
System wspierający RODO
Dzisiaj RODO to podstawa. Zależy Ci, żeby wymagane rejestry i cała dokumentacja była przechowywana zgodnie z tym rozporządzeniem? Zrobisz to z łatwością dzięki wsparciu systemu AMODIT, który pozwoli Ci zdefiniować dowolne zbiory dokumentów i procesów. Wykorzystuj gotowe rejestry wymagane przez RODO i dostosuj je do indywidualnych potrzeb Twojego biznesu.

Funkcjonalności systemu wspierającego RODO
Dokumenty i rejestry w jednym miejscu
W jednym miejscu zgromadzisz wszystkie niezbędne dokumenty i rejestry związane z ochroną danych osobowych.
Gotowe szablony
Otrzymasz skonfigurowane rejestry oraz gotowe szablony dokumentów, które będziesz mógł dowolnie modyfikować.
Monitoring i uprawnienia
AMODIT to natychmiastowy dostęp do bieżących dokumentów i archiwalnych wersji oraz pełnej historii wprowadzanych zmian.
Statusy i cykl życia dokumentów
System przechowuje zmiany stanu dokumentu. Co to oznacza? Możesz udzielać upoważnień dostępu do danych z pełną gwarancją ich bezpieczeństwa.
Podpisy elektroniczne
Każda zgoda rejestrowana w systemie może być opatrzona podpisem elektronicznym.
Definiowalne procesy
System AMODIT pozwala definiować dowolne procesy związane np. z udzielaniem upoważnień lub zbieraniem akceptacji.
Korzyści z wprowadzenia systemu wspierającego RODO
Wszystkie dokumenty i rejestry
związane z ochroną danych osobowych w jednym miejscu.
Natychmiastowy dostęp
do dokumentów bieżących, archiwalnych oraz do pełnej historii zmian.
Łatwa modyfikacja
Szybka i wygodna obsługa
Możliwość
Bezpieczeństwo danych
Umów się na darmową konsultację
z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować RODO w Twojej firmie.
Najczęściej zadawane pytania o funkcjonalności systemu wspierającego RODO
1 Czym jest funkcjonalność RODO w AMODIT?
To moduł systemu AMODIT, który umożliwia przechowywanie dokumentów i rejestrów wymaganych przez RODO w jednym miejscu, z pełną możliwością dostosowania do specyfiki Twojego biznesu. Użytkownicy korzystają z gotowych szablonów rejestrów i dokumentów, które można łatwo modyfikować.
2 Czy mogę modyfikować te rejestry i dokumenty?
Tak. AMODIT udostępnia gotowe dokumenty i rejestry, które można swobodnie dostosowywać do indywidualnych potrzeb firmy
3 Jak działa zarządzanie dokumentacją w systemie?
System AMODIT wspierający RODO umożliwia:
- zbieranie dokumentów i rejestrów w jednym miejscu,
- monitoring zmian i wersjonowanie,
zarządzanie uprawnieniami dostępu, - śledzenie statusów dokumentów i pełnego cyklu życia oraz historii zmian (audit trail)
4 Na czym polega historia zmian w dokumentach RODO w AMODIT?
System zapisuje historię każdej zmiany — kto, kiedy i jakie wprowadził zmiany w dokumentach, procesach i formularzach. Zapewnia to pełną transparentność i możliwość audytu.
Jakie obszary możesz usprawnić
W SWOJEJ FIRMIE?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.