22 35 52 164 poland@amodit.com

FAKTURA ELEKTRONICZNA

Faktura elektroniczna

W związku z nałożonym na Polskę oraz inne kraje członkowskie Unii Europejskiej obowiązkiem wdrożenia Dyrektywy 2014/55/UE o elektronicznym fakturowaniu w dostawach publicznych warto zainteresować się tematem ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.

Obowiązek odbioru oraz wystawiania faktur elektronicznych wejdzie w życie od 18 kwietnia 2019 roku. Początkowo będzie on dotyczył wszystkich instytucji, które są zobowiązane do stosowania ustawy o prawie zamówień publicznych.

System ten ma ogromny potencjał niezwykle szybkiego rozprzestrzenienia się na wszystkie przedsiębiorstwa ze względu na szereg korzyści płynących z ustrukturyzowanych faktur. Dają one możliwość automatycznego przetwarzania przez systemy informatyczne, bez potrzeby uczestnictwa pracownika w tym procesie.

Od 18 kwietnia 2019 roku wykonawcy będą wystawiać oraz wysyłać ustrukturyzowane faktury elektroniczne. Natomiast zamawiający mają obowiązek ich odbioru od wykonawcy.

Dowiedz się czy Twoja firma jest gotowa na elektroniczny obieg dokumentów i sprawdź jak AMODIT może pomóc w tym obszarze.

Korzyści płynące z implementacji faktur elektronicznych

i

Ograniczenie dokumentów papierowych

Oszczędność czasu

Zmniejszenie liczby zatorów płatniczych

Ujednolicona struktura faktur

Minimalizacja liczby błędnych i fałszywych faktur

Zmniejszenie kosztów operacyjnych

Zredukowanie kosztów fakturowania i przetwarzania danych

n

Ułatwione archiwizowanie dokumentów

Odkryj i dowiedz się więcej na temat platformy Amodit

Jak platforma AMODIT usprawnia procesy biznesowe i obniża koszty

Poznaj Klientów Amodit i sprawdź jak sprawdza się w ich przedsiębiorstwach

Odkryj wszystkie funkcjonalności, jakie daje system Amodit

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami

Sprawdź również pozostałe obszary, które AMODIT może usprawnić w Twojej organizacji