Elektroniczny obieg dokumentów

Digitalizacja biura: Praktyczne korzyści elektronicznego obiegu dokumentów

Elektroniczny obieg dokumentów, znany również jako EOD, jest technologią, która zrewolucjonizowała sposób, w jaki firmy zarządzają i przetwarzają dokumenty. Przejście od tradycyjnego papierowego obiegu dokumentów...

OCR AI

Sztuczna inteligencja i OCR: Jak integracja Alphamoon oraz AMODIT zmienia przepływ pracy?

Wspaniała wiadomość dla wszystkich, którzy szukają nowoczesnych rozwiązań w zarządzaniu dokumentami! AMODIT i Alphamoon połączyły siły. Sprawdź integrację, która rewolucjonizuje sposób, w jaki przetwarzamy i...

Automatyzacja w dziale finansowym

Automatyzacja - sekretna broń nowoczesnego działu finansowego

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu efektywność i precyzja są kluczami do sukcesu, a dział finansowy jest sercem każdej organizacji. Jego rola wykracza daleko poza tradycyjne...

Elektroniczny obieg dokumentów

5 powodów, by przejść na elektroniczny obieg dokumentów

W dobie cyfryzacji, gdzie każda sekunda jest na wagę złota, elektroniczny obieg dokumentów przestaje być luksusem – staje się koniecznością. Jeśli zastanawiasz się, czy to...

AMODIT 231231

Premiera wersji beta.231231

Trzeci kwartał 2023 roku kończymy wydaniem najnowszej wersji AMODIT beta.231231. Zachęcamy do zapoznania się z najważniejszymi zmianami wprowadzonymi w aktualizacji.

Fakty o bezpieczeństwie danych których nie znasz

Fakty o bezpieczeństwie danych, których nie znasz

W obecnych czasach, gdzie większość operacji i transakcji biznesowych przenosi się do świata wirtualnego, bezpieczeństwo informacji zyskuje na znaczeniu jak nigdy dotąd. Każda organizacja musi...

MFA w AMODIT

MFA w AMODIT: Bezpieczeństwo Twojego konta na nowym poziomie

W świecie pełnym cyberataków, zabezpieczenia takie jak Multi Factor Authentication (MFA) stają się nieodzownym narzędziem w ochronie naszych kont i danych. W tym artykule wyjaśnimy...

E-Doręczenia Krok w przyszłość komunikacji biznesowej

E-Doręczenia: Krok w przyszłość komunikacji biznesowej

W dobie dynamicznie rozwijających się technologii coraz więcej aspektów naszego życia przenosi się do świata cyfrowego. Nie inaczej jest w przypadku korespondencji i przesyłania dokumentów.

Elektroniczna dokumentacja pracownicza w firmie eTeczka przewodnik krok po kroku

Elektroniczna dokumentacja pracownicza w firmie (eTeczka): przewodnik krok po kroku

Współczesny świat biznesu coraz bardziej skłania się ku cyfryzacji. Jednym z obszarów, który doświadcza tej transformacji to zarządzanie dokumentacją pracowniczą. W tym kontekście pojęcie „e-teczka”...

Raportowanie AMODIT

Nowy moduł raportowy w AMODIT

Nowy moduł raportowy jest już dostępny do testów w wersji beta, a to oznacza, że użytkownicy AMODIT mogą cieszyć się z najnowszych, ulepszonych i zaawansowanych...

Premiera wersji beta.230930

Premiera wersji beta.230930

Mamy świetne wieści – zakończyliśmy prace nad stabilizacją wersji 230630, więc ze wszystkich nowości opisanych w poprzednim artykule możecie korzystać już na środowiskach produkcyjnych.

Integracja z eNadawcą i firmami kurierskimi rozwiązaniem na lepszą obsługę przesyłek

Integracja z eNadawcą i firmami kurierskimi rozwiązaniem na lepszą obsługę przesyłek

Kiedy firma nadaje dużą ilość korespondencji wychodzącej, manualna obsługa procesu staje się problemem i prowadzi do przeciążeń, opóźnień i braku spójności. Dodatkowo istnieje zwiększone ryzyko...