Blog
Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.
Zmiany w aktach osobowych pracowników – poznaj eTeczkę
01.06.2023
Rozwój technologii wpływa na wiele sektorów, a jednym z obszarów, w którym przynosi ona znaczące korzyści, jest zarządzanie dokumentacją pracowniczą. Od kilku lat w ramach...
Rozpocznij testy nowej wersji AMODIT 230630. Co w niej znajdziesz?
27.04.2023
W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2023 roku ukończyliśmy prace nad stabilizacją wersji 221231 i wydaliśmy nową wersję 230630, która aktualnie dostępna jest w wersji BETA....
Podpisuj dokumenty bez przeszkód – integracja AMODIT TrustCenter i SimplySign
30.03.2023
Od teraz, dzięki bezpośredniemu połączeniu AMODIT TrustCenter z SimplySign, użytkownicy mogą składać podpisy kwalifikowane bez konieczności korzystania z AMODIT SignApp.
Poznaj obszary biznesowe w Amodit
10.03.2023
Jeśli w Twoim AMODIT przybywa coraz więcej procesów biznesowych, nawigacja po aplikacji może stać się w pewnym momencie niewygodna. Aby temu zapobiec, powstał moduł obszarów...
Synchronizacja z AD – teraz także dla użytkowników chmury dzięki Azure AD
21.02.2023
Active Directory (AD) to narzędzie firmy Microsoft, które służy do zarządzania użytkownikami, urządzeniami i zasobami w sieci komputerowej. Jest to rozwiązanie, które od dawna znajduje...
Zintegruj się z Amodit: REST API gotowe do użycia
01.02.2023
Integracja systemów informatycznych umożliwia firmom wykorzystanie wszystkich dostępnych technologii, aby uzyskiwać lepsze wyniki biznesowe. Zapewnia organizacjom zwiększoną wydajność, elastyczność i bezpieczeństwo danych.
Przygotuj się na obowiązkowy KSeF
31.01.2023
Czym jest KSeF, jakie ma podstawowe funkcjonalności i założenia, oraz jak możesz go wykorzystać w swojej firmie? O tym w najnowszym wpisie.
Zapowiedź wydania wersji Amodit 221231
13.01.2023
Wraz z końcem roku 2022 zakończyliśmy pracę nad stabilizacją wersji 220930 oraz wydaliśmy nową: 221231. Aktualne wydanie dostępne jest w wersji BETA. Sprawdźmy zatem, co...
Amodit przystąpił do United Nations Global Compact
14.12.2022
Mamy przyjemność ogłosić, że Amodit, będący częścią firmy Astrafox, przystąpił do United Nations Global Compact— platformy, która działa na rzecz rozwoju, wdrażania oraz promowania odpowiedzialnych...
Co nowego w Amodit? Wersja 220930 (BETA)
08.11.2022
Dostępna jest nowa wersja AMODIT 220930 (BETA). Przeczytaj podsumowanie trzeciego kwartału 2022 r. Co się zmieniło i jakie nowe możliwości oferujemy?
Ochrona danych wrażliwych
06.10.2022
W ramach rozmaitych procesów biznesowych gromadzimy w aplikacji AMODIT różne dane. Co w przypadku, kiedy część z tych informacji to dane szczególnie wrażliwe? Jak zadbać...
Świat umów bez papieru u producenta z branży spożywczej
28.09.2022
Czołowy polski producent piwa przeszedł ciekawą drogę cyfryzacji procesów. Od pierwszego obiegu w dziale zakupów do rosnącego ekosystemu paperless w trzy lata!
Jakie obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.