Cennik licencji AMODIT
Szukasz efektywnego sposobu na zarządzanie procesami w swojej firmie? Zastanawiasz się, ile może kosztować licencja inteligentnego systemu, który to umożliwi? Zapraszamy do sprawdzenia cennika AMODIT! Tu znajdziesz wszystkie informacje o opcjach licencyjnych, które dopasujemy do potrzeb Twojego biznesu, niezależnie od jego wielkości. Sprawdź, czy bardziej opłacalna dla Twojego biznesu jest licencja w subskrypcji miesięcznej, czy jednorazowa.
Kalkulator
Podaj liczbę użytkowników
Subskrypcja miesięczna
- Gwarancja na oprogramowanie AMODIT, przez cały okres, w którym uiszczane są opłaty subskrypcyjne.
- Prawo do nowych wydań, nowych wersji AMODIT, które zostaną wprowadzone przez Astrafox w okresie, w którym Klient wnosi opłaty subskrypcyjne.
Licencja jednorazowa
- 12-miesięczna gwarancja na oprogramowanie AMODIT.
- Prawo do nowych wydań, nowych wersji AMODIT, które zostaną wprowadzone przez Astrafox w okresie 12 miesięcy od zakupu.
- Klient ma prawo odpłatnie przedłużyć okres gwarancji i prawa do nowych wersji.
Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę wypróbować AMODIT przed zakupem licencji?
Tak, jeżeli chcesz wypróbować możliwości AMODIT, sprawdź nasze bezpłatne demo. By poznać pełnię możliwości AMODIT, możesz także umówić się z naszym ekspertem na bezpłatną konsultację.
W jakich modelach występuje AMODIT?
AMODIT jest dostępny w dwóch modelach sprzedaży, aby najlepiej odpowiadać na różnorodne potrzeby biznesowe i technologiczne: on-premises i SaaS (Software as a Service).
Czy licencja AMODIT obejmuje aktualizację oprogramowania?
Tak. W przypadku subskrypcji miesięcznej możesz aktualizować swoje oprogramowanie przez cały okres trwania licencji. W przypadku licencji jednorazowej wsparcie aktualizacji trwa 12 miesięcy. Możliwe jest jej przedłużenie poprzez uiszczenie opłaty maintenance.
Jak mogę zakupić licencję, by móc korzystać z platformy AMODIT?
To bardzo proste. Wystarczy, że wypełnisz formularz kontaktowy znajdujący się na naszej stronie internetowej. Możesz do nas także zadzwonić. Skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 355 21 64.
Jak często są wydawane aktualizacje oprogramowania AMODIT?
Nowe wersje AMODIT są wydawane co kwartał. Dokładamy wszelkich starań, by rozwijać nasz produkt zgodnie z oczekiwaniami naszych Klientów. Po wydaniu każdej wersji edukujemy użytkowników AMODIT, by mogli wykorzystywać pełen potencjał systemu.
Czy AMODIT jest kompatybilne z innymi systemami używanymi w mojej firmie?
AMODIT posiada możliwość integracji z wieloma systemami. Jeżeli chcesz się upewnić, czy dany system integruje się z AMODIT, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub zadzwonisz do nas +48 22 355 21 64.
Jakie obszary możesz usprawnić
W SWOJEJ FIRMIE?
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.