniem narzędzia. W ten sposób powstaje jedna baza aktualnych projektów, co ułatwia ich bieżącą weryfikację.
Śledź na bieżąco status projektu
Kluczowymi elementami w procesie są te, które informują uczestników o postępie prac oraz wymaganej dokumentacji. Dzięki AMODIT w łatwy sposób sprawdzisz, czy projekt został zatwierdzony i trafił do realizacji u dostawcy lub czy jest komplet akceptacji. Proces pozwala na monitorowanie statusu, terminu i płatności. Na koniec każdy projekt zostanie zarchiwizowany.
Wprowadź klarowną ścieżkę akceptacji projektu
AMODIT uporządkuje poszczególne etapy pracy. Od dodania szkiców, przez przekierowanie do akceptacji poszczególnych działów: marketingowego (weryfikacja pomysłu z zamysłem kampanii danego produktu), prawnego (sprawdzenie zgodności z obowiązującymi przepisami) oraz technicznego (określenie sposobu wykonania projektu).
Od szkiców po finalizację
Projekt z wszystkimi akceptacjami trafia do wybranego producenta, który przygotowuje propozycję produktu docelowego i przesyła go do akceptacji. To etap ostatecznego zlecenia, np. na wytworzenie określonej liczby opakowań. Konieczne poprawki w projekcie procedowane są w obrębie AMODIT. Wszystko w jednym miejscu – od początku do końca projektu.
Trzymaj rękę na pulsie
Dzięki tak zaprojektowanemu narzędziu masz pewność, że nie zostanie pominięty żaden etap procesu akceptacji projektu. Uczestnicy wiedzą, jaka dokumentacja musi być zawarta i czego brakuje. Dzięki temu minimalizujesz ryzyko pomyłek i zgubienia dokumentów oraz w łatwy sposób monitorujesz aktualny status projektu.
Umów się na darmową konsultację
z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować firmę z obszaru FMCG.
Jakie obszary możesz usprawnić
W SWOJEJ FIRMIE?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.