Ochrona sygnalistów

Ochrona sygnalistów na ostatniej prostej ścieżki legislacyjnej

Sygnaliści to osoby, które ujawniają informacje o nieprawidłowościach, nadużyciach czy przestępstwach w organizacjach, w których pracują lub z którymi są związane. Definicja sygnalisty obejmuje zarówno...

Elektroniczny obieg umów

Zarządzanie umowami w firmie: Najlepsze praktyki.

Zarządzanie umowami to kluczowy element funkcjonowania każdej firmy, który obejmuje tworzenie, negocjowanie, przechowywanie oraz monitorowanie umów zawieranych z partnerami biznesowymi, klientami czy dostawcami. Efektywne zarządzanie...

Automatyzacja obiegu dokumentów

Korzyści z automatyzacji obiegu dokumentów w firmie

W dobie cyfryzacji i dynamicznych zmian rynkowych, efektywne zarządzanie dokumentacją jest kluczowym elementem sukcesu każdej firmy. Tradycyjne metody przetwarzania i przechowywania dokumentów stają się niewystarczające,...

Ochrona sygnalistów

Przepisy o ochronie sygnalistów - jaki jest ich cel?

Ochrona sygnalistów w Polsce jest tematem o szczególnym znaczeniu, mając na uwadze ramy prawne narzucone przez Unię Europejską. W 2019 roku Unia Europejska przyjęła dyrektywę...

Portal pracowniczy

Portal pracowniczy - jakie zadania można zautomatyzować z jego pomocą?

W dobie cyfryzacji, gdzie szybki dostęp do informacji staje się kluczowym elementem efektywności w pracy, portale pracownicze mogą odgrywać zasadniczą rolę jako centralne repozytoria wiedzy...

Elektroniczny obieg faktur

Elektroniczny obieg faktur w firmie - dlaczego warto go wdrożyć?

Elektroniczny obieg faktur to proces zarządzania dokumentami księgowymi w firmie, który wykorzystuje technologie cyfrowe do automatyzacji, rejestracji i przechowywania faktur w formie elektronicznej. Ta metoda...

eTeczka

HR w nowoczesnej firmie: eTeczka dla pracodawcy, portal pracowniczy dla pracownika

Firmy na całym świecie odkrywają, jak technologia może radykalnie poprawić efektywność procesów HR, od rekrutacji po zarządzanie talentami i utrzymanie dokumentacji pracowniczej. W tym dynamicznym...

AMODIT 240630.beta

AMODIT 240630.beta: Nowe możliwości w module raportowym

Z przyjemnością ogłaszamy wydanie najnowszej wersji AMODIT - 240630.beta, która wprowadza szereg innowacyjnych funkcji usprawniających analizę danych przy użyciu modułu raportowego. Wraz z wydaniem wersji...

Od kiedy e-Doręczenia będą obowiązkowe

E-Doręczenia - od kiedy będą obowiązkowe i jak sprawnie wdrożyć je w swojej firmie?

E-Doręczenia to nowoczesna forma komunikacji elektronicznej zapewniająca prawnie wiążące przekazanie dokumentów między podmiotami gospodarczymi, urzędami oraz osobami fizycznymi. Jest to elektroniczny odpowiednik listu poleconego, który...

Automatyzacja procesów biznesowych

Automatyzacja procesów biznesowych w platformie AMODIT - dlaczego warto się na nią zdecydować?

Automatyzacja procesów biznesowych (BPA) staje się nie tyle możliwością, ile koniecznością dla firm pragnących zachować konkurencyjność. Na przestrzeni ostatnich lat BPA ewoluowała z prostych narzędzi...

Elektroniczny obieg dokumentów

Na czym polega elektroniczny obieg dokumentów i jak działa?

Elektroniczny obieg dokumentów (EOD) to technologia przekształcająca sposób, w jaki organizacje zarządzają swoimi dokumentami i procesami biznesowymi. W dobie cyfryzacji, gdzie szybkość przepływu informacji i...

Elektroniczne archiwum dokumentów

Elektroniczne archiwum dokumentów - dlaczego się opłaca?

Gdzie prędkość przepływu informacji nieustannie wzrasta, a oczekiwania wobec dostępności i bezpieczeństwa danych są wyższe niż kiedykolwiek, tradycyjne metody zarządzania dokumentacją wydają się nie tylko...