Delegacje pracowników
Pracownicy Twojej firmy wyjeżdżają na delegacje krajowe i zagraniczne? Szukasz rozwiązania, które usprawni proces rozliczenia takich podróży, a jednocześnie zadba o zgodność z procedurami i wymaganiami prawnymi? Poznaj AMODIT – narzędzie, dzięki któremu usprawnisz proces obsługi delegacji, i nie tylko.
Dla kogo system do rozliczania delegacji pracowników?
Dla firm, których pracownicy często wyjeżdżają służbowo i którym zależy na sprawnej obsłudze procesu delegacji. To jednak nie wszystko. Ze względu na możliwość automatyzacji różnych procesów, wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów i swojej elastycznej formule AMODIT sprawdzi się w każdej firmie, która ceni sobie komfort pracy i stawia na zwiększenie efektywności zespołu.
Po co system do rozliczania delegacji pracowników?
Od momentu zlecenia delegacji i pobrania zaliczki, aż do chwili rozliczenia podróży i zaksięgowania w systemie ERP – te wszystkie etapy obsłużysz szybko i wygodnie z wykorzystaniem AMODIT. Doświadczenia dotychczasowych użytkowników mówią same za siebie. Proces delegacji to jeden z najpopularniejszych i najbardziej pomocnych procesów realizowanych za pomocą tego narzędzia.
Korzyści dla Twojej firmy z narzędzia do rozliczania delegacji pracowników
AMODIT to system, który usprawnia działalność przedsiębiorstw na wielu płaszczyznach. Co zyskujesz, obsługując delegacje pracownicze z jego pomocą?
Jedno narzędzie
do rozliczenia krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych
Pewność
że delegacje są obsłużone prawidłowo i zgodnie z prawem
Rozliczenie wyjazdów
według zasad przyjętych w organizacji (w tym limitów finansowych)
Wygodny dostęp do danych
związanych z wyjazdami wszystkich pracowników
Przyspieszenie procesu
dzięki automatyzacji działań, np. kontroli wydatków, uwzględnieniu kursów walut czy integracji z systemem finansowo-księgowym
Jeszcze więcej korzyści z systemu do rozliczania delegacji pracowników
Przemyślane zaplanowanie wyjazdu
Proces delegacji rozpoczyna się jeszcze przed podróżą. Pracownik może określić długość swojego wyjazdu z poziomu kalendarza oraz wskazać osobę, która będzie go zastępować w czasie jego nieobecności. Taki wniosek trafia do przełożonego, który potwierdza zasadność podróży służbowej i umożliwia przejście wniosku do etapu dalszego rozliczenia. Chcesz, żeby ten proces wyglądał inaczej? AMODIT to elastyczne narzędzie, które dostosuje się do potrzeb każdej organizacji.
Pobranie i rozliczenie zaliczki
Wyjazd służbowy to określone koszty przejazdów, noclegów czy wyżywienia. Pracownik udając się w podróż, może pobrać zaliczkę na te wydatki i rozliczyć ją po zakończonej delegacji.
Szczegóły dotyczące wyjazdu w jednym miejscu
Po powrocie pracownik wprowadza do elektronicznego formularza AMODIT szczegóły przebiegu swojej podróży. Dodatkowo załącza dokumenty związane z poniesionymi wydatkami oraz składa oświadczenia dotyczące wykorzystania diety. W tym kroku może go wspierać OCR, który automatycznie odczytuje dane z faktur dołączonych do sprawy.
Wydatki pod kontrolą
System sam pilnuje limitów poniesionych wydatków, np. za hotele. Koszty przekroczyły ustalone wewnętrznie w firmie limity? AMODIT sygnalizuje konieczność akceptacji wyższych należności u przełożonego. Każdy wydatek może zostać opisany i skategoryzowany zgodnie z zaczytanymi danymi słownikowymi.
Prawidłowe wyliczenie diet i ryczałtów
Wyliczanie diet i ryczałtów zgodnie z przepisami oraz zasadami przyjętymi w przedsiębiorstwie pozwala prawidłowo rozliczyć każdą delegację. System uwzględnia różnice kursów walut oraz moment przekroczenia granicy w przypadku podróży zagranicznej.
Wygodny wgląd w rozliczenie
Po zalogowaniu do systemu pracownik z łatwością sprawdzi, jaka kwota pozostaje do zwrotu z tytułu poniesionych kosztów w ramach wyjazdu służbowego.
Opcja zautomatyzowania zaksięgowania kosztów
Dane dotyczące delegacji, w tym odpowiedni dekret, mogą być łatwo przekazane do firmowego systemu ERP. Po stronie działu księgowości następuje zaksięgowanie kosztów delegacji zgodnie z wewnętrzną polityką rachunkowości. Ten etap może następować bezpośrednio w systemie finansowo-księgowym albo zostać zautomatyzowany dzięki przeniesieniu danych z systemu AMODIT.
Zobacz, jak zrobili to inni
Chcesz dowiedzieć się, jak inni radzą sobie z optymalizacją procesów? Poszukujesz inspiracji do bardziej efektywnego zarządzania? Sprawdź case study naszych Klientów!
Umów się na darmową konsultację
z jednym z naszych specjalistów. Zaprezentujemy Ci krok po kroku, jak przy pomocy AMODIT skutecznie zoptymalizować delegacje w Twojej firmie.
Jakie obszary możesz usprawnić
W SWOJEJ FIRMIE?
Obszar
kadrowy
Przechowuj wszystkie dane pracowników w jednym miejscu dzięki automatyzacji procesów w obszarze kadrowym.
Obszar
finansowy
Zautomatyzuj procesy finansowe i unikaj błędów wynikających z ręcznego wykonywania zadań.
Obszar
prawny
Zoptymalizuj pracę działu prawnego – uporządkuj umowy i aneksy w jednym systemie oraz zapewnij zespołowi wygodny dostęp do informacji.
Obszar
administracyjny
Minimalizuj opóźnienia, błędy lub zagubienia dokumentów dzięki automatyzacji procesów w obszarze administracyjnym.
Obszar
IT
Usprawnij pracę działu IT dzięki łatwemu monitorowaniu projektów na każdym etapie.