Schemat blokowy

Wygodne raportowanie

Ciągła analiza danych to podstawa efektywnie prowadzonego biznesu. Chcesz mieć łatwy dostęp do informacji i na bieżąco kontrolować sytuację w firmie, w tym np. wydajność i aktywność pracowników? Z AMODIT wygodnie stworzysz różnego typu raporty i będziesz podejmować decyzje biznesowe opierając się na zawsze aktualnych danych.

Dowiedz się więcej
Raportowanie

Dla kogo raportowanie?

Opcja raportowania w AMODIT sprawdzi się w każdej firmie, w której podstawą podejmowania decyzji biznesowych mają być rzetelne dane. Dzięki możliwości zapisywania filtrów przygotowywane raporty będą zawsze prezentować bieżący stan spraw o określonych kryteriach, co przyspieszy procesy i ułatwi pracę całego zespołu.

Po co raportowanie?

Analiza raportów to standardowe działanie większości firm, a jednocześnie sprawdzony sposób na to, żeby trzymać rękę na pulsie zmian zachodzących w biznesie. Tworzenie raportów wymaga jednak zaangażowania i sporo czasu. Automatyzacja pomoże usprawnić ten obszar i ułatwi Ci podejmowanie decyzji.

Korzyści dla Twojej firmy z raportowania

Co zyska Twój biznes? Po wdrożeniu AMODIT będziesz mógł, m.in.:

Tworzyć raporty

rejestry, dashboardy

Raportować

ze źródeł wewnętrznych i zewnętrznych

Wygodnie tworzyć raporty różnego typu

tabele, listy, wykresy (w tym Gantta), kalendarz, KPI,

Gromadzić więcej informacji dla menedżerów

na jednym, dynamicznym pulpicie

Konsolidować dane i analizować

je na różnym poziomie szczegółowości

Prowadzić analizy

finansowe i controllingowe

Wspierać realizację

założonych celów biznesowych

Usprawnić

procesy planistyczne

Podejmować trafne decyzje

biznesowe oparte na realnych danych

Wygodna konfiguracja raportów metodą „Drag&Drop”

Konfiguracja raportów odbywa się wygodnie za pomocą metody „drag&drop” (przeciągnij i upuść), dzięki czemu możesz łatwo dodawać i usuwać pola do konfiguracji raportu bez zbędnego zamieszania.

Lepsze filtrowanie raportów z opcją użycia AI

Użytkownicy mają swobodę w definiowaniu bardziej złożonych warunków filtrowania, co umożliwia lepszą selekcję danych do analizy. Filtrowanie pozwala na budowanie grup warunków łączonych operatorami „oraz” i „lub”.

Co więcej, integracja z zaawansowaną sztuczną inteligencją (AI) umożliwia skorzystanie z opcji filtrowania opartego na języku naturalnym. Wystarczy w formie prostego zdania napisać jakiego efektu oczekujemy, a AI zbuduje warunek za nas.

Pamiętaj, że Twoje dane są bezpieczne. AMODIT nie przekazuje na zewnątrz żadnych danych poza sformułowanym przez Ciebie zapytaniem – unikaj więc przekazywania danych wrażliwych w poleceniach pisanych do AI.

Zmieniaj typ wykresu bez utraty przygotowanej konfiguracji

AMODIT posiada inteligentny mechanizm konwersji konfiguracji raportów. Oznacza to, że jeśli zdecydujesz się na zmianę typu raportu w trakcie konfiguracji, moduł samodzielnie przystosuje istniejącą konfigurację tak, aby pasowała do nowego typu raportu. To znacznie oszczędza czas i pozwala na płynne dostosowanie analizy danych bez potrzeby konfigurowania raportu od podstaw.

Jeszcze więcej korzyści z raportowania w AMODIT

Różne typy raportów w jednym narzędziu

Opcja raportowania w AMODIT pozwoli swobodnie prezentować dane w różny sposób. Do wyboru masz raporty opierające się na danych jednostkowych (tabela, lista, wykres Gantta, kalendarz) lub prezentujące agregaty (pivot – tabela przestawna, KPI – miara, Treemap, Heatmap, wykres słupkowy i liniowy, wykres przedstawiający dane narastająco).

Predefiniowane raporty systemowe

Codzienną analizę danych usprawnią raporty systemowe, które uwzględniają, np.: czas wykonywania się reguł systemowych, czas procesowania danej sprawy, rodzaje logów systemowych w podziale na błędy i szczegółowe logowanie, wszystkie raporty dostępne w systemie. Dodatkowo będziesz mógł utworzyć raport z ilością spraw utworzonych w AMODIT, co pozwoli kontrolować dokładne wykorzystanie tego narzędzia w firmie.

Dashboardy – pulpit wielu raportów

Jedną z opcji AMODIT jest tworzenie dashbordów, które prezentują różne dane z wielu raportów jednocześnie na jednym pulpicie. Dzięki takiemu rozwiązaniu managerowie mają szybki dostęp do skondensowanej i czytelnej dawki rzetelnych informacji z systemu. Dashboard może służyć również jako pulpit pracownika, prezentujący informacje o danych kadrowych, np. z ilością wykorzystanego urlopu.

Źródła zewnętrzne

Wizualizacja danych to dodatkowa funkcjonalność AMODIT. Dzięki niej dostarczysz do AMODIT dane z innych systemów dziedzinowych, tj. ERP, CRM czy HR. Uprawnieni pracownicy będą mieli dostęp do istotnych dla nich informacji, np. na temat oczekujących płatności, i możliwość zbudowania na ich podstawie dowolnych raportów. W ten sposób AMODIT zostaje wykorzystane szerzej niż wyłącznie obieg dokumentów, a użytkownicy mogą korzystać z podstawowych elementów rozwiązań typu Business Intelligence.

Raporty z systemowych źródeł danych

Z tej funkcjonalności skorzystają głównie administratorzy systemu AMODIT lub specjaliści IT, którzy chcą się dowiedzieć, co dzieje się wewnątrz systemu z punktu widzenia np. jego wydajności lub aktywności użytkowników. Systemowe źródła danych mogą być wykorzystane do tworzenia własnych raportów lub można się posłużyć istniejącymi raportami w obszarach: wydajność, administracja i bezpieczeństwo, wykorzystanie procesów, logi systemowe.

Wersje

Jakie opcje przewiduje moduł raportowy?

Wersja podstawowa (bez dodatkowych opłat) obejmuje:

  • raport tabelaryczny, raport typu lista oraz raport typu pivot,
  • jeden ogólnie dostępny pulpit, na którym  klient może umieścić raporty.

Wersja premium obejmuje:

  • wszystko to, co w wersji podstawowej,
  • wszystkie dodatkowe typy raportów czyli: Gantt, kalendarz, kolumnowy pionowy, kolumnowy poziomy, liniowy, Treemap, Heatmap,
  • nowe wykresy i sposoby prezentacji dodawane w przyszłości np.: układ Kanban, Bubble Chart, XY,
  • możliwość tworzenia dowolnej liczby pulpitów i udostępniania ich wybranym grupom lub użytkownikom,
  • możliwość korzystania z zewnętrznych źródeł danych, jako źródła dla raportów.

Umów się na darmową konsultację

z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować raportowanie w Twojej firmie.

    Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza kontaktowego jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.