Adecco Poland
Digitalizacja jest tematem bardzo ważnym, można powiedzieć, że nie ma odwrotu od tego procesu. Trudno sobie wyobrazić, żeby w obecnych czasach wszystkie dokumenty miałyby być przetwarzane poprzez formę papierową tak jak do tej pory. Potrzeba digitalizacji jest i była – wystarczy zaadresować potrzeby i dalej wymyślić, jak je najlepiej rozwiązać oraz dostarczyć.
Korzyści z zastosowania AMODIT
Już na wstępnym etapie firma Adecco miała możliwość zapoznania się z korzyściami wdrażanego narzędzia. Rozwiązanie zaproponowane przez AMODIT przełożyło się na mnóstwo zmian:
Korzystniejszą ofertę Adecco
Dzięki wdrożeniu AMODIT firma może zaoferować więcej swoim Klientom, wykorzystując udogodnienia, które w obecnych czasach są bardzo ważne. Odchodzi się już od form papierowych, a obsługa Klienta nie jest ograniczona lokalizacją.
Dostęp do danych
Firma Adecco posiada dostęp do wszystkich danych. Pracownik może otrzymać link i uzupełnić niezbędne informacje, co bardzo ułatwia pracę szczególnie przy różnego rodzaju nieobecnościach.
Wzrost satysfakcji Klienta
Na podstawie prowadzonych badań satysfakcji w odniesieniu do Klientów oraz pracowników (wewnętrznych i zewnętrznych firm) wprowadzone zmiany spowodowały wzrost zadowolenia.
Lepszą jakość usług
Firma podniosła poziom swoich usług, co wpłynęło korzystnie zarówno na wewnętrzną działalność organizacji, jak i na współpracę z Klientami.
Poprawę komfortu codziennej pracy i oszczędność czasu
Szczególnie w sytuacji, kiedy dana osoba obsługuje Klienta zlokalizowanego w zupełnie innym punkcie Polski. Uwalnia to czas pracowników i wpływa na ich komfort.
Dowiedz się więcej
Chcesz zautomatyzować procesy biznesowe i wdrożyć digitalizację w dziale HR?
Umów się na darmową konsultację
z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować procesy w Twojej firmie.
Jakie obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.