Schemat blokowy

Elektroniczny obieg dokumentów w branży FMCG

Chcesz przyspieszyć w firmie procesy, które wymagają udziału osób z różnych działów? Zależy Ci na elektronicznym obiegu faktur oraz umów? Sprawdź na przykładzie procesu do akceptacji nowych projektów, w jaki sposób AMODIT usprawnia codzienną pracę firm z Twojej branży.

Dowiedz się więcej
Branża FMCG

Dla kogo EOD w branży FMCG?

AMODIT sprawdzi się w firmach z branży FMCG, które chcą usprawnić procesy biznesowe i przyspieszyć decyzyjność. Przykład? Elektroniczna akceptacja projektów opakowań zaoszczędzi czas i ułatwi komunikację pomiędzy pracownikami działów: marketingu, prawnego i technicznego.

Po co EOD w branży FMCG?

Proces decyzyjny, w którym bierze udział kilka osób z różnych działów, stanowi wyzwanie dla niejednego biznesu. Podstawą jest płynny przepływ informacji pomiędzy pracownikami oraz uporządkowanie kolejnych etapów zadania. Jeśli chcesz zautomatyzować działania w swojej firmie, w AMODIT zaplanujesz proces, który zadba o większą efektywność Twojego zespołu. Dodatkowo uruchomisz elektroniczne obiegi dokumentów, które uporządkują działania i zaoszczędzą pracownikom sporo czasu.

Korzyści dla Twojej firmy z elektronicznego obiegu dokumentów w branży FMCG

W jaki sposób wdrożenie AMODIT usprawni realizację zadań w firmie? Wśród najważniejszych korzyści znajdują się, m.in.:

Zminimalizowanie dokumentów

w wersji papierowej

Przyspieszenie obiegów

faktur, umów, zamówień

Sprawna obsługa

dużego wolumenu projektów

Wygoda dostępu

do informacji na temat statusu projektów

Oszczędność czasu

i zwiększenie efektywności zespołu

Skuteczna komunikacja

pomiędzy pracownikami wewnątrz zespołu

Uproszczenie zasad

zlecania materiałów i uporządkowanie listy dostawców

Jeszcze więcej korzyści dla branży FMCG

Akceptuj projekty elektronicznie

Po uporządkowaniu procesu i przeniesieniu go do AMODIT wszystkie projekty są akceptowane elektronicznie. Dotyczy to nie tylko nowych zadań, ale także modyfikacji tych, które powstały przed wdrożeniem narzędzia. W ten sposób powstaje jedna baza aktualnych projektów, co ułatwia ich bieżącą weryfikację.

Śledź na bieżąco status projektu

Kluczowymi elementami w procesie są te, które informują uczestników o postępie prac oraz wymaganej dokumentacji. Dzięki AMODIT w łatwy sposób sprawdzisz, czy projekt został zatwierdzony i trafił do realizacji u dostawcy lub czy jest komplet akceptacji. Proces pozwala na monitorowanie statusu, terminu i płatności. Na koniec każdy projekt zostanie zarchiwizowany.

Wprowadź klarowną ścieżkę akceptacji projektu

AMODIT uporządkuje poszczególne etapy pracy. Od dodania szkiców, przez przekierowanie do akceptacji poszczególnych działów: marketingowego (weryfikacja pomysłu z zamysłem kampanii danego produktu), prawnego (sprawdzenie zgodności z obowiązującymi przepisami) oraz technicznego (określenie sposobu wykonania projektu).

Od szkiców po finalizację

Projekt z wszystkimi akceptacjami trafia do wybranego producenta, który przygotowuje propozycję produktu docelowego i przesyła go do akceptacji. To etap ostatecznego zlecenia, np. na wytworzenie określonej liczby opakowań. Konieczne poprawki w projekcie procedowane są w obrębie AMODIT. Wszystko w jednym miejscu – od początku do końca projektu.

Trzymaj rękę na pulsie

Dzięki tak zaprojektowanemu narzędziu masz pewność, że nie zostanie pominięty żaden etap procesu akceptacji projektu. Uczestnicy wiedzą, jaka dokumentacja musi być zawarta i czego brakuje. Dzięki temu minimalizujesz ryzyko pomyłek i zgubienia dokumentów oraz w łatwy sposób monitorujesz aktualny status projektu.

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować firmę z obszaru FMCG.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.