Jak platforma AMODIT usprawnia procesy biznesowe i obniża koszty
02.08.2018
nowe funkcje
Jeżeli Twoim celem jest zwiększenie efektywności pracy, usprawnienie przepływu informacji i zarządzania dokumentami, to Platforma AMODIT jest idealnym rozwiązaniem dla Twojej organizacji.
Czy zauważyłeś któryś z poniższych problemów w swojej organizacji?
- kłopoty z przepływem informacji
- duża liczba błędów ludzkich: przeoczenia, niedopełnienia obowiązków, zagubienie dokumentów
- duże obciążenie pracowników prostymi czynnościami
- wydłużenie czasu niezbędnego na podjęcie decyzji
Korzyści dla organizacji
- Uporządkowanie przepływu informacji i dokumentów,
- Ograniczenie ryzyka podatkowego rozumianego jako ryzyko wystąpienia błędu, nieprawidłowości lub opóźnienia narażającego podatnika na zaległości podatkowe oraz związane z tym odsetki i ewentualne kary.
- Skrócenie czasu realizacji spraw prowadzące do poprawy płynności finansowej i wzrostu wiarygodności kredytowej.
- Wzrost efektywności pracy poprzez wyeliminowanie zbędnych czynności, ułatwienie wyszukiwania i dostępu do potrzebnych dokumentów,
- Poprawa jakości decyzji gospodarczych dzięki dostępowi do bieżącej informacji np decyzja o podpisaniu umowy mając wgląd w pełną historię procesu zmian i akceptacji umowy.,
- Obniżenie kosztów wdrożenia i posiadania elektronicznego systemu obiegu dokumentów poprzez:
- ograniczenie do minimum lub eliminację etapu analizy i projektowania procesów
- ograniczenie do minimum lub eliminację etapu szkoleń użytkowników dzięki niezwykle prostemu i intuicyjnemu interfejsowi oraz jednolitym zasadom obsługi spraw (układ i położenie przycisków, wygodny formularz, poręczny wielofunkcyjny panel boczny).
- skrócenie czasu od decyzji o wdrożeniu do momentu uzyskania pierwszych efektów usprawnienia pracy.
- możliwość modyfikacji i tworzenia nowych procesów przez właścicieli biznesowych niemających doświadczenia w obszarze IT.
- łatwą integrację z systemami zewnętrznymi dzięki wbudowanym mechanizmom synchronizacji słowników oraz bogatemu interfejsowi API.
Doskonalenie procesów
AMODIT zapewnia praktycznie nieograniczone możliwości raportowe, a tym samym dostarcza narzędzi do ciągłego doskonalenia procesów i podnoszenia efektywności organizacji:
- Wizualizacja przebiegu spraw dla wszystkich procesów ze wskazaniem „wąskich gardeł”, czasów realizacji poszczególnych kroków zarówno w konkretnym przebiegu procesu jak i czasów średnich.
- Analiza najwolniejszych/najszybszych spraw/uczestników/etapów
- Wbudowany generator zestawień i widoków z dostępem do wszystkich definiowanych dynamicznie pól formularza i zawartych w nich danych
- Automatyczne tworzenie widoków/zapytań SQL umożliwiających poszerzenie analizy z zastosowaniem zewnętrznych, wykorzystywanych w przedsiębiorstwie systemów raportowych
- Export do plików Excel, wszelkich zestawień tworzonych w AMODIT
Bezpieczeństwo
AMODIT zapewnia pełne bezpieczeństwo przechowywanych i udostępnianych informacji spełniając m.in. wymogi bezpieczeństwa wg wytycznych GIODO:
- Dostęp tylko dla użytkowników posiadających aktywne konto na Platformie AMODIT
- Wymagalność unikalnych nazw użytkowników
- Autoryzacja (akceptacja) przez administratora każdego nowego konta
- Prosta integracja z Active Directory i bieżąca synchronizacja.
- Kontrola siły hasła (wymuszanie zastosowania kombinacji znaków)
- Kontrola wieku hasła (wymuszanie zmiany)
- Blokowanie konta po kilku próbach wprowadzenia błędnego hasła
- Dostęp do aplikacji przy użyciu protokołu SSL z 128 bitowym kluczem szyfrującym.
- Rejestrowanie zmian we wprowadzanych danych dla każdego uczestnika procesu
- Rejestrowanie każdego logowania i wylogowania użytkownika
- Uprawnienia do pojedynczych pól i sekcji formularza
- Uwierzytelnienia wykonywane są po stronie serwera.
- Uwierzytelnianie dla wszystkich stron, które tego wymagają.
- Zarządzanie sesją po wylogowaniu się użytkownika
- Żadne wrażliwe dane nie są przechowywane w Cookies.
- System nie przesyła danych sensytywnych jako parametr URL.
- Odporność na ataki (XSS, SQLInjection)