Schemat blokowy

Elektroniczny obieg dokumentów w branży gastronomicznej

Zarządzasz siecią restauracji i chcesz przyspieszyć lub usprawnić procesy w firmie? Zastanawiasz się, czy digitalizacja działań jest możliwa w Twojej branży? Poznaj AMODIT i wypróbuj funkcjonalności, na których zyskują restauracje decydujące się na to rozwiązanie.

Dowiedz się więcej
Branża gastronomiczna

Dla kogo EOD w branży gastronomicznej?

AMODIT sprawdzi się w sieciach restauracji, którym zależy na szybkim przepływie informacji, łatwym dostępie do aktualnych danych i przyspieszeniu procesów decyzyjnych. Przykład? Zmiana menu powiązana z konkretnymi akcjami marketingowymi, a dodatkowo wdrożona w konkretnym dniu niezależnie od lokalizacji restauracji.

Po zaplanowaniu takiego procesu w AMODIT wszystkie osoby decyzyjne muszą wyrazić opinię lub zaakceptować zmiany. Pełny monitoring, moduł raportowy i powiadomienia o kolejnych akcjach w przypadku procesów powiązanych – to tylko niektóre funkcjonalności, które usprawnią ten proces.

Po co EOD w branży gastronomicznej?

Elektroniczny obieg dokumentów staje się standardem w firmach, które stawiają na rozwój i chcą zwiększać efektywność pracy całego zespołu. Obieg faktur, zamówień czy korespondencji to podstawa – te opcje znajdziesz w gotowych rozwiązaniach dostępnych na rynku. A co z procesami specyficznymi dla Twojej branży? AMODIT jest elastyczny – z łatwością dopasujesz możliwości tego rozwiązania do rytmu swojego biznesu.

Korzyści dla Twojej firmy z elektronicznego obiegu dokumentów w branży gastronomicznej

Po wdrożeniu AMODIT w swojej sieci restauracji będziesz mógł, m.in.:

Zautomatyzować procesy

i wyeliminować działania wykonywane ręcznie

Oszczędzić czas

swojego zespołu i zwiększyć efektywność ich codziennej pracy

Ułatwić komunikację

dzięki sprawnemu przekazywaniu informacji

Przyspieszyć procesy decyzyjne

w których biorą udział osoby z różnych działów – od Zarządu po Dział Marketingu

Trzymać rękę na pulsie

procesów zachodzących w firmie

Jeszcze więcej korzyści dla branży gastronomicznej

Wyeliminuj dokumenty w wersji papierowej

Zamówienia, faktury czy wnioski urlopowe pracowników – cała dokumentacja będzie digitalizowana, co umożliwi wygodny dostęp do niej w każdym momencie.

Definiuj dowolny proces biznesowy

Od zmiany menu, przez wdrożenie strategii marketingowej, po nabór pracowników – wspólny mianownik tych działań to optymalizacja. Z AMODIT zespół działa efektywniej.

Pełny monitoring procesu

Proces zmiany menu nie idzie do przodu? Sprawdź, kto jeszcze musi zaakceptować kolejny krok lub otrzymuj automatyczne powiadomienie o nieobecności osoby decyzyjnej.

Sprawnie obsługuj nowych partnerów

Umowę, która zostanie podpisana elektronicznie w AMODIT TrustCenter, znajdziesz w repozytorium, obok pozostałej dokumentacji powiązanej z partnerem (faktury, dokumentacja pracownicza).

Twórz raporty i zestawienia

AMODIT ma zaszyty moduł raportowy, dzięki któremu osoby zainteresowane całym procesem mogą analizować raporty z postępów prac.

Szybciej podejmuj decyzje

Wszystkie dane w wersji cyfrowej w jednym miejscu – to wygoda podejmowania decyzji biznesowych. Z AMODIT analiza danych będzie jeszcze łatwiejsza.

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować firmę z obszaru gastronomicznego.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.