Elektroniczny obieg dokumentów w branży telekomunikacyjnej
Świadczysz usługi jako firma telekomunikacyjna i chcesz ułatwić zespołowi proces zawierania oraz obsługi umów? Proces reklamacyjny w Twojej firmie wymaga optymalizacji? Dzięki AMODIT usprawnisz te i inne obszary w swojej firmie, a korzyści wdrożenia zauważysz od razu.
Dla kogo EOD w branży telekomunikacyjnej?
Dla firm świadczących usługi telekomunikacyjne dla biznesu i osób indywidualnych. Szczególnie dla tych, którym zależy, żeby optymalizować procesy, dbać o bezpieczeństwo danych i dostosować się do zapisów prawnych. Elektroniczny i zautomatyzowany proces przepływu wszystkich dokumentów klienta to sprawniejsza obsługa na jeszcze wyższym poziomie. Właśnie dlatego AMODIT to uniwersalne rozwiązanie dla każdej firmy.
Po co EOD w branży telekomunikacyjnej?
Jako firma telekomunikacyjna potrzebujesz bezpiecznego i sprawnego obiegu oraz archiwizacji dokumentów swoich klientów. Co służy optymalizacji procesów oraz podnoszeniu jakości obsługi? Propozycja AMODIT to: elektroniczna dokumentacja, wygodna wymiana korespondencji z klientem, szybka reakcja oraz pełna zgodność z regulacjami prawnymi. To wszystko w jednym rozwiązaniu.
Korzyści dla Twojej firmy z elektronicznego obiegu dokumentów w branży telekomunikacyjnej
Dzięki wprowadzeniu zautomatyzowanych procesów elektronicznego obiegu dokumentów Twoja firma:
Usprawni procesy biznesowe
i zwiększy efektywność procesu zawierania umów oraz rozpatrywania reklamacji
Poprawi dostęp
do aktualnych informacji
Zmniejszy koszty i ograniczy czas
wykonywania obowiązków
Zwiększy bezpieczeństwo danych
Zminimalizuje ryzyko
zniszczenia lub przypadkowego zaginięcia dokumentów
Jeszcze więcej korzyści dla branży telekomunikacyjnej
Usprawnienie procesów biznesowych
Elektroniczny obieg dokumentów pozwala na szybsze i bardziej efektywne przetwarzanie dokumentów. Pracownicy nie muszą już drukować, skanować i wysyłać ich w wersji papierowej. Umowy, faktury i raporty nie gubią się i zawsze trafiają do właściwej osoby. Jednocześnie w każdej chwili możemy sprawdzić status sprawy i osobę, u której czeka dany dokument.
Poprawa jakości informacji
Elektroniczny obieg dokumentów pozwala na uniknięcie błędów związanych z ręcznym przepisywaniem informacji i brakiem wymaganej dokumentacji. Każdy dokument przed przesłaniem na kolejny etap jest weryfikowany pod względem kompletności oraz zgodności z kryteriami i ścieżką akceptacji.
Oszczędność czasu i kosztów
Wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów pozwala na oszczędność czasu i kosztów związanych z obsługą umów. Przechowywanie dokumentów w branży telekomunikacyjnej jest związane z wysokimi kosztami archiwizacji. Zawieranie umowy na świadczenie usług często wymaga wielu dokumentów, które muszą być przechowywane, a jednocześnie zawsze pod ręką. Archiwum AMODIT pozwala na bezpieczne, zgodne z regulacjami i łatwo dostępne przechowywanie całej dokumentacji w formie elektronicznej.
Poprawa bezpieczeństwa
Elektroniczny obieg dokumentów pozwala na lepszą kontrolę i ochronę informacji, które znajdują się w plikach. W przypadku zwykłych dokumentów papierowych ryzyko kradzieży lub ich zniszczenia jest dużo większe. Archiwizacja dokumentów w archiwum AMODIT zapewnia również ich bezpieczeństwo oraz łatwe odszukanie przez osoby upoważnione.
Bezpieczeństwo przed uszkodzeniem dokumentów
W przypadku dokumentów papierowych może dochodzić do uszkodzeń np. zalania lub zniszczenia. Takie zdarzenia nie mają miejsca dla dokumentów elektronicznych. Archiwum dokumentów pozwala na ich bezpieczne przechowywanie oraz daje pewność, że nie zaginął wśród innych wydruków.
Ścieżka opiniowania i zatwierdzania umów niestandardowych
Platforma AMODIT pozwala na obieg dokumentów niestandardowych. Zamiast przesyłania umów na kolejne adresy mailowe w celu akceptacji dokumentu przez dodatkowe osoby, możemy zastąpić tę ścieżkę skonfigurowanym procesem. W zależności od sytuacji można kierować umowę procesem elektronicznym od razu do właściwych osób decyzyjnych.
Umów się na darmową konsultację
z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować firmę z obszaru telekomunikacji.
Jakie obszary możesz usprawnić
W SWOJEJ FIRMIE?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.