Elektroniczny obieg dokumentów (EOD) to technologia przekształcająca sposób, w jaki organizacje zarządzają swoimi dokumentami i procesami biznesowymi. W dobie cyfryzacji, gdzie szybkość przepływu informacji i…
Pełna digitalizacja procesów w firmie
Zapomnij o papierowych dokumentach
Elektroniczny obieg dokumentów ze sztuczną inteligencją AI, platforma low-code, podpisy elektroniczne, raporty BI oraz gotowe moduły.
Działaj nowocześnie i OSIĄGAJ WIĘCEJ
AMODIT to system do elektronicznego obiegu dokumentów, dzięki któremu skrócisz czas trwania procesów biznesowych w Twojej firmie nawet o 76%.
Co to oznacza w praktyce? Koniec z powtarzalnymi zadaniami wykonywanymi ręcznie, zagubionymi dokumentami i chaosem informacyjnym. Zamiast tego otrzymujesz zawsze spójne i aktualne dane zgromadzone w jednym miejscu.
AMODIT gwarantuje wygodę i elastyczne dopasowanie do potrzeb każdego biznesu. Przykłady? Od teraz obieg faktur, naniesienie poprawek do umowy lub dowolny proces w Twojej firmie będzie trwał krócej, a pracownicy będą mogli realizować bardziej wymagające zadania.
Użytkowników
Wdrożonych procesów
Partnerów biznesowych
Jakie rozwiązania dostarczamy?
Blog
Elektroniczne archiwum dokumentów - dlaczego się opłaca?
22.03.2024
Gdzie prędkość przepływu informacji nieustannie wzrasta, a oczekiwania wobec dostępności i bezpieczeństwa danych są wyższe niż kiedykolwiek, tradycyjne metody zarządzania dokumentacją wydają się nie tylko…
Elektroniczny obieg faktur w firmie — czym jest i jak go zorganizować?
18.03.2024
Elektroniczny obieg faktur to proces zarządzania fakturami od ich otrzymania do zaksięgowania, wykorzystujący narzędzia cyfrowe do automatyzacji i usprawnienia pracy. Dzięki technologii firmy mogą przyspieszyć…