AMODIT AI OCR
Masz dosyć ręcznego wprowadzania dokumentów do systemu? Szukasz sposobu na szybsze wprowadzanie dużej ilości informacji? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie rozwiązanie – AMODIT AI OCR! Dzięki technologii OCR możesz w prosty sposób przekształcić dowolny skan lub dokument zapisany w formie obrazu w tekst, oszczędzając czas i minimalizując ryzyko błędów.
Czym jest OCR?
OCR (Optical Character Recognition) to technologia, która umożliwia automatyczne rozpoznawanie tekstu na obrazach, skanach, zdjęciach czy plikach PDF. Pozwala na analizę pikseli obrazu i przekształcenie ich w znaki alfanumeryczne, które można edytować, wyszukiwać, indeksować lub przechowywać w formacie cyfrowym. Takie rozwiązanie umożliwia szybkie przetwarzanie dokumentów papierowych na dane gotowe do analizy i wyszukiwania.
Przykładami dokumentów, które możemy przetwarzać są: faktury, umowy, rachunki, formularze, wizytówki, dowody osobiste czy paragony. Możliwe jest także wyodrębnienie ważnych informacji biznesowych jak np.: numer NIP, data sprzedaży, PESEL, imię i nazwisko, numer VIN, numer zamówienia i wiele innych istotnych informacji z punktu widzenia wprowadzania ich do systemu. Dzięki temu proces wprowadzania informacji staje się prostszy, mniej czasochłonny, a także znacząco redukuje ryzyko błędów.
Kto powinien rozważyć wdrożenie AMODIT AI OCR?
AMODIT AI OCR to narzędzie, które warto rozważyć wszędzie tam, gdzie istnieje potrzeba przetwarzania, zarządzania, analizowania lub udostępniania dokumentów tekstowych. Jego zastosowanie jest szczególnie cenne dla firm i organizacji działających w takich sektorach jak finanse, prawo, medycyna, edukacja, administracja, handel, turystyka, media, kultura czy nauka.
Dzięki zaawansowanym możliwościom tego narzędzia branże te mogą znacząco zwiększyć efektywność operacyjną, wpływając bezpośrednio na poprawę jakości świadczonych usług oraz na budowanie konkurencyjności i innowacyjności. Wdrożenie AMODIT AI OCR przyczynia się do usprawnienia codziennych procesów, oszczędności czasu i optymalizacji kosztów. Jest to kluczowe dla sukcesu i rozwoju każdej organizacji w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Dlaczego warto wdrożyć OCR?
Co zyska firma, wdrażając OCR?
Zwiększenie produktywności i oszczędność czasu
OCR pozwala na szybkie i automatyczne przetwarzanie dużej ilości dokumentów, bez konieczności ręcznego wprowadzania danych, poprawiając wydajność pracy i zmniejszając błędy.
Poprawa jakości i dokładności danych
OCR zapewnia wysoką jakość i dokładność rozpoznawania tekstu, nawet w przypadku niskiej jakości obrazów, różnych języków, czcionek czy stylów pisma. OCR również umożliwia weryfikację i poprawę danych przed zapisaniem lub wysłaniem.
Ułatwienie dostępu i wyszukiwania informacji
OCR umożliwia łatwe wyszukiwanie, sortowanie, filtrowanie, grupowanie i porównywanie danych w plikach obrazowych, które normalnie nie są czytelne dla komputerów. OCR również ułatwia udostępnianie i integrację danych z innymi systemami i aplikacjami.
Zwiększenie bezpieczeństwa i prywatności danych
OCR redukuje ryzyko utraty, uszkodzenia, kradzieży czy wycieku dokumentów papierowych, ponieważ umożliwia przechowywanie danych w formacie cyfrowym, który można zabezpieczyć hasłem, szyfrowaniem, podpisem cyfrowym czy innymi metodami ochrony.
Optymalizacja kosztów i zasobów
OCR pozwala na oszczędność kosztów i zasobów związanych z drukowaniem, kopiowaniem, skanowaniem, wysyłką, przechowywaniem czy utylizacją dokumentów papierowych. Przyczynia się to do zmniejszenia zużycia papieru, tuszu, energii i miejsca.
Wsparcie dla zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska
OCR przyczynia się do ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko, ponieważ zmniejsza zużycie papieru, tuszu, energii i miejsca. Pozwala to na redukcję emisji gazów cieplarnianych, zużycie wody i odpadów.
Dlaczego warto wybrać AMODIT AI OCR?
Najnowsze technologie
Nasz OCR to innowacyjny produkt stworzony i rozwijany przez zespół AMODIT, który wykorzystuje najnowsze technologie AI rozwijane przez Microsoft.
Różne typy dokumentów
AMODIT AI OCR potrafi odczytywać dane z różnych typów dokumentów dzięki zbudowaniu oddzielnych modeli AI, które są optymalizowane i szkolone przez nasz zespół.
Możliwość integracji
OCR jest w pełni zintegrowany z AMODIT i może być szybko skonfigurowany. Istnieje także możliwość korzystania z niego poprzez API.
Obsługa
Zespół AMODIT w pełni obsługuje to rozwiązanie, a także na bieżąco dostosowuje je do nowych typów dokumentów.
Rozwiązanie chmurowe
Rozwiązanie działa w pełni w chmurze, eliminując potrzebę inwestowania w infrastrukturę i jej utrzymanie po stronie klienta.
Cena
Cennik jest prosty i zależy od liczby przetworzonych stron dokumentów.
Niezawodność, szybkość, proste użycie
AMODIT AI OCR to najlepszy wybór dla tych, którzy szukają niezawodnego, szybkiego i łatwego w użyciu narzędzia do odczytywania danych z dokumentów.
Umów się na darmową konsultację
z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie wprowadzić OCR w Twojej firmie.
Jakie przykładowe obszary możesz usprawnić
W SWOJEJ FIRMIE?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.