22 35 52 164 poland@amodit.com

Nieustannie wprowadzamy nowe funkcjonalności do systemu, które usprawniają codzienną pracę. Jedną z wielu zaimplementowanych w ostatnim czasie jest strona startowa.

Obecnie po zalogowaniu do platformy AMODIT użytkownik zostaje automatycznie przeniesiony do widoku z zakładki „Do wykonania”. Wielu Klientów sugerowało nam, że wygodnym rozwiązaniem byłaby możliwość indywidualnego ustawienia tego, co użytkownik powinien zobaczyć jako pierwszą stronę po zalogowaniu.

Od wersji 2019.0002 udostępniamy taką możliwość. Każdy z użytkowników może ustawić dowolną zakładkę dostępną w lewym menu jako swoją stronę startową. Mogą to być:

  • zakładki systemowe jak np. wszystkie czy zamknięte
  • raport np. w postaci kalendarza, wykresu Gantta, tabeli, tabeli przestawnej itp.
  • dashboard będący zestawem wyżej wymienionych raportów np. z zakresu kadrowego czy finansowego
  • lista spraw będąca wynikiem wyszukiwania zaawansowanego

Co ważne strona startowa może zostać ustawiona lub zmieniona przez każdego użytkownika we własnym zakresie tak, aby było to dla niego funkcjonalne. Przykładowo osoba zajmująca się zgłoszeniami serwisowymi może ustawić jako stronę startową listę nowych zgłoszeń, które do niej trafiły. Osoba odpowiedzialna za kadry może ustawić dla siebie dashboard z informacjami na temat urlopów, zwolnień lekarskich i listą zapisów na szkolenia. Strona startowa osoby z finansów może zawierać na przykład stan zobowiązań czy listę oczekujących płatności.

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak ustawić indywidualną stronę startową krok po kroku, obejrzyj krótki film na ten temat.

Bądź z nami na bieżąco!