System wspierający RODO
Dzisiaj RODO to podstawa. Zależy Ci, żeby wymagane rejestry i cała dokumentacja była przechowywana zgodnie z tym rozporządzeniem? Zrobisz to z łatwością dzięki wsparciu systemu AMODIT, który pozwoli Ci zdefiniować dowolne zbiory dokumentów i procesów. Wykorzystuj gotowe rejestry wymagane przez RODO i dostosuj je do indywidualnych potrzeb Twojego biznesu.
Funkcjonalności systemu wspierającego RODO
Dokumenty i rejestry w jednym miejscu
W jednym miejscu zgromadzisz wszystkie niezbędne dokumenty i rejestry związane z ochroną danych osobowych.
Gotowe szablony
Otrzymasz skonfigurowane rejestry oraz gotowe szablony dokumentów, które będziesz mógł dowolnie modyfikować.
Monitoring i uprawnienia
AMODIT to natychmiastowy dostęp do bieżących dokumentów i archiwalnych wersji oraz pełnej historii wprowadzanych zmian.
Statusy i cykl życia dokumentów
System przechowuje zmiany stanu dokumentu. Co to oznacza? Możesz udzielać upoważnień dostępu do danych z pełną gwarancją ich bezpieczeństwa.
Podpisy elektroniczne
Każda zgoda rejestrowana w systemie może być opatrzona podpisem elektronicznym.
Definiowalne procesy
System AMODIT pozwala definiować dowolne procesy związane np. z udzielaniem upoważnień lub zbieraniem akceptacji.
Korzyści z wprowadzenia systemu wspierającego RODO
Wszystkie dokumenty i rejestry
związane z ochroną danych osobowych w jednym miejscu.
Natychmiastowy dostęp
do dokumentów bieżących, archiwalnych oraz do pełnej historii zmian.
Łatwa modyfikacja
Szybka i wygodna obsługa
Możliwość
Bezpieczeństwo danych
Umów się na darmową konsultację
z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować RODO w Twojej firmie.
Jakie obszary możesz usprawnić
W SWOJEJ FIRMIE?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.