Schemat blokowy

Elektroniczny obieg faktur w firmie

Chcesz usprawnić obieg faktur w Twojej firmie? Masz dość przekazywania dokumentów z rąk do rąk i spóźnień w księgowości? AMODIT zwiększy wydajność Twojego zespołu i zadba o terminowość we współpracy z kontrahentami.

Dowiedz się więcej
Obieg faktur

Dla kogo elektroniczny obieg faktur?

Elektroniczny obieg faktur znajdzie zastosowanie w każdej firmie, niezależnie od jej wielkości czy obszaru działalności. Sprawdzi się szczególnie w dużych firmach, w których codziennie przewijają się setki dokumentów. Zależy Ci na terminowym regulowaniu swoich zobowiązań? AMODIT to rozwiązanie dla Twojego biznesu.

Po co elektroniczny obieg faktur?

Obsługa faktur nigdy nie była tak prosta. Wystarczy, że zeskanujesz dokument lub prześlesz go mailem. Po zarejestrowaniu faktury, system automatycznie odczyta dane, przepisze je i udostępni osobom, które są do tego uprawnione. Czas na akceptację i księgowanie kosztów się skraca, a Ty masz pewność, że żaden dokument nie ma prawa zaginąć po drodze.

Korzyści dla Twojej firmy z elektronicznego obiegu faktur

Elektroniczny obieg faktur to wygoda dla każdej firmy. Z AMODIT będziesz mógł, m.in.:

Oszczędzać czas związany z obsługą faktur

szybka rejestracja faktury, automatyczne odczytywanie danych, sprawdzenie duplikatów, połączenie z zamówieniem i/lub umową, akceptacja przez kolejne osoby, integracja z systemami bankowymi, opis merytoryczny i dekretacja

Łatwo sprawdzić szczegóły współpracy z dostawcą

rejestry VAT, VIES, GUS

Mieć pewność, że firma opiera się na spójnych danych

dzięki integracji z systemem ERP

Tworzyć niezbędne zestawienia i raporty

np. rejestr faktur, faktury do zapłaty, status oczekuję na oryginał

Chcesz wiedzieć, jak może wyglądać elektroniczny obieg faktur w organizacji? Na przykładzie firm z obszaru FMCG i branży wydawniczej zobacz, jak digitalizacja procesów finansowych usprawnia codzienną pracę!

Jeszcze więcej korzyści z elektronicznym obiegiem faktur

Natychmiastowa rejestracja dokumentów

W AMODIT możesz dowolnie zarejestrować fakturę w systemie: wczytać zeskanowany plik, przesłać fakturę mailem lub pobrać ją automatycznie ze specjalnie wskazanej skrzynki odbiorczej. Odczytanie wielu różnych plików jednocześnie oraz dokumentów z załącznikami – od teraz szybko i wygodnie.

Automatyczne odczytywanie danych

Po przekazaniu faktury do AMODIT system automatycznie odczyta treść dokumentu i wprowadzi odczytane dane we właściwe pola na formularzu. Dokument jest od razu gotowy, by przekazać go do opisu merytorycznego osobom odpowiedzialnym za dany koszt. Sprawnie, szybko i transparentnie.

Ścieżki akceptacji

Koniec z ręcznym opisywaniem faktur, przekazywaniem ich na kolejne biurko i spóźnieniami w księgowości. Dzięki AMODIT faktury są automatycznie przekazywane do akceptacji właściwych osób. Podgląd skanu faktury pozwala im szybko ją opisać i zaakceptować. Osoby decyzyjne przebywają poza firmą? Dostęp do systemu jest możliwy z poziomu przeglądarki z każdego urządzenia posiadającego dostęp do internetu.

Integracja z systemami ERP

Wymiana danych z systemami ERP jest dwukierunkowa. Do AMODIT importujesz informacje o liście kontrahentów, kontach, projektach i inne dane niezbędne do prawidłowego opisania kosztów z faktury. Eksportujesz dane do prawidłowego zaksięgowania dokumentów.

Sprawdzanie baz zewnętrznych

W ramach procesu obiegu faktur możesz sprawdzić, czy dany kontrahent istnieje w bazach Ministerstwa Finansów lub czy jest czynnym płatnikiem VAT. Możesz stworzyć paczki przelewów, uwzględniając split payment, oraz pobierać kursy walut i wiele innych.

Monitorowanie przebiegu procesu

Chcesz mieć pełne i bieżące informacje na temat przebiegu każdego procesu w firmie? Z AMODIT w każdej chwili wygodnie sprawdzisz, kto i na jakim etapie przetrzymuje dokument lub ile dokumentów czeka na akceptację. W systemie wszystkie procesy stają się transparentne, a dostęp do nich jest łatwo dostępny.

Zobacz, jak zrobili to inni

Chcesz dowiedzieć się, jak inni radzą sobie z optymalizacją procesów? Poszukujesz inspiracji do bardziej efektywnego zarządzania? Sprawdź case study naszych Klientów!

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować obieg faktur w Twojej firmie.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.