Schemat blokowy

Delegacje pracowników

Pracownicy Twojej firmy wyjeżdżają na delegacje krajowe i zagraniczne? Szukasz rozwiązania, które usprawni proces rozliczenia takich podróży, a jednocześnie zadba o zgodność z procedurami i wymaganiami prawnymi? Poznaj AMODIT – narzędzie, dzięki któremu usprawnisz proces obsługi delegacji, i nie tylko.

Dowiedz się więcej
Delegacje

Dla kogo system do rozliczania delegacji pracowników?

Dla firm, których pracownicy często wyjeżdżają służbowo i którym zależy na sprawnej obsłudze procesu delegacji. To jednak nie wszystko. Ze względu na możliwość automatyzacji różnych procesów, wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów i swojej elastycznej formule AMODIT sprawdzi się w każdej firmie, która ceni sobie komfort pracy i stawia na zwiększenie efektywności zespołu.

Po co system do rozliczania delegacji pracowników?

Od momentu zlecenia delegacji i pobrania zaliczki, aż do chwili rozliczenia podróży i zaksięgowania w systemie ERP – te wszystkie etapy obsłużysz szybko i wygodnie z wykorzystaniem AMODIT. Doświadczenia dotychczasowych użytkowników mówią same za siebie. Proces delegacji to jeden z najpopularniejszych i najbardziej pomocnych procesów realizowanych za pomocą tego narzędzia.

Korzyści dla Twojej firmy z narzędzia do rozliczania delegacji pracowników

AMODIT to system, który usprawnia działalność przedsiębiorstw na wielu płaszczyznach. Co zyskujesz, obsługując delegacje pracownicze z jego pomocą?

Jedno narzędzie

do rozliczenia krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych

Pewność

że delegacje są obsłużone prawidłowo i zgodnie z prawem

Rozliczenie wyjazdów

według zasad przyjętych w organizacji (w tym limitów finansowych)

Wygodny dostęp do danych

związanych z wyjazdami wszystkich pracowników

Przyspieszenie procesu

dzięki automatyzacji działań, np. kontroli wydatków, uwzględnieniu kursów walut czy integracji z systemem finansowo-księgowym

Jeszcze więcej korzyści z systemu do rozliczania delegacji pracowników

Przemyślane zaplanowanie wyjazdu

Proces delegacji rozpoczyna się jeszcze przed podróżą. Pracownik może określić długość swojego wyjazdu z poziomu kalendarza oraz wskazać osobę, która będzie go zastępować w czasie jego nieobecności. Taki wniosek trafia do przełożonego, który potwierdza zasadność podróży służbowej i umożliwia przejście wniosku do etapu dalszego rozliczenia. Chcesz, żeby ten proces wyglądał inaczej? AMODIT to elastyczne narzędzie, które dostosuje się do potrzeb każdej organizacji.

Pobranie i rozliczenie zaliczki

Wyjazd służbowy to określone koszty przejazdów, noclegów czy wyżywienia. Pracownik udając się w podróż, może pobrać zaliczkę na te wydatki i rozliczyć ją po zakończonej delegacji.

Szczegóły dotyczące wyjazdu w jednym miejscu

Po powrocie pracownik wprowadza do elektronicznego formularza AMODIT szczegóły przebiegu swojej podróży. Dodatkowo załącza dokumenty związane z poniesionymi wydatkami oraz składa oświadczenia dotyczące wykorzystania diety. W tym kroku może go wspierać OCR, który automatycznie odczytuje dane z faktur dołączonych do sprawy.

Wydatki pod kontrolą

System sam pilnuje limitów poniesionych wydatków, np. za hotele. Koszty przekroczyły ustalone wewnętrznie w firmie limity? AMODIT sygnalizuje konieczność akceptacji wyższych należności u przełożonego. Każdy wydatek może zostać opisany i skategoryzowany zgodnie z zaczytanymi danymi słownikowymi.

Prawidłowe wyliczenie diet i ryczałtów

Wyliczanie diet i ryczałtów zgodnie z przepisami oraz zasadami przyjętymi w przedsiębiorstwie pozwala prawidłowo rozliczyć każdą delegację. System uwzględnia różnice kursów walut oraz moment przekroczenia granicy w przypadku podróży zagranicznej.

Wygodny wgląd w rozliczenie

Po zalogowaniu do systemu pracownik z łatwością sprawdzi, jaka kwota pozostaje do zwrotu z tytułu poniesionych kosztów w ramach wyjazdu służbowego.

Opcja zautomatyzowania zaksięgowania kosztów

Dane dotyczące delegacji, w tym odpowiedni dekret, mogą być łatwo przekazane do firmowego systemu ERP. Po stronie działu księgowości następuje zaksięgowanie kosztów delegacji zgodnie z wewnętrzną polityką rachunkowości. Ten etap może następować bezpośrednio w systemie finansowo-księgowym albo zostać zautomatyzowany dzięki przeniesieniu danych z systemu AMODIT.

Zobacz, jak zrobili to inni

Chcesz dowiedzieć się, jak inni radzą sobie z optymalizacją procesów? Poszukujesz inspiracji do bardziej efektywnego zarządzania? Sprawdź case study naszych Klientów!

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować delegacje w Twojej firmie.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.