Blog
Śledź nowości ze świata elektronicznego obiegu dokumentów. Sprawdź nasze wpisy na blogu i wprowadź swoją firmę na wyższy poziom. Bądź na bieżąco z nowościami platfromy AMODIT.
Współtwórz z nami Amodit
07.02.2022
Kierunek rozwoju AMODIT uzależniony jest w głównej mierze od potrzeb naszych Klientów, ale również od naszych pomysłów na to, aby dostarczać produkt spełniający różnorodne oczekiwania...
Podpis elektroniczny Amodit wpisany do rejestru niekwalifikowanych usług zaufania NBP
14.01.2022
Usługi obsługi podpisywania elektronicznego dokumentów przez platformę Amodit i składania podpisu elektronicznego zostały wpisane do rejestru niekwalifikowanych usług zaufania Narodowego Banku Polskiego. Jest to dla...
Parafowanie dokumentów elektronicznych
13.01.2022
Zawieranie wysokokwotowych kontraktów wymaga pewności, że podpisywana treść jest dokładnie tą, którą partnerzy biznesowi uzgodnili w trakcie negocjacji. Osoba reprezentująca firmę i składająca swój podpis...
Geolokalizacja w Amodit
08.11.2021
System AMODIT obsługuje geolokalizację oraz wizualizację adresu na mapach Google. Sprawdź, do jakich zastosowań może być wykorzystana ta funkcjonalność.
AMODIT to obieg dokumentów zgodny z KSeF
25.10.2021
AMODIT od wielu lat potrafi odczytywać pliki XML, w tym oczywiście pliki zgodne ze schematem zaproponowanym przez Ministerstwo Finansów. Przygotowany jest więc do obsługi faktur...
Przetestuj eTeczkę
04.10.2021
W wersji trial naszego systemu pojawił się moduł: eTeczka. Pozwala on na prowadzenie dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej. We wpisie przybliżymy między innymi, jakie dane...
Podpis kwalifikowany w wersji online
06.09.2021
Wybierając rozwiązanie umożliwiające procesowanie i podpisywanie umów w wersji elektronicznej warto zweryfikować, czy dostawca gwarantuje współpracę z posiadanym rodzajem podpisu kwalifikowanego.
Nowe możliwości obsługi spraw na liście „Do wykonania”.
26.07.2021
Najnowsze wydanie 210618 platformy AMODIT niesie ze sobą zmiany w dobrze znanej zakładce „Do wykonania”. Od teraz to Ty możesz zdecydować, w jakiej konfiguracji użyjesz...
Amodit wspiera Sieć Obywatelską Watchdog Polska
07.07.2021
Wraz z rozpoczęciem kolejnego kwartału kontynuujemy inicjatywę wspierania różnych inicjatyw.
Przez eTeczkę do serca pracownika
28.05.2021
Procesy operacyjne, w szczególności procesy kadrowe, w tym rekrutacyjne w czasach COVID-19 przeniosły się do Internetu. Równolegle następuje digitalizacja, albo inaczej elektronizacja dokumentacji pracowniczej.
Amodit wspiera Fundację Dajemy Dzieciom Siłę
28.04.2021
Wraz z rozpoczęciem kolejnego kwartału kontynuujemy inicjatywę wspierania organizacji charytatywnych.
Funkcjonalności: Jak wydzielić pojedyncze strony z dokumentu?
15.04.2021
Proces elektronicznego obiegu dokumentów w firmie często wymaga odpowiedniego przygotowania załącznika. Dokumenty napływające z różnych źródeł często trafiają do systemu w formie, która nie nadaje...
Jakie obszary możesz usprawnić
w swojej firmie?
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.